Aloitin 2007 vuonna saamani diagnoosin myötä Concerta 18mg käytön josta olen pitänyt myös taukoa muutamia kertoja, pisin tauko kesti yli vuoden tultuani raskaaksi. Nyt 2kk sitten aloitin ko. lääkityksen uudelleen, annostus 36mg joka nostettiin jo vuosia sitten. En odottanut lääkkeeltä mitään ihmeitä, tietenkään. Olenhan jo sitä aiemminkin syönyt mutta enpä tunne sen liioin vaikuttavankaan- korkeintaan 8 tunnin päästä lääkkeen otosta kamalan v*ttumainen olo. Minulle kokeiltiin nyt ennen tätä uusinta concertareseptiä aluksi Medikinetiä, joka ei sopinut sitten alkujaankaan minulle. Heti ensimmäisien nappien jälkeen mulle tuli niin ahdistunut olo etten puhumaan edes kyennyt, tupakalla juoksin vartin välein rauhoittuakseni. Onko nyt niin että aivot on tosta tauosta niin vinksahtaneet ettei mikään enää auta tätä umpiluupääadhdhirviötä auttamaan..? Mulla on hoitokeskustelut 14.8 että toki aion asian esille ottaa mutta onko muita kohtalontovereita joilla sama ongelma? Vaikuttaako jo muuten sekava ja stressaava elämäntilanne asiaan? Olen juuri eronnut 1v8kk ikäisen lapseni isästä ja jäätiin ihan tyhjän päälle.. ei siitä kumminkaan sen enempää.
Miksi Concerta ei enää toimi??
minävaan....
1
2331
Vastaukset
- maltti on valttia.
Ei lääkkeen pidä "tuntua" vaan oleellista on, miten se vaikuttaa siihen mihin se on määrätty. Säännöllisesti otettuna pitäisi lääkityksen poistaa ne oireet, ei siis tuntua.
Totta kai elämäntilanne vaikuttaa mihin vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009