Miksi Concerta ei enää toimi??

Aloitin 2007 vuonna saamani diagnoosin myötä Concerta 18mg käytön josta olen pitänyt myös taukoa muutamia kertoja, pisin tauko kesti yli vuoden tultuani raskaaksi. Nyt 2kk sitten aloitin ko. lääkityksen uudelleen, annostus 36mg joka nostettiin jo vuosia sitten. En odottanut lääkkeeltä mitään ihmeitä, tietenkään. Olenhan jo sitä aiemminkin syönyt mutta enpä tunne sen liioin vaikuttavankaan- korkeintaan 8 tunnin päästä lääkkeen otosta kamalan v*ttumainen olo. Minulle kokeiltiin nyt ennen tätä uusinta concertareseptiä aluksi Medikinetiä, joka ei sopinut sitten alkujaankaan minulle. Heti ensimmäisien nappien jälkeen mulle tuli niin ahdistunut olo etten puhumaan edes kyennyt, tupakalla juoksin vartin välein rauhoittuakseni. Onko nyt niin että aivot on tosta tauosta niin vinksahtaneet ettei mikään enää auta tätä umpiluupääadhdhirviötä auttamaan..? Mulla on hoitokeskustelut 14.8 että toki aion asian esille ottaa mutta onko muita kohtalontovereita joilla sama ongelma? Vaikuttaako jo muuten sekava ja stressaava elämäntilanne asiaan? Olen juuri eronnut 1v8kk ikäisen lapseni isästä ja jäätiin ihan tyhjän päälle.. ei siitä kumminkaan sen enempää.
13207
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Ei lääkkeen pidä "tuntua" vaan oleellista on, miten se vaikuttaa siihen mihin se on määrätty. Säännöllisesti otettuna pitäisi lääkityksen poistaa ne oireet, ei siis tuntua.
Totta kai elämäntilanne vaikuttaa mihin vain.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


minävaan.... kirjoitti:

Aloitin 2007 vuonna saamani diagnoosin myötä Concerta 18mg käytön josta olen pitänyt myös taukoa muutamia kertoja, pisin tauko kesti yli vuoden tultuani raskaaksi. Nyt 2kk sitten aloitin ko. lääkityksen uudelleen, annostus 36mg joka nostettiin jo vuosia sitten. En odottanut lääkkeeltä mitään ihmeitä, tietenkään. Olenhan jo sitä aiemminkin syönyt mutta enpä tunne sen liioin vaikuttavankaan- korkeintaan 8 tunnin päästä lääkkeen otosta kamalan v*ttumainen olo. Minulle kokeiltiin nyt ennen tätä uusinta concertareseptiä aluksi Medikinetiä, joka ei sopinut sitten alkujaankaan minulle. Heti ensimmäisien nappien jälkeen mulle tuli niin ahdistunut olo etten puhumaan edes kyennyt, tupakalla juoksin vartin välein rauhoittuakseni. Onko nyt niin että aivot on tosta tauosta niin vinksahtaneet ettei mikään enää auta tätä umpiluupääadhdhirviötä auttamaan..? Mulla on hoitokeskustelut 14.8 että toki aion asian esille ottaa mutta onko muita kohtalontovereita joilla sama ongelma? Vaikuttaako jo muuten sekava ja stressaava elämäntilanne asiaan? Olen juuri eronnut 1v8kk ikäisen lapseni isästä ja jäätiin ihan tyhjän päälle.. ei siitä kumminkaan sen enempää.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu