Aloitin 2007 vuonna saamani diagnoosin myötä Concerta 18mg käytön josta olen pitänyt myös taukoa muutamia kertoja, pisin tauko kesti yli vuoden tultuani raskaaksi. Nyt 2kk sitten aloitin ko. lääkityksen uudelleen, annostus 36mg joka nostettiin jo vuosia sitten. En odottanut lääkkeeltä mitään ihmeitä, tietenkään. Olenhan jo sitä aiemminkin syönyt mutta enpä tunne sen liioin vaikuttavankaan- korkeintaan 8 tunnin päästä lääkkeen otosta kamalan v*ttumainen olo. Minulle kokeiltiin nyt ennen tätä uusinta concertareseptiä aluksi Medikinetiä, joka ei sopinut sitten alkujaankaan minulle. Heti ensimmäisien nappien jälkeen mulle tuli niin ahdistunut olo etten puhumaan edes kyennyt, tupakalla juoksin vartin välein rauhoittuakseni. Onko nyt niin että aivot on tosta tauosta niin vinksahtaneet ettei mikään enää auta tätä umpiluupääadhdhirviötä auttamaan..? Mulla on hoitokeskustelut 14.8 että toki aion asian esille ottaa mutta onko muita kohtalontovereita joilla sama ongelma? Vaikuttaako jo muuten sekava ja stressaava elämäntilanne asiaan? Olen juuri eronnut 1v8kk ikäisen lapseni isästä ja jäätiin ihan tyhjän päälle.. ei siitä kumminkaan sen enempää.
Miksi Concerta ei enää toimi??
minävaan....
1
2555
Vastaukset
- maltti on valttia.
Ei lääkkeen pidä "tuntua" vaan oleellista on, miten se vaikuttaa siihen mihin se on määrätty. Säännöllisesti otettuna pitäisi lääkityksen poistaa ne oireet, ei siis tuntua.
Totta kai elämäntilanne vaikuttaa mihin vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897