olin rannalla ja huomasin äitini ystävän (miespuolisen) ja hän tuli juttelemaan. hän kyseli niitä näitä ja minä vastailin hänelle. menin uimaan. vähän ajan kuluttua hänkin tuli uimaan. ihmettelin miksi hän ui minua kohti. hän ui viereeni ja alkoi kovakouraisesti kourimaan ja koskettelemaan alapäätäni ja rintojani. sanoin hänelle, että lopeta, hän vain jatkoi. hän melkein raiskasi minut, mutta rannalle tuli ihmisiä ja hän ui poispäin. en varmaan pysty tekemään ilmoitusta asiasta, kun ei ole todisteita ?
minulla on todella likainen ja hyväksikäytetty olo.
seksuaalista väkivaltaa ?
155
9996
Vastaukset
- Tillytant
Kerro välittömästi äidillesi ja odota mitä hän sanoo. Välttele miestä, älä edes tervehdi ja sano tiukasti äidillesi ettet aio katsella häntä kodissasi, tapailkoot muualla. Voit jopa hakea lähestymiskieltoa törpölle. Sitä kannattaa harkita mitä nuorempi olet, sillä tiedän etteivät lapset ja nuoret osaa kehtaa tai uskalla toimia syytellessään itseään jostakin mikä herätti mahd. pedofiilin toimintaan. Toimi sinä kuitenkin.
- Äkäinen Alma
No voi nyt helvetti! Mikä siinä on että kaikki nykyajan naiset on niin avuttomia? Olisit iskenyt sitä nyrkillä naamaan etkä vain kitissyt! Tuskin olisi uskaltanut rikosilmoitusta tehdä ja olisi saanut äidillesi selitellä mistä ruhje tuli.
- samaa kokenut
älä nyt viitsi. helppo huudella ulkopuolisena. noin mäkin ajattelisin ellei mulle ois käyny kans nuorena niin että läheinen tuttavamies kävi kourii. säikähdin iha helvetisti. siinä menee kuule iha kipsii eikä osaa ajatella. sen verran sain pikkuse hakattua vastaan ettei onnex pahin käyny sentää. ja huusin täysiä ni se varmaan säikähti että kerrostalos muut kuulee. kyllä aloittajan kannattaa yrittää tehä asialle jotain, muuten ei ole takeita etteikö tekis niin uudestaan. tuskin hyödyttää rikosilmoitus, mutta ainaki äitin pitäis päästä eroon tollasesta idiootista. mikäli uskoo mut jos ei usko ni sit on äitiki idiootti.
- köriläs.
samaa kokenut kirjoitti:
älä nyt viitsi. helppo huudella ulkopuolisena. noin mäkin ajattelisin ellei mulle ois käyny kans nuorena niin että läheinen tuttavamies kävi kourii. säikähdin iha helvetisti. siinä menee kuule iha kipsii eikä osaa ajatella. sen verran sain pikkuse hakattua vastaan ettei onnex pahin käyny sentää. ja huusin täysiä ni se varmaan säikähti että kerrostalos muut kuulee. kyllä aloittajan kannattaa yrittää tehä asialle jotain, muuten ei ole takeita etteikö tekis niin uudestaan. tuskin hyödyttää rikosilmoitus, mutta ainaki äitin pitäis päästä eroon tollasesta idiootista. mikäli uskoo mut jos ei usko ni sit on äitiki idiootti.
Voin tulla vetämään turpaan tollasta raiskaajaa. Teen sen ilmaiseksi ja pelkästä ilosta. tees se rikosilmoitus kuitenkin ja kerro kaikille mitä se teki.
- Äkäinen Elmo
Mie olisin tehnynnä rikosilmotuksen pahoinpitelystä jos muija olis lyöny turpaan. Tietysti vähän myös puristanut perceestä pois uidessani :o)
- kovis.
köriläs. kirjoitti:
Voin tulla vetämään turpaan tollasta raiskaajaa. Teen sen ilmaiseksi ja pelkästä ilosta. tees se rikosilmoitus kuitenkin ja kerro kaikille mitä se teki.
Kerro sen nimi ja osoite ni tuun hakemaan sen ladon taakse vähän juttusille. Tuollaiset raiskaajat sais ampua.
- ota selvää
kovis. kirjoitti:
Kerro sen nimi ja osoite ni tuun hakemaan sen ladon taakse vähän juttusille. Tuollaiset raiskaajat sais ampua.
kovis. Ei se sinulle ole mitään tehnyt. Sinut voidaan heittää häkkiin : syy päällekarkaus
- aikuisen neuvo
Itseään toki kannattaa yrittää puolustaa mutta nyt ihan oikeasti:keskiverto nuori tyttö on niin pienikokoinen ja hento että ei hänellä ole mahdollisuuksia aikuista miestä vastaan joka painaa vähintään kaksi kertaa niin paljon kuin tyttö ja on vaikka kuinka paljon pidempi.
Ja ennenkaikkea: MIKSI näissä aina kysytään ensimmäisenä sitä miksi tyttö ei tehnyt sitä tai tätä kun pitäisi ennenkaikkea kysyä sitä miksi miehet eivät kunnioita tyttöjen oikeutta koskemattomuuteen? Jos ihminen pahoinpidellään niin ei häneltäkään heti olla tenttaamassa että mikset puolustanut itseäsi. Mietipä siis asenteitasi seksuaalirikosten suhteen, sitä miksi keskityt uhrin eikä tekijän tekemisiin. - Kuka pelkää kovista?
ota selvää kirjoitti:
kovis. Ei se sinulle ole mitään tehnyt. Sinut voidaan heittää häkkiin : syy päällekarkaus
Ai, päälle saa karata kumminkin, jos itseä on käyty kourimaan? Tässä ontuu sekä logiikka että empatia.
- kokenuttoiselta puol
kerro äidillesi. Meillä oli samanlainen tilanne ja en tajunnut kaikkia asioita, ihmettelin ja naureskelin jotain kummia. kunnes...
näin itse
mies ei kyennyt normaaliin sukupuolisuhteeseen minun kanssa, mutta tyttärille esitteli humalassa tavaraoitansa heidän ollessa pieniä.'
Nyt on oikeudessa istuttu kahteenkin otteeseen.
Eli kerro asia ja vie poliisille. Äidin on otettava asia vakavissaan.- GamerGirl91
Kuulostaa jokseenkin tutulta...
En tosin ole äiti (vielä) mutta ex-poikaystävä oli vähän tällainen.
Ei minun kans kyennyt harrastamaan oikeastaan ollenkaan, mutta tietokoneella internetissä ahdisteli voimakkailla seksuaalissävytteisillä viesteillä joitain ylä-asteikäisiä. Hän siis oli tuolloin 19- vuotias. Muistan hänen tehneen niin aikaisemminkin, sillonkun hän oli itse saman ikäinen. Esitteli web-kamerassa vehkeitään (tuolloin minulle) Olemme siis -91 ja -92 syntyisiä.
Viimekesänä avoliitossa 6 viikkoa, kunnes palasin takaisin Suomeen. Hän on kanadalainen.
Voiko tuollainen käytös kertoa henkilön olevan pedofiili? Tietääkseni hän edelleenkin ahdistelee pikkutyttöjä netissä, sillä yksi tytöistä otti minuun viimesyksynä yhteyttä hädissään. Pyysi apua ja samalla syytti itseään... Reppana.
Onko exäni pedofiili?
Ei kyennyt minun kans millekään sängyssä... Kuulemma seksissä ei ole hänelle mitään "emotionaalista" vaan kuulemma kaikki "emotionaalinen seksi" tapahtuu kun hän masturboi tietokoneensa äärellä (ja ruudulle en tuolloin nähnyt kun hän tuon mulle sanoi)
Avunpyytäjä tyttö oli tallentanut kaikki ahdistelut tietokoneelle ja kehotin häntä tekemään rikosilmoituksen. Tyttö on yhdysvalloista, mutta exäni omaa kaksoiskandalaisuuden (äiti kanadalainen ja isä puoliksi jenkki, puoliksi kanadalainen)
Saa nähdä pääseekö exäni nauttimaan vankilasta : ) Ja tuolla ison meren takana tunnetusti tuomiot on hieman eri kaliiperia kuin täällä... - ilmoittaa kannattaa
GamerGirl91 kirjoitti:
Kuulostaa jokseenkin tutulta...
En tosin ole äiti (vielä) mutta ex-poikaystävä oli vähän tällainen.
Ei minun kans kyennyt harrastamaan oikeastaan ollenkaan, mutta tietokoneella internetissä ahdisteli voimakkailla seksuaalissävytteisillä viesteillä joitain ylä-asteikäisiä. Hän siis oli tuolloin 19- vuotias. Muistan hänen tehneen niin aikaisemminkin, sillonkun hän oli itse saman ikäinen. Esitteli web-kamerassa vehkeitään (tuolloin minulle) Olemme siis -91 ja -92 syntyisiä.
Viimekesänä avoliitossa 6 viikkoa, kunnes palasin takaisin Suomeen. Hän on kanadalainen.
Voiko tuollainen käytös kertoa henkilön olevan pedofiili? Tietääkseni hän edelleenkin ahdistelee pikkutyttöjä netissä, sillä yksi tytöistä otti minuun viimesyksynä yhteyttä hädissään. Pyysi apua ja samalla syytti itseään... Reppana.
Onko exäni pedofiili?
Ei kyennyt minun kans millekään sängyssä... Kuulemma seksissä ei ole hänelle mitään "emotionaalista" vaan kuulemma kaikki "emotionaalinen seksi" tapahtuu kun hän masturboi tietokoneensa äärellä (ja ruudulle en tuolloin nähnyt kun hän tuon mulle sanoi)
Avunpyytäjä tyttö oli tallentanut kaikki ahdistelut tietokoneelle ja kehotin häntä tekemään rikosilmoituksen. Tyttö on yhdysvalloista, mutta exäni omaa kaksoiskandalaisuuden (äiti kanadalainen ja isä puoliksi jenkki, puoliksi kanadalainen)
Saa nähdä pääseekö exäni nauttimaan vankilasta : ) Ja tuolla ison meren takana tunnetusti tuomiot on hieman eri kaliiperia kuin täällä..."Voiko tuollainen käytös kertoa henkilön olevan pedofiili?"
Jos kyse on 19-20 vuotiaasta ja tytöt/naiset ovat 16v niin vaikeaa siitä on mitään johtopäätöksiä tehdä.
Mutta jos kyse on esim. 12-16 vuotiaista ainoastaan niin ehkä silloin voidaan jo tuotakin sanaa käyttää.
Amerikassa tuomiot ovat tosiaan todella kovia, seksrikoksista vielä kovempia. Suomessa tuomiot ovat varsin pieniä ja usein jopa mitättömiä, mutta julkinen paine on kovempi tuomio. Myös kannattaa ajatella naisen/tytön omaa henkistä puoltaan ja sen takia on aina parasta tehdä ilmoitus, jos on jotakin ikävää todellisuudessa tapahtunut.
