mun sisko on siis 19vuotta vanhempi, asutaa samal paikkakunnal ja kaupunginosas, eli ei oo pitkä matka toistemme luo. Mut must tuntuu et sillä ei oo enää aikaa mulle ja etten oo enää nii tärkee sille. Ennen käytii leffois, pelaamas tennistä, shoppailemas ja laskettelemas, mut nykyää nään sitä ehkä 4 kertaa vuodessa?! se viettää enemmän aikaa sen kummitytön kaa.. ja mä oon sen toinen kummityttö. Se toinen on saman ikänen ku mä, tekis mieli enskesänä hankkii konfis samalle päivälle nii näkee kumpaa mun sisko menis. Mitä pitäs tehä? Mul on ikävä mun siskoo mut en haluu sanoo sille mitä ajattelen.
mun siskopuol...
pikkusiskoo
0
133
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212654Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092586- 2021384
- 1261293
- 941281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041260Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,301037Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131011Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 64920