Apua haluaisin muuttaa (E:) levyn pääkiintolevyasemaksi ja SSD (

osteriossi1

Haluisin muuttaa (E:) pääkiintolevyasemaksi > (C:) koska sinne lataan steamin ja muut hässäkät ja sillä kovalevylla on paljon muistia ja NYT mulla on käytössä SSD (C:) ja sille on ladattu windows 7 ja kai näytönohjain driveri, mitä teen?? ja Mulla on windows 7 eilen kasattu pelitietokone!

10

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • osteriossi1

Kiitoksia!

• Ei ku toisinpäin. Steamin asennat sille E:lle.. Siten ladatut pelit menee automaattisesti E:lle.. Etkä menetä SSD:n hyötyä järjestelmälevynä.

• osteriossi1

Kun pääsen latamaan steamia E:lle se sanoo: this product can not be installed to the root directory of any drive, no mitä teen?

• osteriossi1

Apua tarvittaisiin nyt !

• Olet ilmeisesti yrittänyt asentaa Steamia suoraan E:n juurihakemistoon. Ja se ei ilmeisesti onnistu.

Tee ensin kansio nimeltään Steam ja asenna sinne..

Kokeile tuommoista..

• osteriossi1

Kiitos paljon avustasi! toimii! :)

• Wau.. olepa hyvä! :)

• sdfgdgfdgfgf

Steamia ei olisi tarvinnut alkaa uudelleenasentamaan. Ensi kerralla riittää että sammutat steamin jos päällä ja siirrät steamin toiselle levyasemalle ja käynnistät sieltä. Steam tunnistaa ja tekee tarvittavat muutokset ja toimii kuin junan vessa.

• Alkuperäisestähän ei käy selväksi, oliko Steam jo asennettu.. Sillä.. eilen kasattu pelitietokone!

Itsehän toki teinkin niin, neuvomallasi tavalla, silloin, kun tavallisen kiintiksen vaihdoin SSD:hen.. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      3022
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2641
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2594
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      104
      2277
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2104
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      342
      1893
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1556
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1228
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1185
    Aihe