naiset ja alkoholi

talvellameno

Hei, miten philari naiset suhtautuu alkoholiin? motkottaako niinkuin thaikut?

11

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+6

Parempi kun pysyt siellä thaikuissa suomibaarissa vetämässä viinaa muiden suomalaisten juoppojen junttien kanssa.
      Itse tykkään reissata filippiineillä juuri siksi kun siellä ei törmää kännääviin suomalaisiin..

• Pinoy

Juuri näin.

• örvelöyrjö
        Pinoy kirjoitti:

Juuri näin.

Ei oo suomi puleja, mutta jenkki puleja moninvertaisesti ja ausseja ja mitä niitä kaikkia on.

No onko niitä puleja kaikkialla thaikuissa, ei ole. Suomalaisten pulejen puutetta osaltaan selittänee se ettei suoria lentoja ole.

Tähän en osaa vastata kännäileekö naiset kotosalla, edes jotkut filsuissa, thaikuissa kyllä kännäävät (naisporukoissa).

Elintasossa thaikut on selvästi rikkaampi maa kuin Filippiinit ja tämä voi osaltaan selittää kännäilyä. Mikä se filsujen laokau olisikaan.

Kun sinne rannalle lähdetään bilettämään, niin thai ukot voi mennä nelivedolle, mutta naiset juo vähän tai ei ollenkaan.

Filippiineiltä pileet onnistuu ilman viinaakin, tästä tosin suurempi otanta puutuu.

Mutta kysymykseen, niin vähempi juovat filippiinat kuin thaikut.

• Pinoy
        örvelöyrjö kirjoitti:

Ei oo suomi puleja, mutta jenkki puleja moninvertaisesti ja ausseja ja mitä niitä kaikkia on.

No onko niitä puleja kaikkialla thaikuissa, ei ole. Suomalaisten pulejen puutetta osaltaan selittänee se ettei suoria lentoja ole.

Tähän en osaa vastata kännäileekö naiset kotosalla, edes jotkut filsuissa, thaikuissa kyllä kännäävät (naisporukoissa).

Elintasossa thaikut on selvästi rikkaampi maa kuin Filippiinit ja tämä voi osaltaan selittää kännäilyä. Mikä se filsujen laokau olisikaan.

Kun sinne rannalle lähdetään bilettämään, niin thai ukot voi mennä nelivedolle, mutta naiset juo vähän tai ei ollenkaan.

Filippiineiltä pileet onnistuu ilman viinaakin, tästä tosin suurempi otanta puutuu.

Mutta kysymykseen, niin vähempi juovat filippiinat kuin thaikut.

Aika pientä on valkoisten osuus Filippiineillä, Angelscity ja Manila on oma lukunsa, mutta ei muualla Filippiineillä ihmeemmin näy, varsinkaan örveltäjiä.

• go home

samaa mieltä täällä kans , asun pattayalla mutta käyn usein filppareilla, siellä ei suomipuleihin törmää.

• joojoo

Ehkä kysymyksestä ei tarvitse provosoitua noin pahasti. Jospa aloittaja tiedustelee noin niikun yleensä Filippiiniläisten naisten suhtautumista alkoholiin, ei sillä että olisi "suomi-baari örveltäjä". Ihan terveellä tavalla suhtautuvat Filippiinot alkoholiin (oletan että oma suhtautumisenne on myös terveellä tasolla).

• Itsestäni olen huomannut, että aika vähän tuolla tulee otettua alkoholia, olut tai viiniä ruoan kanssa, iltasella pullo tai pari san migueli lightia tai tavallista.
      Johtuukohan siitä, ettei siellä ole ryyppyseuraa?
      Kun tyttö ei ota mitään, niin ei itekkään kehtaa ryypätä.
      Vois olla ihan eri asia, jos hotelli tai beach olisi täynnä "Suomi-poikia" ;O)
      En ota koneessakaan paljon mitään, kun eivät siellä muutkaan ryyppää.
      Ja hyvä näin!

• Red Horse

Cathay Pacificillä olen kulkenut ja siellä on kyllä runsas tarjonta ja ihan vapaasti saa niin paljon kuin haluaa, mut paree olla selvinpäin, korkeintaan lasi viiniä ja olut. Vaimoni isä kyllä ottaa siellä Phil. ja sitten puhetta piisaa kyllästymiseeni asti, kunnes simahtaa!

• stimorol

päinvastoin, minun tyttöystäväni on huolissaan , jos minulla ei ole olutta. toisinkuin suomalaiset siiderivalaat, hän ei juo lainkaan alkoholia, mutta antaa minu kyllä juoda. käy kaupasta hakemassa rommipullon ettei vain ukolla tule jano heh

• hähähähähähähääää

Hra 7 6 vihaa suomalaisia juoppoja niin kuin minäkin.
      Siksi muutin Turun Varissuolle. Sielläkään ei suomalaisiin törmää.

• jalkasienionvaarallinen

Siellä matuja riittää...!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      69
      3793
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      99
      3446
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      77
      3290
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2608
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      114
      1512
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1476
    7. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1090
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1076
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1036
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      996
    Aihe