Carina e flekti pyörii jatkuvasti, miksi?

Carina E japanilaine

Minulla 92 2.0GLi Carina e . Autossa flekti pyörii aina , jo heti kylmänäkin . Vaihdoin syylärin lämpöanturin ja ei muuttunut miksikään . Onko vika jossain muualla?
Toisena vikana lämpömittari joka jo kylmänä pomppaa yläasentoon. Tippuu, kun ottaa anturin johdon irti. Onko anturi rikki vai mittari ?

Autossa on ollut lisävalot , johtoja on ja rele konetilassa. Miettinyt onko syytä noissakin lisävalon johdoissa vai lienekkö sitten tehty jatkuva kytkentä flektille johonkin?. Mutta silmään ei sattunut tuollaista kytköstä .

5

1840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se pelaa kohta

      Eikö se anturi ole moottorin kyljessä, yleensä on. No, irroita piuha siitä anturista, pysähtyykö flekti?

    • Carina E japanilaine

      Anturi tässä 2.0 mallissa on syylärissä. Anturi uusittu ja johtoa irroiteltu, ei apua.
      Joku muu paikka viallinen?

      • a(2)

        Sille flektille on sitten kokonaan oma anturinsa, että jos olet sen jo uusinut, tai kokeillut irroittaa johdon siitä, ei vika voi oikeastaan olla muualla, kun siinä flektin releessä. Siis jos autoon ei ole tehty mitään omia patentteja.


    • Carina E japanilaine

      Niinpä tuon mahdollisuuksia tiedustelisin, voiko johdon katkeaminen vaikuttaa tuohon ? Että toimisi jatkuvasti? Missäs tuon rele on?

    • Tojo93

      Ei se anturissa vika ole vaan releesssä tai sen ohjauselektroniikalle, ne antaa virran tuulettimelle. Minun 93 dieselissä anturi on aina päällä (oikosulussa), mutta irroittaa silloin kun lämpöä on liikaa.

      Se ei toiminut kun ostin auton, vihdoin anturin ei auttanut, en löytänyt ohjausta kun joku olikin katkassut johdot. Laitoin oman systeemin, kasasin siihen transistoreita ja muuta elektroniikkaa, mutta sen saa tehtyä helposti kaksitoimisella lisä valoreleellä.

      Kytkee anturin releen herätevirtaan ja akulle sulakkeen kautta herätevirran toinen napa. ja tuuletin niinhin napihin jotka eivät sillä hetkellä johda puoli tietenkin akkuun sulakkeen kautta eli käytännössä releen herätevirran akuasta tulevaan johtoon.. Rele on siis vetävässä tilassaa koko ajan ja kun lämpöä tulee liikaa ja anturi katkaisee niin rele löysää ja tulletin käynnistyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ketä tietää

      Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6247
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

      Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5639
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

      Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4605
    4. Onko kaipaamallasi

      Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3909
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

      Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3825
    6. Veikeä Satu

      Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

      Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      68
      3019
    8. Rakastatko?

      Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59
      2856
    9. Mikä haluat olla kaivatullesi?

      1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      71
      2623
    10. Kosiako meinasit?

      Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      47
      1970
    Aihe