Kuviota sahatessa pomppasi vannesahan terä pois ohjurirullien välistä. Nyt suoraankin ajettaessa saha kampeaa rajusti sivulle. Jo sentin kun on sahannut on terä hakeutunut noin 2 mm rinnakkaisvastetta kohti. Silmämääräisesti terä näyttää olevan kuitenkin suorassa. Koitin myös irrottaa ja uudelleen kiinnittää terää, eikä se näyttänyt olevan vääntynyt. Missähän vika?
Sahan merkki ja malli: Metabo BAS 317
Linkki ohjekirjaan: http://www.metabo-service.com/manuals/1151717337_xx_4909_Sx_Ax_da_no_sv_fi_BAS 317 Precision.pdf
Missä vika, kun vannesaha kampeaa sivulle?
4
1718
Vastaukset
- 678g
oisko siinä rytäkässä kun terä karkasi ohjurista,,,,, menny haritus v.tuilleen tai tylsyny toisen puolen hampaat kun ottanu kiinni ohjuriin
- Avut0n
Kiitos neuvosta. Itse en ollut paikalla kun haveri tapahtui, mutta työstetty materiaali ei ollut puuta, vaan jotain erikoiskovaa levyä mikä puoltaisi kenties myös terän rikkoutumista (vaikkei silminnähden mitään näykkään). Kokeilempa ostaa uuden terän.
- ap1234a
Harituksen toispuoleisuutta epäilisin minäkin. Noin paljon kun puoltaa niin liekö mennyt sileäksi toinen puoli kokonaan.
- Avut0n
Suoraan kulkee taas.
Vika oli tosiaan terässä, joka nyt vaihdettu.
Kiitos avusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321