----
Mutta sellainen ikävä ilmiö Suomessakin on että tehdään ns. vääriä ilmoituksia. Sellaiset naiset tekevät todellisen karhunpalveluksen oikeille uhreille.
Tee ihmeessä rikosilmoitus. Sillä! Tuollaisista Sioista on päästävä eroon.
Voitat varmasti jutun!
Mutta suhteesi äitiisi saattaa saattaa katketa.
Sillä hän uskoo sitä sikaa.
Jos et tee rikosilmoitusta hän heti tilaisuuden tullen panee Sinua
Sillä hän kuvittelee Sinun nauttivan siitä- aikuinen nainen
Kyllä minustakin vähän vaikuttaa siltä että hän kuvittelee sinun nauttivan siitä. Jotkut miehet eivät käsitä että voi jutella ilman että se ei tarkoittaisi normaalin kiinnostuksen lisäksi seksuaalista kiinnostusta.
Bewiched sanoi:"Jos et tee rikosilmoitusta hän heti tilaisuuden tullen panee Sinua."
Niin, hän raiskaa sinut. Ny hän lopetti vain kun ihmisiä tuli rannalle. Sinun kieltämisellä ei raiskareille ole mitään merkitystä.
Ei ymmärrä jos sanoo ei. Sellaisia ne raiskarit on. - hemohessuttajako
aikuinen nainen kirjoitti:
Kyllä minustakin vähän vaikuttaa siltä että hän kuvittelee sinun nauttivan siitä. Jotkut miehet eivät käsitä että voi jutella ilman että se ei tarkoittaisi normaalin kiinnostuksen lisäksi seksuaalista kiinnostusta.
Bewiched sanoi:"Jos et tee rikosilmoitusta hän heti tilaisuuden tullen panee Sinua."
Niin, hän raiskaa sinut. Ny hän lopetti vain kun ihmisiä tuli rannalle. Sinun kieltämisellä ei raiskareille ole mitään merkitystä.
Ei ymmärrä jos sanoo ei. Sellaisia ne raiskarit on.Jos et tee ilmoitusta hän tulee seuraavan kerran ja raiskaa sinut.
No sie se et ainakaan syyllistä... Etkä pelottele. aikuinen nainen kirjoitti:
Ei ymmärrä jos sanoo ei. Sellaisia ne raiskarit on.Raiskaajallakin on tarpeensa.Suosiolla kun antaa niin loppuu raiskauksetkin.
- Jopa jotain
Seuraavaksi kun tuollaista tulee käytä ääntäsi. Huuda täysillä apua, tai käytä huutaessasi selvää ilmaisua esim. "Elä kouri mua, sika" tai "Tuo mies käpälöi minua" jne.
Voi olla, että joku sivullinen herrasmies huutosi kuultuaan antaa kähmijälle nyrkillä sen mitä se ansaiseekin. Potku munillekin olisi myös kiva ylläri kähmijälle sitten kun se nousee vedestä.
Vaikka ei ole todistajia kannattaa miettiä ilmoituksen tekoa poliisille. Jos vaikka ilmoitus jäisi johonkin poliisin arkistoon vastaisuuden varalta.
Suomessa nää todiste jutskat on joskus ihan persxxstä...
Tarvitsis kyllä lain korjaamista.- greitti
Suomessa nää todiste jutskat on joskus ihan persxxstä...
Tarvitsis kyllä lain korjaamista.
-Siis pitäisikö jaella tuomioita ilman todisteita?
- mammamia
HÖPÖ HÖPÖ JA HUOMENNA LISÄÄ!
- Kiltimpi mies
Tee ilmoitus, vaikka todisteita ei olekaan. Sitten on ainakin virallinen merkintä tämän miehen kohdalla. Mistäs sitä tietää, vaikka miehestä olisi jo aikaisempia ilmoituksia. Jos koet tarvetta, niin yritä myös päästä puhumaan tästä tapauksesta ammattilaisen kanssa. Näitä juttuja ei ole hyvä jättää hautumaan omaan päähän. Tosi kamalaa, että tunnet olosi likaiseksi, vaikka sinä et ole syyllinen, vaan se mies!
- ex-lautamies
Oikeudessa ei muuten tarvita mitään täydellistä näyttöä kuten 2 silminnäkijää ja sperman DNA:ta, mikäli uhrin ja syytetyn kertomuksista uhrin kertomus vaikuttaa selvästi uskottavammalta. Uskottava valehtelu oikeudessa ei ole läheskään kaikille helppo tehtävä. Suosittelen rikosilmoitusta. Neuvoa voi myös pyytää esim. Naisten linjalta.
- ex-lautamies
ex-lautamies kirjoitti:
Oikeudessa ei muuten tarvita mitään täydellistä näyttöä kuten 2 silminnäkijää ja sperman DNA:ta, mikäli uhrin ja syytetyn kertomuksista uhrin kertomus vaikuttaa selvästi uskottavammalta. Uskottava valehtelu oikeudessa ei ole läheskään kaikille helppo tehtävä. Suosittelen rikosilmoitusta. Neuvoa voi myös pyytää esim. Naisten linjalta.
Suosittelen myös ilmoitusta sekä poliisille että äidille!
Perustelu on ihan oma kokemus kiusaamisesta lapsena/nuorena ja opettajana. Nuorempana ajattelin että koulu ei pysty puuttumaan kiusaamiseen ja se loppuu kyllä ja siksi siitä ei kannata kertoa. Opettajana taas olen huomannut että kertominen vaikuttaa lähes aina positiivisesti eikä siitä saa mitään kantelijan mainetta. Koululla on keinot puuttua kiusaamiseen, jos se pystytään tunnistamaan. Jos siitä ei kerrota niin siihen ei voida puuttua.
- onneaodottamassa
Jos minua olisi joku tullut...olisin onnellinen siitä, että joku pitää minusta.
- jjjjjj9
Varmaan olisit onnellinen että joku pitää mutta nää tyypit ei nimenomaan lähentele pitämisen vuoksi vaan päinvastoin alistamisen vuoksi joten saisit odotella turhaan ja sitä paitsi ap oli kieltänyt lähestymästä, siis kieltänyt.
- koskemattomuus
Minkä ikäinen olet? Mielestäni olet suuressa vaarassa!
Kerro heti äidillesi mitä on tapahtunut.
Äitisi velvollisuus on ilmoittaa asiasta viranomaisille ja potkia sen jälkeen ukko pihalle perheestänne mahdollisimman nopeasti ennen kuin mitään vakavampaa alkaa tapahtua.
Toimikaa heti ennen kuin on liian myöhäistä ja varoittakaa kaverista myös muita tuntemianne ihmisiä! - juhana63
Ehdottomasti saata asia viran omaisten ja tuttujenne tietoisuuteen.Kyllä tollane sika katoaa samantien
- Miehen näkökulma
Tapaukesta en pysty sanomaan kuin että en se ainakaan ollut minä. Minut erotettiin eräästä tanssiryhmästä. Perusteita ei paljoa kerrottu muuta kuin että kuulemma katselen naisten rintoja. Sitä en edes tiedä mitä tuolla sanonnalla tarkasti tarkoitettiin. Eli oliko ihan konkreettisesti vai yleensä naisvartaloiden katselua. Tuollainen temppu aiheutti minulle suuret vahingot. Suuri määrä tansseja joita en juuri käytännössä voi enää tanssia, tanssiasut jotka olen hankkinut jäävät vaille käyttöä, olin tutustunut moneen ihmiseen joita en voi enää tavata ja kun juttu leviää niin siitä on vaaraa maineelle. Nämä jotka asian minulle ilmoittivat ovat yksi kehitysvammainen, yhdellä joku liikuntaelin sairaus, yhtä en muista ennen tavanneeni. En edes ole erityisesti pitänyt näistä ihmisistä, vain esittänyt koska olen halunnut olla väleissä.
Tämä kaikki vain sen takia että nuoret naisetkin osaavat juonitella ja valehdella.
En todellakaan tarkoita että sinä mutta minulta vain on usko mennyt ihmisiin.
Tällaiset asiat eivät ole niin suoraviivaisia. Maailmassa on sellinen pedofiilijahti päällä että paras pysyä kaukana lapsista ja vammaisista jos ei ole ihan pakko koskea eli on oma tai lastenlapsi kysymyksessä. Ihan täysi-ikäisetkin naisetkin, syyttävät helposti seksuaalisesta ahdistelusta. Mistä sen päällepäin näkee millainen seksuaalinen poikkeavuus tai kylmä tapaus on kysymyksessä.
Olen päätynyt sellaiseen lopputulokseen että koskea kannattaa vain sellaiseen josta aidosti pitää. Eli kohtelias ei kannata olla edes ovenavausessa.- lllöööppåååååååååååå
" Tällaiset asiat eivät ole niin suoraviivaisia. Maailmassa on sellinen pedofiilijahti päällä että paras pysyä kaukana lapsista ja vammaisista jos ei ole ihan pakko koskea eli on oma tai lastenlapsi kysymyksessä. Ihan täysi-ikäisetkin naisetkin, syyttävät helposti seksuaalisesta ahdistelusta. Mistä sen päällepäin näkee millainen seksuaalinen poikkeavuus tai kylmä tapaus on kysymyksessä."
Juuri näin se on. ja ilmeisesti tässä vielä pahimmat paskat saavat silmilleen juuri ne miehet jotka eivät pedofiilejä ole, oikeasti pedofiilit nähtävästi osaavat näiden asioiden kanssa pelaillakkin paremmin.
Jos olet vaikkapa yksinäinen naiseton mieshenkilö ja pidät koneellasi taustakuvina nuorten jotain parikymppisten vähäpukeisten naisten kuvia vaihteeksikin maisemakuville, niin sairaaksi pedofiiliksi sinut vähintää tulkitaan. Jos sitten sanoo että en minä noita naisia itselleni edes ajattele kun olen kuitenkin niin paljon vanhempi äijä mutta ihan vaan muuten pidän niitä kun ovat hyvän nköisiä, niin silloin sinut vasta oikein sairaaksi sksuaaliperverssiksi tulkitaankin. Ainakin minulle on käynyt näin kun aikanaan maksullisilta chattailusaiteilta erään todella kaunin nuoren naisen poseerauskuvia jonkin verran harrastin. Se nainen oli silloin 20-21v. ja ja mukava tyyppi ja sanoi poseeraavansa mielellään. Sanoi että ei häntä häiritse jos taustakuvinani pidän , päinvastoin sanoi olevansa otettu jos hän sellaiseen kelpaa.
" Olen päätynyt sellaiseen lopputulokseen että koskea kannattaa vain sellaiseen josta aidosti pitää. Eli kohtelias ei kannata olla edes ovenavausessa."
Kyllä se on sellaiseksi mennyt että kohtelias ei tosiaankaan kannata olla. Se vaan kääntyy itseään vastaan siinä mielessä, että sitä enemmän vaan saat paskaa silmillesi. - Selvä tapaus
lllöööppåååååååååååå kirjoitti:
" Tällaiset asiat eivät ole niin suoraviivaisia. Maailmassa on sellinen pedofiilijahti päällä että paras pysyä kaukana lapsista ja vammaisista jos ei ole ihan pakko koskea eli on oma tai lastenlapsi kysymyksessä. Ihan täysi-ikäisetkin naisetkin, syyttävät helposti seksuaalisesta ahdistelusta. Mistä sen päällepäin näkee millainen seksuaalinen poikkeavuus tai kylmä tapaus on kysymyksessä."
