Onko ne entisen Neuvostoliiton työntekijät siirtyneet länteen? Suomen puolella saadaan jonottaa ja Venäjällä hommat toimii nopeemmin. Yleensäkin siellä nykyisin muutama tekee töitä, sekä viisi katsoo vierestä (istuvat ja juttelevat keskenään). ;D
Määrärahojen ja palkkojen alentaminen, saisi varmasti motivoitua heitä.
Nuijamaan raja-asema
27
843
Vastaukset
- pppppppp
Ihan oikein jarrutella ja tarkastella vähän tarkemmin tännepäin pyrkiviä. Poispäin ei ole niin paljon väliä.
- DI,
Oisit aikoinaan käynyt koukuja, niin ei tartteis ryssissä tankata.
- tu+pu+mu(-
Käy kouluja, niin pääset minulle töihin (ehkä). =D
- Jenkki-rekka-nuppi
Miksi Nuijamaan tullin edessä isolla parkkialueella seisoo jo kymmenettä vuotta "säkkivälineen huoltoliikeen" värinen Jenkki-rekan nuppi.
Miksei parkkialuetta tyhjennetä 10 vuotta siinä seisseistä romuista?- Oi ja voi taas
Jännä kun uus asema ollu käytössä vasta 7 vuotta, ett jo kymmenen vuotta on kuitenki rekka siellä seissy. Ja oisko ne kenties takavarikoituja autoja? Urpo.
- virkapuku joo
Siihen rajamiehen hommaan ei kyllä älyä tarvita eikä vaadita, ihan palikoita sinne on päässy sillon kun kuka tahansa sinne pääsi, pieni on palkka ja pienet on pääkopan täytteet. mutta pääsee niilä vähillä siellä pätemään, voi hurja.
- tane taas
Sanoo tankkari tane. Taasko oot joutunut minuutin odottamaan jomossa?
- ...un urpo
Ottaen huomioon, miten hitosti viranomaistoiminnasta on rahaa vähennetty, ja miten hiton vähällä pitää tulla toimeen stressaavassa ilmapiirissä, että ihme ett siel on kellään yhtään mitään motivaatiota jäljellä. tervemenoa töihin sinne jos kerran oot niin paljon parempi ihminen.
- yrittänyt hakee
Menisin töihin, mutta kun on saanut kyvyn ajatella omilla aivoilla. Minä olisin tullissakin innokkaana penkomassa kaikkien ajoneuvoja, eikä minua kiinnostaisi vauvojen kakkavaippa tarinat takahuoneessa. ;-)
- kielitaito puuttuu
Menisin kyllä, mutta puhun vain Suomea, Venäjää ja Englantia. Virkamiesruotsia en osaa
- Se on out
kielitaito puuttuu kirjoitti:
Menisin kyllä, mutta puhun vain Suomea, Venäjää ja Englantia. Virkamiesruotsia en osaa
Silloin ei voi mitään, olet auttamattomasti ulkona siitä hommasta.
- huuruja
Voimakkaat on höyryt Venäjän bensassa, tuloksena nm virkapuku joo
Toivotaan, että hän joku päivä huomaa, ettei se tankkaus ole tärkeintä, eikä siellä jonossa tane ole toisia tärkeämpi. - Voi voi kuinka
pikkuista perseaukista tankkaria vituttaa :)
- Pätemisentarve
Kyllä nämä rajalla töikseen seisovat pulipäät on sitten naurettavia jälkeenjääneitä lapsia.
- Jotain hommaa
Pätemisentarve kirjoitti:
Kyllä nämä rajalla töikseen seisovat pulipäät on sitten naurettavia jälkeenjääneitä lapsia.
tai ajankuluahan niillekin täytyy järjestää.
- Hommansa kullakin
Jotain hommaa kirjoitti:
tai ajankuluahan niillekin täytyy järjestää.
