Elikkäs ostamassa olen Benelliä. Ostan aseen uutena ja hh-sportista http://www.hhsport.fi/tuotteet/asemaailma/haulikot/puoliautomaattihaulikot/10102/?selected_group=properties&sort=&brand_2=BENELLI&prop1=25_0&price_1=&price_2=.
Älkää ehdotelko muita merkkejä, sillä ostan nyt benellin.
Ehdotelkaa hyviä malleja tuolta sivulta! Eli puutukki ja 12/76
Uutta puolari benelliä
bedsgd
2
243
Vastaukset
- jgjokgao
osta se benelli mikä sopii käteen :) ja luonnollisesti puu se on paras tukki vaikka siinä onkin hoidettavaa.
- kokemusta on
annan hyvän neuvon. osta matalalla piipun kiskolla oleva malli. korkealla kiskolla oleva on komein mutta ei toimivin. itse en oppinu ikään ampumaan korkea kiskoisella ja myin pyssyni pois sen takia eli vältä metsäkiskolla olevaa benelliä.montefeltro ja rafaello ois minun suosikkini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741