Juuri näin se on. ja ilmeisesti tässä vielä pahimmat paskat saavat silmilleen juuri ne miehet jotka eivät pedofiilejä ole, oikeasti pedofiilit nähtävästi osaavat näiden asioiden kanssa pelaillakkin paremmin.
Jos olet vaikkapa yksinäinen naiseton mieshenkilö ja pidät koneellasi taustakuvina nuorten jotain parikymppisten vähäpukeisten naisten kuvia vaihteeksikin maisemakuville, niin sairaaksi pedofiiliksi sinut vähintää tulkitaan. Jos sitten sanoo että en minä noita naisia itselleni edes ajattele kun olen kuitenkin niin paljon vanhempi äijä mutta ihan vaan muuten pidän niitä kun ovat hyvän nköisiä, niin silloin sinut vasta oikein sairaaksi sksuaaliperverssiksi tulkitaankin. Ainakin minulle on käynyt näin kun aikanaan maksullisilta chattailusaiteilta erään todella kaunin nuoren naisen poseerauskuvia jonkin verran harrastin. Se nainen oli silloin 20-21v. ja ja mukava tyyppi ja sanoi poseeraavansa mielellään. Sanoi että ei häntä häiritse jos taustakuvinani pidän , päinvastoin sanoi olevansa otettu jos hän sellaiseen kelpaa.
" Olen päätynyt sellaiseen lopputulokseen että koskea kannattaa vain sellaiseen josta aidosti pitää. Eli kohtelias ei kannata olla edes ovenavausessa."
Kyllä se on sellaiseksi mennyt että kohtelias ei tosiaankaan kannata olla. Se vaan kääntyy itseään vastaan siinä mielessä, että sitä enemmän vaan saat paskaa silmillesi.No aivan, ihmiset on tosi varuillaan ja vainoharhaisiakin tänäpäivänä, mutta syytä on ollakin. Ja jos joku sika on käynyt johonkin nuoreen kiinni törkeesti, ei siinä ole mitään puolusteltavaa ja väärinymmärrettyä. Hyi helvetti, ja miehet ne nyt yleensä kyseisiin rikoksiin syyllistyy, tahdot sitä tai et.
- -----------------
lllöööppåååååååååååå kirjoitti:
Kyllä se on sellaiseksi mennyt että kohtelias ei tosiaankaan kannata olla. Se vaan kääntyy itseään vastaan siinä mielessä, että sitä enemmän vaan saat paskaa silmillesi.Sinä puhut tai joku muu puhuu nyt jostain aivan muusta kuin pedofiliasta. Et ymmärrä mistään yhtään mitään jos ajattelet että parikymppisen naisen ihailu on pedofiliaa. Ei todellakaan ole. Maailman parhaiten palkatut, kauneimmiksi rankatut mallit ja naisnäyttelijät ovat parikymppisiä, jotkut jopa alle. On ihan sama, minkä ikäinen mies on itse, jos sanoo parikymppistä kaunotarta upeaksi tms. Ei sillä ole pedofilian kanssa mitään tekemistä.
Pedofiliaa ei ole edes 16-vuotiaan, jo naisen näköisen ihailu. Pedofiili kiihottuu lapsista, joilla ei ole mitään aikuisen miehen tai naisen piirteitä vielä. Siinä on ratkaiseva eroa. Pedofiililla on päässä vikaa, normaalin ihmisen biologisilla ominaisuuksilla ei kiinnostuta lapsista seksuaalisessa mielessä. Pedofiileistahan on joskus muistaakseni Hannu Lauerma tms sanonut, että vaikka tällainen henkilö tiedostaa tekojensa laittomuuden, ei silti itse koe tekevänsä väärin. Tavallaan sama jos maan laki kieltäisi homosuhteet, mutta henkilö itse ei voi omalle suuntautumiselleen mitään. - herää
----------------- kirjoitti:
Sinä puhut tai joku muu puhuu nyt jostain aivan muusta kuin pedofiliasta. Et ymmärrä mistään yhtään mitään jos ajattelet että parikymppisen naisen ihailu on pedofiliaa. Ei todellakaan ole. Maailman parhaiten palkatut, kauneimmiksi rankatut mallit ja naisnäyttelijät ovat parikymppisiä, jotkut jopa alle. On ihan sama, minkä ikäinen mies on itse, jos sanoo parikymppistä kaunotarta upeaksi tms. Ei sillä ole pedofilian kanssa mitään tekemistä.
Pedofiliaa ei ole edes 16-vuotiaan, jo naisen näköisen ihailu. Pedofiili kiihottuu lapsista, joilla ei ole mitään aikuisen miehen tai naisen piirteitä vielä. Siinä on ratkaiseva eroa. Pedofiililla on päässä vikaa, normaalin ihmisen biologisilla ominaisuuksilla ei kiinnostuta lapsista seksuaalisessa mielessä. Pedofiileistahan on joskus muistaakseni Hannu Lauerma tms sanonut, että vaikka tällainen henkilö tiedostaa tekojensa laittomuuden, ei silti itse koe tekevänsä väärin. Tavallaan sama jos maan laki kieltäisi homosuhteet, mutta henkilö itse ei voi omalle suuntautumiselleen mitään.puhuinko jotain pedofiliasta?! EN! Vaan nuoren naisen päällekäymisestä.
Ihailla voit metrien päästä, mutta EI MITÄÄN oikeutta lähennellä ja lääppiä.
Mikä sulla on aivoissa vikana, että pitää puolustella jotain raiskaus yritystä? Huono omatuntoko vaivaa? - tillytant
Tuo mies kouri ja kähmi tyttöä, ei ole verrattavissa sinun katseluusi joskin sen voi myös kokea ahdistavana.
- aikuisen neuvo
Mikä teitä miehiä vaivaa? Tässä nuori tyttö kertoo kuinka aikuinen mies kävi väkivalloin hänen kimppuunsa ja te alatte vänisemään täällä tuota samaa "nämä asiat eivät ole niin suoraviivaisia"! Tuossa ei ollut kyse mistään sellaisesta että joku ehkä katsoi jotakuta vaan RAISKAUSYRITYKSESTÄ! Mies alkoi väkivaltaisesti kourimaan tyttöä, ei siinä ole mitään epäselvää.
Sanoisitko tuota samaa jos olisi oma tytär kyseessä?
Voi helvetti teitä!
Aloittajalle sanoisin että kerro ehdottomasti äidillesi! Hänen velvollisuutensa on tehdä miehestä ilmoitus poliisille. Jos et kerro tuosta voit joutua myöhemminkin miehen uhriksi, ja sellaisessa tilanteessa että siinä ei ole muita ihmisiä etkä pääse pakoon. Minkäänlaista likaista oloa ei sinun tarvitse tuntea, se likainen on tässä ainostaan se mies. Hän on yksin vastuussa tapahtumasta. Sinun kehosi on sinun ja jokaisen on kunnioitettava sinun koskemattomuuttasi. Tämä asia ei ole sinun häpeäsi, se on sen miehen häpeä. Sinulla on oikeus puolustaa itseäsi. - ....................
Sinä puhut tai joku muu puhuu nyt jostain aivan muusta kuin pedofiliasta. Et ymmärrä mistään yhtään mitään jos ajattelet että parikymppisen naisen ihailu on pedofiliaa. Ei todellakaan ole. Maailman parhaiten palkatut, kauneimmiksi rankatut mallit ja naisnäyttelijät ovat parikymppisiä, jotkut jopa alle. On ihan sama, minkä ikäinen mies on itse, jos sanoo parikymppistä kaunotarta upeaksi tms. Ei sillä ole pedofilian kanssa mitään tekemistä.
Pedofiliaa ei ole edes 16-vuotiaan, jo naisen näköisen ihailu. Pedofiili kiihottuu lapsista, joilla ei ole mitään aikuisen miehen tai naisen piirteitä vielä. Siinä on ratkaiseva eroa. Pedofiililla on päässä vikaa, normaalin ihmisen biologisilla ominaisuuksilla ei kiinnostuta lapsista seksuaalisessa mielessä. Pedofiileistahan on joskus muistaakseni Hannu Lauerma tms sanonut, että vaikka tällainen henkilö tiedostaa tekojensa laittomuuden, ei silti itse koe tekevänsä väärin. Tavallaan sama jos maan laki kieltäisi homosuhteet, mutta henkilö itse ei voi omalle suuntautumiselleen mitään."Pedofiililla on päässä vikaa, normaalin ihmisen biologisilla ominaisuuksilla ei kiinnostuta lapsista seksuaalisessa mielessä."
Eikä myöskään saman sukupuolen edustajista, mutta nämä ovatkin nykyään niin trendikkäitä, että heillä ei saa sanoa olevan vikaa päässä. - ....................
Pedofiliaa ei ole edes 16-vuotiaan, jo naisen näköisen ihailu. Pedofiili kiihottuu lapsista, joilla ei ole mitään aikuisen miehen tai naisen piirteitä vielä. Siinä on ratkaiseva eroa. Pedofiililla on päässä vikaa, normaalin ihmisen biologisilla ominaisuuksilla ei kiinnostuta lapsista seksuaalisessa mielessä. Pedofiileistahan on joskus muistaakseni Hannu Lauerma tms sanonut, että vaikka tällainen henkilö tiedostaa tekojensa laittomuuden, ei silti itse koe tekevänsä väärin. Tavallaan sama jos maan laki kieltäisi homosuhteet, mutta henkilö itse ei voi omalle suuntautumiselleen mitään."...Hannu Lauerma tms sanonut, että vaikka tällainen henkilö tiedostaa tekojensa laittomuuden, ei silti itse koe tekevänsä väärin."
Tätä samaa voisi sanoa esim. kaikista autoilijoista, jotka ajavat ylinopeutta ja jotka vielä sakot saatuaan kiroaa moiset paskalait. Miksi näistä sairaista paskoista ei pidetä yhtä suurta mölyä, vaikka auto on niin kovin tehokas tappoväline ja kaahailu silkkaa itsekkyyttä? - pysy aiheessa
.................... kirjoitti:
"...Hannu Lauerma tms sanonut, että vaikka tällainen henkilö tiedostaa tekojensa laittomuuden, ei silti itse koe tekevänsä väärin."
Tätä samaa voisi sanoa esim. kaikista autoilijoista, jotka ajavat ylinopeutta ja jotka vielä sakot saatuaan kiroaa moiset paskalait. Miksi näistä sairaista paskoista ei pidetä yhtä suurta mölyä, vaikka auto on niin kovin tehokas tappoväline ja kaahailu silkkaa itsekkyyttä?koska nyt oli aihe tämä, minkä aloittaja aloitti. Autoilijoista voit kirjoittaa ihan oman aloituksen. Riittää varmaan keskustelijöita siihenkin aiheeseen.