Juu, mutta he kuitenkin ovat töissä, toisin kuin moni siellä pihoissa valittavista suomalaisista.
- cvbcvbcvb
Toiset tankkaa venäjällä bensaa hintaan 90snt ja ne ketkä ei uskalla rajan yli mennä kun ryöstetään, raiskataan ja muutenkin pelottaa - maksavat 1,56€ litra. On siinä sen verran iso ero että itse ainakin tankkaan venäjällä.
Joskus kun on aikaa ja intoa käyn useammin, tyhjennän tankin Suomessa ja parin päivän päästä uudelleen. On kiva kun kotona on halpaa bensaa jota voi laittaa polttaa kelkassa, veneessä ja vaikka ruohonleikkurissa - jos ei kaikkea saa autolla kulutettua.
Se on kyllä totta että Suomen raja-asemalle on ihan turha rakentaa lisää kaistoja koska niistä pidetään auki yleensä kahta. Tulee mieleen Suomalainen yökerho jonka edustalla poke pitää mahdollisimman pitkää jonoa näyttääkseen että paikka on suosittu. Entiset poket rajalla töissä?- tosi tane
Onnea, kuulut parhaaseen tane ryhmään. Taitaa vielä harmittaa, kun et ole päässyt sinne rajalle töihin.
- rajajumi...
tosi tane kirjoitti:
Onnea, kuulut parhaaseen tane ryhmään. Taitaa vielä harmittaa, kun et ole päässyt sinne rajalle töihin.
Onnea kuulut surkeimpaan pätemisentarveryhmään, olet säälittävä !
- rahulia lompsassa
Tai sitten on rahulia sen verran lompsassa, ettei tarvitse tankata venäjällä.
- rikastanelius
Tanellahan sitä rahaa on, kun niin mittavia säästöjä takovat joka päivä bensaa ja tupakkia hamstratessa.
- kateus kasvava luonnonv.
Ja tekisivät suomalaisille oman kaistan, koska venäläisilläkin on omansa(annettu ymmärtää) Venäjän puolella.
- samassa jonossa.
Totta kai herra tanelle pitää privaattikaista olla.... Vois siinä olla joku pini hiukopalakin, kun arvon tane saapuu takaisin matkaltaan. Jotain palvelua edes, verorahoja ulkomaille vievälle.
- Pensasuonisto
Ekassa viestissä oli asiaa.
Palvelu on huonoa Nuijamaalla.Kaistat ei vedä ja henkilökunta on ynseää ja huonokäytöksistä.
Venäjän puolella homma mielestäni toimii paremmin ja nopeammin.
Vastaavat tervehdykseenkin asiallisesti.- njiug
Luuleekohan että se kuuluu tohon ammattiin olla ynseä.. aika dorkaa porukkaa.
- Aikansa kutakin sano
Se on sellainen homma, että viranomainen tekee viranomaisen lakisääteisiä tehtäviä ja hoitaa näin virkaansa.
Se olisi verorahojen väärinkäyttöä jos tankkareille avattaisiin omakaista ja virkamies heidän passinsa tarkastamaan.
Kyllä se näin on, että jos 95% matkaajista Nuijamaalla on venäläisiä, niin silloin rajatarkastukset kestää, koska joka ikinen Venäläinen on tarkastettava kuten lait ja asetukset määrää. Ei se kuulkaas ihan helpolla käy.
Hankkikaa paremmat lainsäätäjät ja tankatkaa enemmän. Huhuhan tuo kertoo, että jonkun tankkarin ovat Venäläiset pidättäneet Brusnisnojessa. Että muistakaapa naapurin puolella noudattaa naapurin lakia. Näin se on.- durakki
Vai on lain mukaan jokainen venäläinen tarkastettava. No eihän niistäkään tarkasteta kuin murto-osa. Jos taas passeja tarkoitat niin kaikiltahan ne on tarkastettava kansallisuudesta riippumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316