Olen kohta 18v opiskelija Pohjois-Karjalaiselta pikkupaikkakunnalta. Koska asun ns. korvessa ja matkaa kertyy jo pelkästään kylälkle ajatessa ja ajoja tulee myös paljon Helsinkiin niin kilometrejä tulee kertymään. Nyt ajelen mopoautolla.
Ihastuin uuteen Volvo v40, ja koska ajoa tulee sen verran paljon niin tahdon hyvän auton.
Meillä perheessä ollut iät ajat aina kolmen vuoden välein vaihdettu volvo ja tiedän että merkki on hyvä. Osamaksulla saan opiskelijankin tuloilla maksettua 30 000€ maksavan Volvon ja tarkoitus olisi myydä se muutaman vuoden päästä vaihtaessa autoa, eli laskelmieni mukaan hintaa tulee noin 15 000€ viiteen vuoteen.
Jos joku muukin on ostanut uuden tai lähes uuden auton ensimmäiseksi autoksi, niin minkälaisia kokemuksia?
Eka auto uusi volvo
6
189
Vastaukset
- pistäppä paremmaks
Hyvä trolli siellä niitä venäjän läheisyydessä kasvaa ja kehittyy.
- rikas itäsuomalainen
Ollaanpas sitä sokeita ja tietämättömiä kun luullaan että kehä kolmosen toisella puolella ei oo tasokasta elämää ja että itä suomessa ajetaan muillakin autoilla kuin ladalla!
- rikas itäsuomalainen
Ollaanpas sitä sokeita ja tietämättömiä kun luullaan että kehä kolmosen toisella puolella ei oo tasokasta elämää ja ettei itä suomessa ajetan muilla autoilla kuin ladalla!
- Ford Mustang
Ensimmäinen autoni oli uusi Ford, maksoin siitä 7000mk ($ 1999), pidin sitä kolme vuotta ja sain siitä 14000mk. Ostohetkellä omaa rahaa oli 300mk, puolen vuoden kuluttua auto oli maksettu, palkkani oli $600/kk netto.
Ja ostopaikka oli Stamford Conn USA ja vuosi 1966 ja myyntipaikka Helsinki Finland, 1969.
Tuo oli elämäni ensimmäinen ja paras autokauppa toistaiseksi, 28 vuotiaana!
Parhaillaan olen aikeissa vaihtaa Volvo S70:n Auris hybridiin ja pudottaa bensakulut vähintäänkin puoleen. Volvon ostin Espoosta 1999, 240000mk, vein se puoleksi vuodeksi Varsovaan talliin ja palautin Espooseen ja kas hinta putosi 74000mk, 31%, ihmeellisiä ovat Suomen verolait! Elämäni toiseksi paras autokauppa.
Ei kaksi kolmatta, mistähän saisi Auriksen 30%:n alennuksella?- 130cab
Eli toit mussen muutoautona.
Mistä vain voit saada tuollaisen alennuksen, jos olet hyvä puhuja.....
- Dementikkojen yö
Taitaa olla satavuotias höperö dementikko tämä mukamas mustanki mies ehhehheh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1793470Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552157- 422028
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4161142Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171039- 57958