- ....................
pysy aiheessa kirjoitti:
koska nyt oli aihe tämä, minkä aloittaja aloitti. Autoilijoista voit kirjoittaa ihan oman aloituksen. Riittää varmaan keskustelijöita siihenkin aiheeseen.
Mutta miksi tämän aiheen tiimoilta pitää aina vetää vastaavia kommentteja kehiin, yrittäen käyttää kaikki kortit "todistaakseen", että tietyt ihmiset ovat täysin viallisia, ja samalla unohdetaan, että itse ollaan samanlaisia?
- Löllöt lilluu
Selvä tapaus kirjoitti:
No aivan, ihmiset on tosi varuillaan ja vainoharhaisiakin tänäpäivänä, mutta syytä on ollakin. Ja jos joku sika on käynyt johonkin nuoreen kiinni törkeesti, ei siinä ole mitään puolusteltavaa ja väärinymmärrettyä. Hyi helvetti, ja miehet ne nyt yleensä kyseisiin rikoksiin syyllistyy, tahdot sitä tai et.
Selvä tapaus
Minä vaan sitä. että ovatko naisetkaan tässä asiassa nii puhtaita pulmusia kuin tuntuu olevan monella käsitys. Nyt kesällä moni nainen kulkee lähes perse paljaana keski kaupungillakin. Näin yhdenkin sellaisen naisen, hyvän näköinen pitkä raajainen tyyppi, lyhyet farkku sortsit jalassa mutta takamuksesta niin kuluneet, että pakaroitten välinen rako näkyi oikein sevästi. Sit nää tälleset on ehkä valittamassa että heidän tissiään ja persettään katsotaan. Kadulla kävelevien naisten tissit löllyvät lähes kokonaan paljaana. Eikös se ole sen merkki, että tälläiset naiset haluaakin näyttää persettä ja tissejä, kun tälleen pukeudutaan kun ei olla edes uima rannalla.
- 1 + 6
Teet rikosilmoituksen nyt saman tien. Et odottele yhtään. Vaikka ei olisi todisteita, niin rikosilmoitus pitää tehdä. Seuraavalla kerralla sinut voidaan jo raiskatakin.
- rikosilmoitus yes
Haet lähestymiskieltoa enne kuin on liian myöhäistä.
Etkä tule olemaan ainoa kohde, joten jos et toimi, muutkin nuoret saattaa joutua kärsimään. - hemohessuko
Seuraavalla kerralla sinut voidaan jo raiskatakin..
Kato mitä kirjoitat pelle. - mamintytär
Rikosilmoitus! ja heti!
Sinulla ei ole mitään hävettävää, ainoastaan silllä ns. miehellä ja sellaista syytä ei ole olemassakaan ettet tekisi rikosilmoitusta.
Sinä olet uhri ja se "mies" on rikollinen joka on saatettava vastaamaan teoistaan!
Voimia Sinulle!!!
- varo tyyppiä
Kysy poliisiasemalta, jos et tee rikosilmoitusta, tee joku muu yleinen ilmoitus. Mistä äitisi löytänyt moisen "ystävän"? VÄLTÄ sitä miestä, älä koskaan tapaa. Jos tulee kohti lähde puheeseen reagoimatta vaan pois. Soita 112 hätätilanteessa. Huuda apua tai kirkumista, silloin jos yrittää tulla liian lähelle. Munille potkua jne. jos tarttuu sinuun.
Älä mene rannoille joissa ei ole ketään. Älä mene liian syvälle, vaan sinne missä jalat yltää. Ole niillä rannoilla missä mies ei tiedä sinun olevan /menevän, ja äitisi ei saa kertoa miehelle sinusta mitään. Eikä sijaintijasi. Tutki ettet paljasta facebookisssa sijaintiasi puhelimella tms. Ole paikoissa joissa on ihmisiä, mene kaverien kanssa. Tai vältä toistaiseksi rantoja jos tilanne on paha.
Pidä mukanasi ryöstöhälytintä ja ladyguardia. Äitisi pitää katkaista välit mieheen ja kysellä ystäviensä kanssa asiasta mieheltä kunnolla. Varmistaa ettei mies teetä avainta äidin taskusta. Myös facebook kavereista äidin pitää poistaa mies. Mies on varmaankin täys sekopää ja seksirikollinen kun koskee väkisin väkivaltaisesti? Lähestymiskielto on joskus paikallaan jos ei jätä rauhaan. Pitääkö muuttaa eri paikkaan ja salata tietonsa.
Tiedän vuosien takaa tuollaisen tyypin tai pari. Ettei olisi sama hullu kyseessä. Nimikirjaimista tietää ja paikkakunnista. Etsiytyvätkö joskus miehet äitien "ystäväksi", ahdistellakseen tytärtä? Vai onko sattumaa? Kannattaa ottaa asia vakavasti, varoa miestä todellakin. Poliisiasemalla osaavat neuvoa ja voit antaa miehen henkilöllisyyden heidän tietoon. - Unta vain
Toivottavasti tuo haaveesi joskus toteutuu!
- aikuinen nainen
Olen jostain lukenut että uhri kokee raiskauksen jälkeen olonsa likaiseksi ja menee usein suihkuun jota ei saisi tehdä sillä todisteet tuhoutuvat.
Aloittaja yritettiin raiskata. Sen tietää siitä ett kun hän sanoi miehelle "lopeta"mies vain jatkoi.
Ahdistelija ei saanut mitä halusi. Hän luultavasti haluaa vielä lisää, ja tilanne tulee toistumaan ja ap raiskataan.
Tytön on hyvä kertoa raiskausyrityksestä äidille, ja jos mies tulee vielä lähelle on ap:n kerrottava että äidille on kerrottu.
Teet, ap, asiasta julkisen ja kerro miehelle että asia on julkinen.
- Valkokorppi
Entäs jos äitikin on samanlainen?
- teotori
Miksi annat ymmärtää? Ole varmasti keikistellyt äitisi miesystävän etessä vähissä vaateisa ja saanut hänet kuumaksi. Mitä kylvää sitä niittää tyttö hyvä
- koskemattomuus
Lapset eivät anna mitään ymmärtää. Lapseen ei kosketa, vaikka hän alasti pyörisi ympärillä.
- Teia-
Ja jokainen saa keikistellä iha mite lystää..
Kellää ei oo oikeutta raiskata ketää misää tilanteesssa!!!
Ethän vain omia tekojasi/halujasi puolusta??
- voihyvänen
Herran jumala... KEHENKÄÄN EI SAA KOSKEA , vaikka miten alasti pyöris missä!! Onko se joidenkin miesten nii vaikea ymmärtää.. Mitä jos epämiellyttävä mies pistäisi sinua perseeseen tai puritelisi kassejasi kun leikkaat helteellä paidattomana nurmikkoa ja perusteluksi saat, että hei se oli sun vika koska sait mut kuumaksi.. Siis oikeasti hävetkää te, jotka vähääkään ajattelette,että raiskaus/luvatta kouriminen/lähentely yms. ilman naisen suostumusta olisi huomionosoitus tai kehu naiselle. EI TODELLAKAAN HYI HELVETTI pitäkää näppinne erossa ja ruutatkaa vaikka nettipornolle. Se ei satuta ketään.
- kosketelkaa....
Mitenkäs ihmiset lisääntyy jos ei saa enää edes koskea?
Tietysti saa koskea, mutta vain siihen asti kun kielletään. Suoraa kieltoa pitää tietysti totella. - onnex olen nainen
Niin, ei se ole pukeutumisesta kiinni. Lähi-idässä niitä rasikauksia vasta tapahtuukin, vaikka naiset on puettu päästä varpaisiin kaapuihin....
Kun miehen mieli on sairas niin nainessa se vika tietysti on. Pitäis varmaan uimaankin mennä vaatteet päällä, jotta jotkut perverssit heikkomieliset pystyy keskittymään uimiseen eikä kopelointiin. - .................
onnex olen nainen kirjoitti:
Niin, ei se ole pukeutumisesta kiinni. Lähi-idässä niitä rasikauksia vasta tapahtuukin, vaikka naiset on puettu päästä varpaisiin kaapuihin....
Kun miehen mieli on sairas niin nainessa se vika tietysti on. Pitäis varmaan uimaankin mennä vaatteet päällä, jotta jotkut perverssit heikkomieliset pystyy keskittymään uimiseen eikä kopelointiin.Niin te naiset ette ole sairaita, koska juoksette juuri näiden mokkakikkeleiden perässä ja haette heiltä siten tuollaista "hyväksyntää". Nimimerkkisikin kertoo, että olet tyytyväinen siihen, mistä viestissäsi kirjoitat.
- jgkgkhggkjg
kosketelkaa.... kirjoitti:
Mitenkäs ihmiset lisääntyy jos ei saa enää edes koskea?
Tietysti saa koskea, mutta vain siihen asti kun kielletään. Suoraa kieltoa pitää tietysti totella.Koskaan ei saa koskea ilman suostumusta. Sinusta varmaan sammuneen paneminenkaan ei ole raiskaus, sillä sammunut ei voi kieltää. Olet oksettava.
- ei miehestä mittaa
................. kirjoitti:
Niin te naiset ette ole sairaita, koska juoksette juuri näiden mokkakikkeleiden perässä ja haette heiltä siten tuollaista "hyväksyntää". Nimimerkkisikin kertoo, että olet tyytyväinen siihen, mistä viestissäsi kirjoitat.
Tuskin kuule lähi-idän naiset juoksee yhtään kenenkään perässä. Ei se ihon väri ihmistä te tai pahenna. Nyt oli kyse, miehen kyvystä kontrolloida mieltänsä. Jos tuolla ilman paitaa joku mies kävelee kadulla, kuinka monta naista rientää häntä lääppimään? Paita päällä tai ilman, ei yhtään. Mutta nainen saa osakseen ahdistelua oli pukeutunut tai ei. Naiset on vaan niin paljon vahvempia ja sivistyneempiä kuin miehet. Ja yhtä pahoja on kaljamahat tässäkin maassa niin kuin missä tahansa muuallakin, aloittajan kertomus sen jälleen kerran taas osoittaa.
- ....................
ei miehestä mittaa kirjoitti:
Tuskin kuule lähi-idän naiset juoksee yhtään kenenkään perässä. Ei se ihon väri ihmistä te tai pahenna. Nyt oli kyse, miehen kyvystä kontrolloida mieltänsä. Jos tuolla ilman paitaa joku mies kävelee kadulla, kuinka monta naista rientää häntä lääppimään? Paita päällä tai ilman, ei yhtään. Mutta nainen saa osakseen ahdistelua oli pukeutunut tai ei. Naiset on vaan niin paljon vahvempia ja sivistyneempiä kuin miehet. Ja yhtä pahoja on kaljamahat tässäkin maassa niin kuin missä tahansa muuallakin, aloittajan kertomus sen jälleen kerran taas osoittaa.
