Hei! Olen muuttamassa 4-vuotiaan kiltin ja sisäsiistin tyttökissan kanssa Tampereelle. Etsin itselleni yhtä tai kahtakin kämppäkaveria. Etsitään yhdessä meille kiva kämppä!
Olen itse 23-vuotias tyttö ja olen mahdollisesti aloittamassa opinnot Tampereella tai sitten edessä on työn etsiskelyä. Asun tälläkin hetkellä kommuunissa joten kimppa-asuminen ei ole minulle eikä kissallenikaan uusi juttu :)
Olen mukava ja suht rauhallinen, harrastan kaikenlaisia käsitöitä, pidän luonnosta ja olenkin vähän vihreä tyyppi (olen mm kasvissyöjä). Kämppiksenä olen sellainen että tykkään sosialisoida mutta arvostan myös omaa rauhaa.
Sinulta odottaisin että olet mukava ja rento ja myöskin tuon kissan takia kissarakas. <
Ota yhteyttä! [email protected]
Kämppäkaveri TAMPERE
emilianna1
0
209
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091683Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss270878- 67847
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö103635- 32581
- 88557
- 32530
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61519- 42512
- 37510