Minkä painoisena mahtuu koon 25-27 farkkuihin?? Ja xxs tai xs paitoihin? Entä mikä näissä on max. pituus?Olisi kiva tietää... :)
farkkukoot
19
488
Vastaukset
- Ahoy!
Öäääh ite omistan pelkästään koon 27 farkkuja mut tuo alkaa pikkuhiljaa jäädä pois ja pitää siirtyä kokoon 26 c: Paidoista käytän kokoja S ja XS.
Oon 157cm pitkä ja painan 48,5kg. En usko että noihin on mitään "max-pituutta", jos on tarpeeksi laiha ja siro rakenteeltaan niin lyön vaikka vetoa että yli 170-senttinenkin mahtuu vielä noihin kokoihin. Se on sit eri asia näyttääkö se miten hyvältä :P - tsfs
oon 175 pitkä ja mahdun 24-tuumasiin farkkuihin nyt kun painan 50kg. Mutta se on pitkälti ruumiinrakenteesta kiinni, jos on päärynä eli leveä lantio niin ei mahdu noin pienet koot. Paidoissa on se, että jos on pitkä selkä niin XXS-paidat on poikkeuksetta liian lyhyitä, samoin XS. Jos ei ole niin pitkää selkää, niin sitten ne voi sopia paremmin päälle.
Eli riippuu ihan ruumiinrakenteesta että kenelle mahtuu mikäkin koko - lol8
Ok :)
- mammuli80
Olen 165cm pitkä ja painan nyt 58-59kg ja mulla 27 tuuman farkut. Ihan tiukat ovat, mutta sopii. Tarkoitus laihtua vielä 26 koon farkkuihin.
- 11+5
169cm ja 56kg, omistan koon 26 farkut ja suurin osa paidoista on xs/s.
- Yksi tyhmä anorektikko
Oon 170 cm ja 49kg, menee 25-26 kokoset farkut ja yleensä lähes kaikki naisten XS-kokoset vaatteet.
- dididididididi
oon 163 ja 51 farkkukoko on 25
- minury
...myönnän olevani idiootti, mutta haluisko joku selventää noi tuumakoot? Noista "perinteisistä" kokoni näyttäs olevan 32-34, paidat on kokoo xxs-s. Jotkut farkkushortsit on 26 eli onko toi sama kuin 34? Yritin löytää jonkinlaista taulukkoa, mutta mikään ei näyttänyt uppoovan paksun kalloni läpi :/
- Näin on :)
En oo varma mutta ite käytän barbien farkkuja, eli pikkusiskon huoneesta käyn pöllii noita nukkejen housuja. Ne on oikeesti ainoot, jotka ei oo liian isot! Mulla on tämmöset kintut jotka muistuttaa lähinnä friteerattuja kanankoipia, eli ihmisten vaatteet on ihan liian isoja. Kuuden vuoden sairastamisen tulos!
On semmonen kepee rako noiden jalkojen välissä, että voin kantaa pahvilaatikkoa siinä mun pimpin alla ku kävelen. Paitsi että, ei mulla pimppia enää olekaan, se on kuihtunu olemattomiin jo vuosia sitten. Pelkkää ryppystä nahkaa ja nuppineulan kokonen reikä pissalle - fat-ass69
Ite oon 173cm/60kg ja mulla on 28'' housuja, pitäis kyllä olla varmaan 27'' kun alkaa tuntumaan liian isoilta.
- 945954
Oon 158/53 ja käytän 26'' farkkuja.
- 945954
Mutta marraskuun alkuun mennessä oon 158/48 ja käytän 25''-farkkuja. :-D
- ujnkil
ite oon nyt 171/52,
farkut 27"
paidat xs
kyl se riippuu ihan ruumiinrakenteesta - omgtapsa
oon 166/41 ja käytäm 25/30 tuumakoon farkui, mut ne on vähä turha isot jo. Tilasin tos h&m lisää farkkui siin pienimmässä koossa (24/30) et niide pitäis toivon mukaa sopia :)
mut pitkälti varmaan siitä ruuminrakenteestaki kiinni c: - äksässä
Mielenkiintoinen keskustelu! Ite oon 167/49 ja oma kehonkuva on todella vääristynyt. Käytän housuissa kokoa 25"-26" tai toisessa kokoluokituksessa kokoa 34. Paidat ja takit on kaikki xs tai se 34. Takeissa toivois joskus kokoa 32, koska oon ihan lauta... Siltikin näissä vaatteissa tunnen itseni lihavaksi ja haluaisin laihtua. Niin turhaa... :(
- tässä sulle vähän
vertailukohdetta:)
itse kans 167cm, mut painoa noin 54kg, saattaa olla vähemmän, mutten uskalla toivoa/käydä vaa'alla, ja eilen oli jalassa 28". vähän roikkuu ja valuu parin päivän käytön jälkeen, mutta pienempiin en itseäni suostu änkemään, kun tuntuis liian paksulta. uusin hame on 36. paidat s-kokoa, hyvinä päivinä menee xs.
muutama vuos sitten kavensin xs:n toppeja, farkut oli 25 ja valui päältä.
ruumiinrakenne, kropan kiinteys ja sekin, miten menneinä päivinä liikkunut ja tietysti kokeeko olonsa oikeesti mukavaksi vähän löysemmissä vai tiukemmissa vaatteissa vaikuttaa aika paljon mitä kokoa käyttää. älkää ainakaan sen pinnallisen ja TURHAN syyn vuoksi laihtuko, että mahtuisitte pienimpiin vaatteisiin mitä kaupasta löytyy. aina keksii parempia tekosyitä, ellei tahdo myöntää sitä alkuperästä syytä sairauteensa.
- 12+3
ite oon 157cm, 48kg ja farkut on 25" ja paidat xs :)
- 2+17
Mä oon sotanorsu. Lyhyt ja läski. Ois jees olla pitkä ja laiha..
Oon kateellinen teille pitkille.. :(
Ite siis olen 150 cm, 40 kg ja farkut on 25-26". Paita xs.
Tavote ois 35-32 kg ja päästä siihen 24" farkkuihi, mut taitaa olla nii, et ei lantio anna tämän tapahtua.
Eli kai se nyt on ihan ruumiin rakenteesta kii mikä mikäkin koko menee. :D - 19+6
on se ruumiin kuvasta kiinni, nyt ite 172/60, 27 tuumissa menee.. silloin kun olin 172- 37-52kg kaikki housut oli isoja, paitsi lantiosta! oli pakko käyttää suurempaa kokoa siis vaikka nuo oli reisistä tms löysät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841