Vahvempia ja sivistyneempiä, paskanmarjat! Se on kuule luonto tehnyt niin, että mies kiinnostuu naisista ja naisellisuudesta, esim. rinnat ovat hyvin naisellinen jutska. Lisääntymisen kannalta on tärkeää, että mies kiinnostuu naisista, koska jos mulkku ei seiso, ei pysty ruikkimaan siementä, ja täten ei lisääntymisestä tule mitään.
Naiset taas eivät kiinnostu miehistä itsestään, vaan siitä, mitä miehellä on: valtaa, julkisuutta, fyrkkaa, eli statusta. Nainen sitten valitsee niistä itseään tyrkyttävistä miehistä sen kelvollisimman suvunjatkajan, jolla on paremmat geenit. Naiset eivät ole sivistyneitä, vaan pelkkiä elukoita, jotka tekevät kaikkensa saadakseen miesten mielenkiinnon itseensä. Tätä varten teikäläiset kulkevat naama pakkelissa, käyvät laitattamassa trendikkään kampauksen, ostavat joka toinen päivä uusia trendikkäitä vaatteita, käyvät manikyyreissä ja pedikyyreissä, ja koristelevat itsensä killuttimilla, joita roikkuu joka ruumiinosassa, ja iskevät huuliinsa ja daisareihinsa täytettä. Sitten, kun joku mies vilkaisee, nostetaan melkein syyte seksuaalisesta häirinnästä. Tämä johtuu siitä, että vain ne alfaurokset ovat oikeutettuja ihailemaan teikäläisiä, ovathan he niitä, joiden parempia geenejä etsitte. Kaikki muut saavat kuulla olevansa pervoja sikoja yms. Te naiset ette tiedä todellisista haluista ja intohimosta yhtään mitään, koska teille jalkojen levittäminen on vain paksuksi pamauttamista, taikka voitelua miehen kukkarolle. Te itse kiristätte miehiä seksillä ja teillä onkin seksuaalinen valta-asema.
Jos naiset olisivat paljon vahvempia, kuin miehet, he eivät kitisisi täällä, jos joku setä tulee itseään tyrkyttämään. Jos naiset olisivat sivistyneempiä, kuin miehet, he eivät kulkisi julkisilla paikoilla vaatteissa, jotka paljastavat enemmän, kuin peittävät ja korostavat tiettyjä ruumiinosia. Todellista mielen kontrollointia naiselta, tosiaan, kun ensin tyrkyttää itseään tietoisesti ja sen jälkeen itkee järkyttyneenä, kun miehet kiinnostuvat.
En puhunutkaan lähi-idän naisista, vaan teistä länkkärihoroista, jotka etsitte sitä tummaa käyrää ja olette valmiita lähtemään sellaisen perässä sinne lähi-idän maihin, joissa esim. Syyriassa uuden fatvan mukaan on täysin hyväksyttävää sotilaan raiskata ei-sunna -nainen. Kyllä se ihonväri vain tuntuu merkitsevän teikäläisille jotain, koska olette valmiita hakeutumaan tuollaiseen seuraan, vaikka täällä valitatte niiden vaaleampien versioiden tuijotuksistakin.
Te naiset olette heikkoja surkimuksia, joilla vain sattuu olemaan sellainen asema, että teidän jalkovälinne ympärillä koko yhteiskunta pyörii. Lait suojelevat nimenomaan niitä heikkoja, jotka eivät itsestään pysty huolehtimaan. Teillä itsellänne ei olisi minkäänlaista valtaa tällä pallolla, vaan kaikki lähtee niistä lakipykälistä, joiden turvin pystytte hyödyntämään pilluanne ja sylkemään samalla miesten päälle. Te käytätte hyväksenne miesten luontaisia tarpeita. Te olette niitä todellisia hyväksikäyttäjiä. - tosiasiaa
Vahvempia ja sivistyneempiä, paskanmarjat! Se on kuule luonto tehnyt niin, että mies kiinnostuu naisista ja naisellisuudesta, esim. rinnat ovat hyvin naisellinen jutska. Lisääntymisen kannalta on tärkeää, että mies kiinnostuu naisista, koska jos mulkku ei seiso, ei pysty ruikkimaan siementä, ja täten ei lisääntymisestä tule mitään.
Naiset taas eivät kiinnostu miehistä itsestään, vaan siitä, mitä miehellä on: valtaa, julkisuutta, fyrkkaa, eli statusta. Nainen sitten valitsee niistä itseään tyrkyttävistä miehistä sen kelvollisimman suvunjatkajan, jolla on paremmat geenit. Naiset eivät ole sivistyneitä, vaan pelkkiä elukoita, jotka tekevät kaikkensa saadakseen miesten mielenkiinnon itseensä. Tätä varten teikäläiset kulkevat naama pakkelissa, käyvät laitattamassa trendikkään kampauksen, ostavat joka toinen päivä uusia trendikkäitä vaatteita, käyvät manikyyreissä ja pedikyyreissä, ja koristelevat itsensä killuttimilla, joita roikkuu joka ruumiinosassa, ja iskevät huuliinsa ja daisareihinsa täytettä. Sitten, kun joku mies vilkaisee, nostetaan melkein syyte seksuaalisesta häirinnästä. Tämä johtuu siitä, että vain ne alfaurokset ovat oikeutettuja ihailemaan teikäläisiä, ovathan he niitä, joiden parempia geenejä etsitte. Kaikki muut saavat kuulla olevansa pervoja sikoja yms. Te naiset ette tiedä todellisista haluista ja intohimosta yhtään mitään, koska teille jalkojen levittäminen on vain paksuksi pamauttamista, taikka voitelua miehen kukkarolle. Te itse kiristätte miehiä seksillä ja teillä onkin seksuaalinen valta-asema.
Jos naiset olisivat paljon vahvempia, kuin miehet, he eivät kitisisi täällä, jos joku setä tulee itseään tyrkyttämään. Jos naiset olisivat sivistyneempiä, kuin miehet, he eivät kulkisi julkisilla paikoilla vaatteissa, jotka paljastavat enemmän, kuin peittävät ja korostavat tiettyjä ruumiinosia. Todellista mielen kontrollointia naiselta, tosiaan, kun ensin tyrkyttää itseään tietoisesti ja sen jälkeen itkee järkyttyneenä, kun miehet kiinnostuvat.
En puhunutkaan lähi-idän naisista, vaan teistä länkkärihoroista, jotka etsitte sitä tummaa käyrää ja olette valmiita lähtemään sellaisen perässä sinne lähi-idän maihin, joissa esim. Syyriassa uuden fatvan mukaan on täysin hyväksyttävää sotilaan raiskata ei-sunna -nainen. Kyllä se ihonväri vain tuntuu merkitsevän teikäläisille jotain, koska olette valmiita hakeutumaan tuollaiseen seuraan, vaikka täällä valitatte niiden vaaleampien versioiden tuijotuksistakin.
Te naiset olette heikkoja surkimuksia, joilla vain sattuu olemaan sellainen asema, että teidän jalkovälinne ympärillä koko yhteiskunta pyörii. Lait suojelevat nimenomaan niitä heikkoja, jotka eivät itsestään pysty huolehtimaan. Teillä itsellänne ei olisi minkäänlaista valtaa tällä pallolla, vaan kaikki lähtee niistä lakipykälistä, joiden turvin pystytte hyödyntämään pilluanne ja sylkemään samalla miesten päälle. Te käytätte hyväksenne miesten luontaisia tarpeita. Te olette niitä todellisia hyväksikäyttäjiä.Turhaan naisia sanot elukoiksi kun samalla itse korostat kuinka miehet ovat täysin halujensa vietävissä. Nimenomaan naiset tietävät korkeatasoisemmasta halusta ja intohimosta, sellaisesta joka ei ole pelkkien fyysisten tarpeiden tyydytystä vaan sellaista johon liittyy myös henkinen puoli. Se on jotakin sellaista josta sinä et ymmärrä mitään ja selväähän on sekin että et ole sellaista koskaan naisessa nähnyt. Kukapa seksuaalisuuttaan arvostava nainen sinun kanssasi seksiä harrastaisi. SINÄ olet alkeellinen kun et pysty kuvittelemaan tasa-arvoista ja vastavuoroista seksiä vaan sitä pelkkää "jalkojen levittämistä" jossa mies ottaa ja nainen antaa.
Meillä naisilla ei ehkä olisi valtaa tällä pallolla jos kaikki perustuisi pelkkään fyysiseen voimaan. Siihenhän te miehet olette tottuneet turvautumaan ja sen avulla vieneet ihmisoikeudet kaikilta teitä fyysisesti heikommilta. Naiset ovat olosuhteiden pakosta joutuneet käyttämään ulkonäköään ja seksiä saadakseen itselleen elättäjän ja suojelua koska suurimman osan maailmanhistoriasta miehet ovat vahvemman oikeudella vieneet naisilta mahdollisuuden itsenäiseen elämään. Naisten elämä on ollut kautta historian sellaista väkivaltaista helvettiä että ei voi kuin ihailla näiden menneiden aikojen sisarteni henkistä vahvuutta kun he ovat siinä onnistuneet selviämään. Siihen on tarvittu paljon enemmän kuin seksuaalista vetovoimaa, siihen on tarvittu älyä ja henkistä voimaa. Miehet ovat keskittyneet vain sotimaan ja tuhoamaan, he ovat raiskanneet ja tappaneet ja siinä naiset ovat joutuneet kasvattamaan lapsiaan ja pitämään yhteiskuntaa edes jollain lailla pystyssä. Nykyään asiat ovat länsimaissa sentään jollain lailla parantuneet ja sekös sinua raivostuttaa. Naiset voivat pärjätä älyllään ja te miehet pelkäätte naisia koska sisimmässänne tiedätte että he ovat teitä henkisesti korkeammalla tasolla. - ....................
tosiasiaa kirjoitti:
Turhaan naisia sanot elukoiksi kun samalla itse korostat kuinka miehet ovat täysin halujensa vietävissä. Nimenomaan naiset tietävät korkeatasoisemmasta halusta ja intohimosta, sellaisesta joka ei ole pelkkien fyysisten tarpeiden tyydytystä vaan sellaista johon liittyy myös henkinen puoli. Se on jotakin sellaista josta sinä et ymmärrä mitään ja selväähän on sekin että et ole sellaista koskaan naisessa nähnyt. Kukapa seksuaalisuuttaan arvostava nainen sinun kanssasi seksiä harrastaisi. SINÄ olet alkeellinen kun et pysty kuvittelemaan tasa-arvoista ja vastavuoroista seksiä vaan sitä pelkkää "jalkojen levittämistä" jossa mies ottaa ja nainen antaa.
Meillä naisilla ei ehkä olisi valtaa tällä pallolla jos kaikki perustuisi pelkkään fyysiseen voimaan. Siihenhän te miehet olette tottuneet turvautumaan ja sen avulla vieneet ihmisoikeudet kaikilta teitä fyysisesti heikommilta. Naiset ovat olosuhteiden pakosta joutuneet käyttämään ulkonäköään ja seksiä saadakseen itselleen elättäjän ja suojelua koska suurimman osan maailmanhistoriasta miehet ovat vahvemman oikeudella vieneet naisilta mahdollisuuden itsenäiseen elämään. Naisten elämä on ollut kautta historian sellaista väkivaltaista helvettiä että ei voi kuin ihailla näiden menneiden aikojen sisarteni henkistä vahvuutta kun he ovat siinä onnistuneet selviämään. Siihen on tarvittu paljon enemmän kuin seksuaalista vetovoimaa, siihen on tarvittu älyä ja henkistä voimaa. Miehet ovat keskittyneet vain sotimaan ja tuhoamaan, he ovat raiskanneet ja tappaneet ja siinä naiset ovat joutuneet kasvattamaan lapsiaan ja pitämään yhteiskuntaa edes jollain lailla pystyssä. Nykyään asiat ovat länsimaissa sentään jollain lailla parantuneet ja sekös sinua raivostuttaa. Naiset voivat pärjätä älyllään ja te miehet pelkäätte naisia koska sisimmässänne tiedätte että he ovat teitä henkisesti korkeammalla tasolla.Täyttä paskaa koko teksti. Naiset ovat aina sanoneet miehiä elukoiksi ja tarkoitinkin, että ihan samanlaisia sellaisia teikäläisetkin ovat. Nuo korkeamman tason asiat ja muut syvälliset jutut ovat aina se juttu jota teikäläiset korostavat, mutta niillä ei ole mitään merkitystä, koska sellaisia ei ole. Te ette välitä miehestä, vaikka tällä olisi kuinka kultainen sydän, ennenkuin paljastuu, että hänellä on statusta, tai vitusti fyrkkaa. Te ette yksinkertaisesti kiinnostu miehistä itsestään, vaan siitä mitä hänellä on ja mistä te voisitte hyötyä. Olette materialisteja, rakkain harrastuksennekin on shoppailu ja se kertoo jo paljon siitä, mitä miehessä arvostatte.
Nainen saa aina, kun haluaa, mies saa vain silloin, kun nainen haluaa, ja siihenkin sisältyy monesti ehtoja, eli ei irtoa, ellei nainen saa ensin haluamaansa, uutta sohvaa, vaikka. Huoria te olette. Te tasantarkkaan naitte vain ja ainoastaan materiasta, ja tämä kaikki on mielestänne jotain vitun "ylemmän tason intohimoa". Miehet vain kiinnostuvat naisesta itsestään ja sitähän te materiaan seksiä vaihtavat ette ymmärrä ja olette olevinanne parempaa sakkia, koska olette tarpeeksi "fiksuja" hyödyntääkseenne pilluanne saadaksenne haluamanne.
Miesten vahvuus ei jää ainoastaan fyysisyyteen. Merkittävistä tiedemiehistä, taiteilijoista, muusikoista ja muista historian merkkihenkilöistä, kaikki ovat miehiä. Naisten luonnollinen tehtävä on vain paksuksi pamahtaminen ja miesten palveleminen. Nykyään naisten asema on jo liian hyvä ja edelleenkin keimailette ulkonäöllänne, olosuhteiden pakostako? Alaikäiset pikkupillut pukeutuvat, kuin huorat ja keinuttelevat persettään Youtubessa ja heidän on aivan pakko tehdä niin, kun ovat huonossa asemassa?
Nykyinen yhteiskunta on menossa päin helvettiä, kiitos naispäättäjien, jotka eivät osaa myöntää virheitään. Mustaa munaa päästetään Suomeen naispuolisten suvaitsevaisuusintoilijoiden takia, eikä nähdä muun Euroopan ongelmia, jotka ovat aiheutuneet juuri näistä sen uskonnon edustajista, joita ei saa missään nimessä kritisoida. Naisten asioita ajetaan edelleenkin tasa-arvon nimissä, vaikka tasa-arvosta ollaan menossa jo pois päin. Naiset ajavat tämän maan asiat pätemättöminä päin helvettiä. Naisten yhteiskunnan pystyssä pitäminen on sen alasajoa. No, ei se mitään, kohta Suomikin islamisoidaan ja saadaan sharia-laki tännekin, ja tulet näkemään, että muslut osaavat käsitellä naisia oikein. Raiskaustapauksessakin tulee sitten olla neljä miespuolista silminnäkijää, tai muuten nainen rikosilmoituksen tehdessään, saattaakin joutua itse syytetyksi aviorikoksesta ja tuomio siitä on kivitys. Niin, ja sitten annatte persettä tasantarkkaan silloin, kun mies niin sanoo, tai nyrkki puhuu laillisesti. Taidankin alkaa nuolemaan jo Allahin persettä valmiiksi. - viha on vankila
Täyttä paskaa koko teksti. Naiset ovat aina sanoneet miehiä elukoiksi ja tarkoitinkin, että ihan samanlaisia sellaisia teikäläisetkin ovat. Nuo korkeamman tason asiat ja muut syvälliset jutut ovat aina se juttu jota teikäläiset korostavat, mutta niillä ei ole mitään merkitystä, koska sellaisia ei ole. Te ette välitä miehestä, vaikka tällä olisi kuinka kultainen sydän, ennenkuin paljastuu, että hänellä on statusta, tai vitusti fyrkkaa. Te ette yksinkertaisesti kiinnostu miehistä itsestään, vaan siitä mitä hänellä on ja mistä te voisitte hyötyä. Olette materialisteja, rakkain harrastuksennekin on shoppailu ja se kertoo jo paljon siitä, mitä miehessä arvostatte.
Nainen saa aina, kun haluaa, mies saa vain silloin, kun nainen haluaa, ja siihenkin sisältyy monesti ehtoja, eli ei irtoa, ellei nainen saa ensin haluamaansa, uutta sohvaa, vaikka. Huoria te olette. Te tasantarkkaan naitte vain ja ainoastaan materiasta, ja tämä kaikki on mielestänne jotain vitun "ylemmän tason intohimoa". Miehet vain kiinnostuvat naisesta itsestään ja sitähän te materiaan seksiä vaihtavat ette ymmärrä ja olette olevinanne parempaa sakkia, koska olette tarpeeksi "fiksuja" hyödyntääkseenne pilluanne saadaksenne haluamanne.
Miesten vahvuus ei jää ainoastaan fyysisyyteen. Merkittävistä tiedemiehistä, taiteilijoista, muusikoista ja muista historian merkkihenkilöistä, kaikki ovat miehiä. Naisten luonnollinen tehtävä on vain paksuksi pamahtaminen ja miesten palveleminen. Nykyään naisten asema on jo liian hyvä ja edelleenkin keimailette ulkonäöllänne, olosuhteiden pakostako? Alaikäiset pikkupillut pukeutuvat, kuin huorat ja keinuttelevat persettään Youtubessa ja heidän on aivan pakko tehdä niin, kun ovat huonossa asemassa?
Nykyinen yhteiskunta on menossa päin helvettiä, kiitos naispäättäjien, jotka eivät osaa myöntää virheitään. Mustaa munaa päästetään Suomeen naispuolisten suvaitsevaisuusintoilijoiden takia, eikä nähdä muun Euroopan ongelmia, jotka ovat aiheutuneet juuri näistä sen uskonnon edustajista, joita ei saa missään nimessä kritisoida. Naisten asioita ajetaan edelleenkin tasa-arvon nimissä, vaikka tasa-arvosta ollaan menossa jo pois päin. Naiset ajavat tämän maan asiat pätemättöminä päin helvettiä. Naisten yhteiskunnan pystyssä pitäminen on sen alasajoa. No, ei se mitään, kohta Suomikin islamisoidaan ja saadaan sharia-laki tännekin, ja tulet näkemään, että muslut osaavat käsitellä naisia oikein. Raiskaustapauksessakin tulee sitten olla neljä miespuolista silminnäkijää, tai muuten nainen rikosilmoituksen tehdessään, saattaakin joutua itse syytetyksi aviorikoksesta ja tuomio siitä on kivitys. Niin, ja sitten annatte persettä tasantarkkaan silloin, kun mies niin sanoo, tai nyrkki puhuu laillisesti. Taidankin alkaa nuolemaan jo Allahin persettä valmiiksi.olen pahoillani puolestasi. olet niin täynnä vihaa, että ajatuksesi ovat vääristyneet ja pyörivät sairaalloisen paljon sukupuolisuuden ja seksin ympärillä.
seksi on minulle rakastelua sen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluan jakaa elämäni. en tavoittele sillä mitään materiaalia, kuten ei miehenikään. rakastelussa kumpikin osapuoli saa, ei materiaalia tai palveluksia, vaan henkistä läsnäoloa ja hyvinvointia sekä toisen hyväksyvän huomion. olen eläin siinä missä muutkin eläimet, mutta en ole moraaliton, tunteeton tai järjetön elukka. en ole pelkkä sukupuoleni, olen ihminen, jolla on persoona, tarpeita, toiveita, haaveita, pelkoja ja traumoja.
rakastan miestäni ja hän rakastaa minua. suhteemme perustuu kommunikaatioon ja turvaan. tämä pohja antaa tilaa myös erotiikalle ja romantiikalle.
toivottavasti kykenet luopumaan uhmastasi ja vihastasi. usein liiallinen ylpeys on ihmisen pahin vihollinen. se kahlitsee ajattelua ja katkeroittaa. eristää muista. silloin ei voi syyttää kuin itseään.
jos me ihmiset vain keskittäisimme vihaan tuhlaamamme energian kuuntelemiseen, läsnäolemiseen ja rakastamiseen, voisimme paljon paremmin ja maailma olisi parempi paikka olla kuin nyt. - ....................
viha on vankila kirjoitti:
olen pahoillani puolestasi. olet niin täynnä vihaa, että ajatuksesi ovat vääristyneet ja pyörivät sairaalloisen paljon sukupuolisuuden ja seksin ympärillä.
seksi on minulle rakastelua sen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluan jakaa elämäni. en tavoittele sillä mitään materiaalia, kuten ei miehenikään. rakastelussa kumpikin osapuoli saa, ei materiaalia tai palveluksia, vaan henkistä läsnäoloa ja hyvinvointia sekä toisen hyväksyvän huomion. olen eläin siinä missä muutkin eläimet, mutta en ole moraaliton, tunteeton tai järjetön elukka. en ole pelkkä sukupuoleni, olen ihminen, jolla on persoona, tarpeita, toiveita, haaveita, pelkoja ja traumoja.
rakastan miestäni ja hän rakastaa minua. suhteemme perustuu kommunikaatioon ja turvaan. tämä pohja antaa tilaa myös erotiikalle ja romantiikalle.
toivottavasti kykenet luopumaan uhmastasi ja vihastasi. usein liiallinen ylpeys on ihmisen pahin vihollinen. se kahlitsee ajattelua ja katkeroittaa. eristää muista. silloin ei voi syyttää kuin itseään.
jos me ihmiset vain keskittäisimme vihaan tuhlaamamme energian kuuntelemiseen, läsnäolemiseen ja rakastamiseen, voisimme paljon paremmin ja maailma olisi parempi paikka olla kuin nyt."...jos me ihmiset vain keskittäisimme vihaan tuhlaamamme energian kuuntelemiseen, läsnäolemiseen ja rakastamiseen, voisimme paljon paremmin ja maailma olisi parempi paikka olla kuin nyt."
Se ei edelleenkään mene teikäläisten nuppiin, että se viha ei ole syy, vaan seuraus. Tietyt miehet jäävät ilman läsnäoloa ja rakkautta, koska he eivät huonojen geeniensä takia kelpaa yhdellekään naiselle. Pitäisikö ihailla ihmisiä, jotka kohtelevat muita kuin saastaa? Jos ei merkitse yhtään mitään, niin sekö pistää hymyilyttämään? Teidän naisten takia tämä maailma ei voi olla tämän parempi paikka, koska käytöksenne takia katkeruus kasvaa ja jossain vaiheessa kasvavien kaltoinkohdeltujen tunteet saattavat saada järisyttävämpiä muotoja.
Lyön vetoa, ettet sinäkään ole halunnut jakaa elämääsi tavallisen hanttiduunarin kanssa, joka ajaa viime vuosituhannen automallilla ja joka laskeskelee rahojaan, jotta voisi viedä sinut kesäloman kohokohdaksi naapurikaupunkiin pizzalle. Te naisethan harrastatte myös bändäritoimintaa. Jos jollain retkulla on vähän julkisuutta, niin pimppa on heti märkänä, mutta mitään ei tapahtuisi, jos kyseinen retku kävelisi ohitsenne olematta julkkis, ja jos hän vielä yrittäisi lähestyä teikäläisiä, hän saisi litsarin poskelle ja syytteen seksuaalisesta häirinnästä.
Turva suhteessanne luultavasti tarkoittaa jälleen isokokoista miestä, joka mahdollisesti vielä treenaa kehoaan. Tämä tekee sen, että lyhyemmät miehet eivät saa minkäänlaista mahdollisuutta. Lihasten kasvattaminen on myös sellainen harrastus, että siitä pitää oikeasti pitää, mikäli viitsii vaivautua paitsi treenaamaan, niin tankkaamaan proteiinia ympäri vuorokauden ja protskuhan toki maksaa myös. Tämäkin tekee sen, että automaattisesti ne, joille tuollainen elämäntyyli kelpaa ovat paremmassa asemassa, ja teidän naistenhan ei tarvitse, kuin valita.
"...olen eläin siinä missä muutkin eläimet, mutta en ole moraaliton, tunteeton tai järjetön elukka. en ole pelkkä sukupuoleni, olen ihminen, jolla on persoona, tarpeita, toiveita, haaveita, pelkoja ja traumoja."
Tätä samaa voi sanoa myös niistä miehistä, jotka eivät teikäläisille kelpaa ja jotka jäävät aina niiden parempien vaihtoehtojen varjoon. Myös heillä on tunteita ja tarpeita, mutta teikäläiset vain sylkevät heidän naamalleen. - Aurinklasit
Täyttä paskaa koko teksti. Naiset ovat aina sanoneet miehiä elukoiksi ja tarkoitinkin, että ihan samanlaisia sellaisia teikäläisetkin ovat. Nuo korkeamman tason asiat ja muut syvälliset jutut ovat aina se juttu jota teikäläiset korostavat, mutta niillä ei ole mitään merkitystä, koska sellaisia ei ole. Te ette välitä miehestä, vaikka tällä olisi kuinka kultainen sydän, ennenkuin paljastuu, että hänellä on statusta, tai vitusti fyrkkaa. Te ette yksinkertaisesti kiinnostu miehistä itsestään, vaan siitä mitä hänellä on ja mistä te voisitte hyötyä. Olette materialisteja, rakkain harrastuksennekin on shoppailu ja se kertoo jo paljon siitä, mitä miehessä arvostatte.
Nykyinen yhteiskunta on menossa päin helvettiä, kiitos naispäättäjien, jotka eivät osaa myöntää virheitään. Mustaa munaa päästetään Suomeen naispuolisten suvaitsevaisuusintoilijoiden takia, eikä nähdä muun Euroopan ongelmia, jotka ovat aiheutuneet juuri näistä sen uskonnon edustajista, joita ei saa missään nimessä kritisoida. Naisten asioita ajetaan edelleenkin tasa-arvon nimissä, vaikka tasa-arvosta ollaan menossa jo pois päin. Naiset ajavat tämän maan asiat pätemättöminä päin helvettiä. Naisten yhteiskunnan pystyssä pitäminen on sen alasajoa. No, ei se mitään, kohta Suomikin islamisoidaan ja saadaan sharia-laki tännekin, ja tulet näkemään, että muslut osaavat käsitellä naisia oikein. Raiskaustapauksessakin tulee sitten olla neljä miespuolista silminnäkijää, tai muuten nainen rikosilmoituksen tehdessään, saattaakin joutua itse syytetyksi aviorikoksesta ja tuomio siitä on kivitys. Niin, ja sitten annatte persettä tasantarkkaan silloin, kun mies niin sanoo, tai nyrkki puhuu laillisesti. Taidankin alkaa nuolemaan jo Allahin persettä valmiiksi.Tosi asiaa
Kaikki tuo jonka kirjoitit ym samaan tyyliin kirjoittajat ovat niin oikeassa kuin olla voivat. Miksi sitten näin kesällä varsinkin naiset riisuuntuvat keski kaupungillekkin tullessaan. Lähes perse paljaana kuljetaan ja tissit löllyy jokaisella puolittain ulkona puserosta. Sitten itketään kun joku mies sattuu heitä katsomaan, myöntäkää hyvät naiset se että tissien ja perseen paljastaminen on tarkoitettu siksi että persettä ja tissejänne miehet katselis ja omasta mielestänne olisitte halutumpia. Meillä miehillä pitäis olla kaikilla mustat aurinkolasit silmilla, ettei meitä sanottaisi pedoffiiliksi tai sairaaksi tyypiksi ja parhaassa tapaksessa syytettäisi raiskauksesta. Riisuuntuminen uimarannalla, sekä urheilun tähden on asia erikseen. Naisilla onkin tällä halutuimman naisen asiassa käynnissä kova kisa sen takia paljastetaan kesällä perseet sekä tissit. Te olette juuri niitä kaksois moraalilla varustettuja surkimuksi joita tämä maa on täynnänsä. - -----------25
"...jos me ihmiset vain keskittäisimme vihaan tuhlaamamme energian kuuntelemiseen, läsnäolemiseen ja rakastamiseen, voisimme paljon paremmin ja maailma olisi parempi paikka olla kuin nyt."
Se ei edelleenkään mene teikäläisten nuppiin, että se viha ei ole syy, vaan seuraus. Tietyt miehet jäävät ilman läsnäoloa ja rakkautta, koska he eivät huonojen geeniensä takia kelpaa yhdellekään naiselle. Pitäisikö ihailla ihmisiä, jotka kohtelevat muita kuin saastaa? Jos ei merkitse yhtään mitään, niin sekö pistää hymyilyttämään? Teidän naisten takia tämä maailma ei voi olla tämän parempi paikka, koska käytöksenne takia katkeruus kasvaa ja jossain vaiheessa kasvavien kaltoinkohdeltujen tunteet saattavat saada järisyttävämpiä muotoja.
Lyön vetoa, ettet sinäkään ole halunnut jakaa elämääsi tavallisen hanttiduunarin kanssa, joka ajaa viime vuosituhannen automallilla ja joka laskeskelee rahojaan, jotta voisi viedä sinut kesäloman kohokohdaksi naapurikaupunkiin pizzalle. Te naisethan harrastatte myös bändäritoimintaa. Jos jollain retkulla on vähän julkisuutta, niin pimppa on heti märkänä, mutta mitään ei tapahtuisi, jos kyseinen retku kävelisi ohitsenne olematta julkkis, ja jos hän vielä yrittäisi lähestyä teikäläisiä, hän saisi litsarin poskelle ja syytteen seksuaalisesta häirinnästä.
Turva suhteessanne luultavasti tarkoittaa jälleen isokokoista miestä, joka mahdollisesti vielä treenaa kehoaan. Tämä tekee sen, että lyhyemmät miehet eivät saa minkäänlaista mahdollisuutta. Lihasten kasvattaminen on myös sellainen harrastus, että siitä pitää oikeasti pitää, mikäli viitsii vaivautua paitsi treenaamaan, niin tankkaamaan proteiinia ympäri vuorokauden ja protskuhan toki maksaa myös. Tämäkin tekee sen, että automaattisesti ne, joille tuollainen elämäntyyli kelpaa ovat paremmassa asemassa, ja teidän naistenhan ei tarvitse, kuin valita.
"...olen eläin siinä missä muutkin eläimet, mutta en ole moraaliton, tunteeton tai järjetön elukka. en ole pelkkä sukupuoleni, olen ihminen, jolla on persoona, tarpeita, toiveita, haaveita, pelkoja ja traumoja."
Tätä samaa voi sanoa myös niistä miehistä, jotka eivät teikäläisille kelpaa ja jotka jäävät aina niiden parempien vaihtoehtojen varjoon. Myös heillä on tunteita ja tarpeita, mutta teikäläiset vain sylkevät heidän naamalleen.Se ei mene teidänkään nuppiin ei se viha vaan seuraus
Se on ihan oikein mitä kirjoitit. Lisäksi tälläiset naiset jotka odottavat sitä komiaa miestä ikänsä odottavat sitä niin kauan että jäävät sitten vanhoiksi piioiksi odottelemaan kunne kuolema katkaisee odottelu.
- älä jätä tähän
Ainahan poliisille voi ilmoittaa, mutta johtaako se todisteiden puuttuessa mihinkään, on sitten ihan toinen juttu.
Minkä ikäinen olet?
Jos olet yli 16v niin mies vain väittäisi ehdottaneensa seksiä ja että olit touhussa tiettyyn pisteeseen asti mukana ja hän lopetti kun pyysit. Suomessa kun harvoin tuomitaan ketään ellei rikosta voida todistaa.
Äidille kannattaa kertoa, mutta voit myös varautua siihen että siitäkin suunnasta tulee paskaaniskaan. Jollekkin luotettavalle taholle tästä kannattaa jutella, sillä jos jatkossa tapahtuu lisää, niin on jotain todistetta aiemmasta ja tarinan uskottavuus on parempi.- pihisen kiukusta
Ja mikä ettei poliisille, sehän on vain tilanteen hyväksymistä ???.
Tyttö on tullut törkeällä tavalla hyväksikäytetyksi, miksi poliisin asiaan puuttuminen pitäisi jättää väliin?
Tätä hyssyttelyä ei voi kannattaa kukaan muu kuin sellaiset henkilöt jotka tahtovat varjella itseänsä ja mahdollistaa perverssien halujensa toteuttamisen loputtomasti.
Ja nämä törkimykset eivät jätä tapojansa hyssyttelemällä!
Oli lopputulos mikä hyvänsä, asian virallinen julkitulo auttaa tätä tyttöä selviämään itsensä kanssa ja auttaa tuhansia muita hyväksikäytettyjä toimimaan samoin ja näin edistämään jokaisen oikeutta koskemattomuuteen.
- mooka2232
tama on feikki aloitus ei ole totta
- aikuisen neuvo
Mistä sinä sen muka tiedät? Olet tietenkin mies eikä sinulla ole kokemusta siitä mitä on olla nuori tyttö tässä maailmassa.
Seksuaalista ahdistelua ja väkivaltaa tapahtuu jatkuvasti, jokaisella naisella on nuoruudesta näitä kokemuksia vähintään ahdistelusta ja todella monilla myös raiskauksesta. Suurin osa ei koskaan tule poliisin tietoon. - mr.papi
aikuisen neuvo kirjoitti:
Mistä sinä sen muka tiedät? Olet tietenkin mies eikä sinulla ole kokemusta siitä mitä on olla nuori tyttö tässä maailmassa.
Seksuaalista ahdistelua ja väkivaltaa tapahtuu jatkuvasti, jokaisella naisella on nuoruudesta näitä kokemuksia vähintään ahdistelusta ja todella monilla myös raiskauksesta. Suurin osa ei koskaan tule poliisin tietoon."Seksuaalista ahdistelua ja väkivaltaa tapahtuu jatkuvasti, jokaisella naisella on nuoruudesta näitä kokemuksia vähintään ahdistelusta ja todella monilla myös raiskauksesta."
Ettet nyt olis vaan kattonut liikaa elokuvia?
Tuo kun ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Kovasti väität, että tiedät nämä asiat tasantarkkaan, mutta väitteesi ovat kuitenkin täysin kuulopuheista ja arvailuista perustuneet. Vai oletko muka nähnyt kovinkin monta raiskausta? Veikkaampa ettet ainoaakaan, en myöskään minä ole nähnyt.
Ja mikä on mielestäsi ahdistelua? Onko joku erehtynyt vilkaisemaan sinuun päin? Teillä naisilla kun on sellainen tapa, että haetaan pukeutumisella huomiota ja sitten kun sitä yllättäen saa, niin se on ahdistelua. Kyllä minuakin ahdistaisi kävellä ilman vaatteita keskellä kaupunkia... Eli on tässä hiukan peiliin katsomisen varaa. - aikuisen neuvo
mr.papi kirjoitti:
"Seksuaalista ahdistelua ja väkivaltaa tapahtuu jatkuvasti, jokaisella naisella on nuoruudesta näitä kokemuksia vähintään ahdistelusta ja todella monilla myös raiskauksesta."
Ettet nyt olis vaan kattonut liikaa elokuvia?
Tuo kun ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Kovasti väität, että tiedät nämä asiat tasantarkkaan, mutta väitteesi ovat kuitenkin täysin kuulopuheista ja arvailuista perustuneet. Vai oletko muka nähnyt kovinkin monta raiskausta? Veikkaampa ettet ainoaakaan, en myöskään minä ole nähnyt.
Ja mikä on mielestäsi ahdistelua? Onko joku erehtynyt vilkaisemaan sinuun päin? Teillä naisilla kun on sellainen tapa, että haetaan pukeutumisella huomiota ja sitten kun sitä yllättäen saa, niin se on ahdistelua. Kyllä minuakin ahdistaisi kävellä ilman vaatteita keskellä kaupunkia... Eli on tässä hiukan peiliin katsomisen varaa.Eli jos en itse ole NÄHNYT raiskauksia niin en voi sanoa mitään niiden yleisyydestä? Kylläpä onkin älytön mielipide, te miehet te vaan aina onnistutte yllättämään älyttömyytenne määrällä. Harvemmin sitä raiskauksella kauheasti silminnäkijöitä on.
Kuule tästä, asiasta on tehty ihan tutkimuksiakin, useita sellaisia ja niistä käy ilmi että seksuaalisen väkivallan todellinen määrä on ihan jotain muuta kuin rikostilastot. Ja ihan täällä netissäkin, kun anonyymisti voi kertoa kokemuksiaan, on tuo aivan jokapäiväinen keskustelun aihe. Ja minä olen itse kuullut todella monelta naiselta näistä kokemuksista. Sinä miehenä et toki näistä naisilta kuule, varsinkin kun asenne on tuo.
Mitä tulee seksuaaliseen ahdisteluun niin en tunne ketään naista joka ei olisi nuorena tyttönä joutunut sitä kokemaan. Minä esimerkiksi olen sen ajan nuori jolloin ei edes pukeuduttu samalla tavalla paljastavasti kuin nykyään ja silti se oli ihan yleistä että vanhat äijät ehdottelivat, kommentoivat vartaloa ja jotkut kävivät käsiksikin. Ei ollut kuule siitä kyse että joku vilkaisi päin, kyllä se oli ihan suoraa ehdottelua ja tosiaan tultiin ihollekin. Se oli erittäin ahdistavaa. Ja ihan tätä samaa olen kuullut kaikilta naisilta joiden kanssa olen tästä puhunut, itse olen jopa säästynyt paljolta, monilla tuo ahdistelu on paljon rankempaa. Nykyään se on vieläpä yleistynyt ja kohdistuu yhä nuorempiin, alakouluikäisiin jotka eivät edes murrosiässä ole vielä. Huomauttaisin myös että kun on kyse lapsista on ihan sama mitä on päällä, aikuisella ei ole oikeutta siihen tulla "huomiota" antamaan. Aikuisella on vastuu, ei keskenkasvuisella. Myös aikuisen naisen kohdalla toisen oikeutta koskemattomuuteen on kunnioitettava, ei kukaan halua että tullaan käpälöimään tai tekemään limaisia huomautuksia vaikka seksikkäästi pukeutuisikin.
Toivottavasti itselläsi ei ole tyttäriä. - mr.papi
Eli jos en itse ole NÄHNYT raiskauksia niin en voi sanoa mitään niiden yleisyydestä? Kylläpä onkin älytön mielipide, te miehet te vaan aina onnistutte yllättämään älyttömyytenne määrällä. Harvemmin sitä raiskauksella kauheasti silminnäkijöitä on.
Kuule tästä, asiasta on tehty ihan tutkimuksiakin, useita sellaisia ja niistä käy ilmi että seksuaalisen väkivallan todellinen määrä on ihan jotain muuta kuin rikostilastot. Ja ihan täällä netissäkin, kun anonyymisti voi kertoa kokemuksiaan, on tuo aivan jokapäiväinen keskustelun aihe. Ja minä olen itse kuullut todella monelta naiselta näistä kokemuksista. Sinä miehenä et toki näistä naisilta kuule, varsinkin kun asenne on tuo.
Mitä tulee seksuaaliseen ahdisteluun niin en tunne ketään naista joka ei olisi nuorena tyttönä joutunut sitä kokemaan. Minä esimerkiksi olen sen ajan nuori jolloin ei edes pukeuduttu samalla tavalla paljastavasti kuin nykyään ja silti se oli ihan yleistä että vanhat äijät ehdottelivat, kommentoivat vartaloa ja jotkut kävivät käsiksikin. Ei ollut kuule siitä kyse että joku vilkaisi päin, kyllä se oli ihan suoraa ehdottelua ja tosiaan tultiin ihollekin. Se oli erittäin ahdistavaa. Ja ihan tätä samaa olen kuullut kaikilta naisilta joiden kanssa olen tästä puhunut, itse olen jopa säästynyt paljolta, monilla tuo ahdistelu on paljon rankempaa. Nykyään se on vieläpä yleistynyt ja kohdistuu yhä nuorempiin, alakouluikäisiin jotka eivät edes murrosiässä ole vielä. Huomauttaisin myös että kun on kyse lapsista on ihan sama mitä on päällä, aikuisella ei ole oikeutta siihen tulla "huomiota" antamaan. Aikuisella on vastuu, ei keskenkasvuisella. Myös aikuisen naisen kohdalla toisen oikeutta koskemattomuuteen on kunnioitettava, ei kukaan halua että tullaan käpälöimään tai tekemään limaisia huomautuksia vaikka seksikkäästi pukeutuisikin.
Toivottavasti itselläsi ei ole tyttäriä."Kuule tästä, asiasta on tehty ihan tutkimuksiakin, useita sellaisia ja niistä käy ilmi että seksuaalisen väkivallan todellinen määrä on ihan jotain muuta kuin rikostilastot."
Ja sinä oikeasti uskot näitä "tutkimuksia"?! Tiedän tasan tarkkaan mitenkä luotettavia nämä "tutkimukset" ovat. Peruskoulussakin tuli jokunen "tutkimuslappu" täytettyä ja kaikki vastasi niihin mitä sattuu maan ja taivaan väliltä. Eli tuo perustelu meni täysin metsään.
"Ja ihan täällä netissäkin, kun anonyymisti voi kertoa kokemuksiaan, on tuo aivan jokapäiväinen keskustelun aihe."
Oletko koskaan kuullut sanaa "trolli"? Tämänkin keskustelun aloittaja on sellainen. Netissä kun jauhetaan paskaa aivan kokoajan. Jos oikeasti uskot kaiken mitä luet ja kuulet, niin ei ihme että olet tuollainen. Kyllähän täällä voi jokunen olla joka puhuu ihan tottakin, mutta ne ovat todella harvassa ne. Juurikin sen takia, että sen voi tehdä anonyymisti. Nimimerkin taakse kun voi kätkeytyä ihan kuka tahansa.
"Ei ollut kuule siitä kyse että joku vilkaisi päin, kyllä se oli ihan suoraa ehdottelua ja tosiaan tultiin ihollekin."
Ei ehdottelu ole ahdistelua. Vasta sitten, jos se on ihan jatkuvaa ja jos on jo sanonut ettei kiinnosta. Se, että joku tulee koskemaan on jo ahdistelua, mutta se ei kuules ole todellakaan yleistä. Kyllä sitäkin varmasti käy, mutta ei jokaiselle, ei läheskään jokaiselle. - aikuisen neuvo
mr.papi kirjoitti:
"Kuule tästä, asiasta on tehty ihan tutkimuksiakin, useita sellaisia ja niistä käy ilmi että seksuaalisen väkivallan todellinen määrä on ihan jotain muuta kuin rikostilastot."
Ja sinä oikeasti uskot näitä "tutkimuksia"?! Tiedän tasan tarkkaan mitenkä luotettavia nämä "tutkimukset" ovat. Peruskoulussakin tuli jokunen "tutkimuslappu" täytettyä ja kaikki vastasi niihin mitä sattuu maan ja taivaan väliltä. Eli tuo perustelu meni täysin metsään.
"Ja ihan täällä netissäkin, kun anonyymisti voi kertoa kokemuksiaan, on tuo aivan jokapäiväinen keskustelun aihe."
Oletko koskaan kuullut sanaa "trolli"? Tämänkin keskustelun aloittaja on sellainen. Netissä kun jauhetaan paskaa aivan kokoajan. Jos oikeasti uskot kaiken mitä luet ja kuulet, niin ei ihme että olet tuollainen. Kyllähän täällä voi jokunen olla joka puhuu ihan tottakin, mutta ne ovat todella harvassa ne. Juurikin sen takia, että sen voi tehdä anonyymisti. Nimimerkin taakse kun voi kätkeytyä ihan kuka tahansa.
"Ei ollut kuule siitä kyse että joku vilkaisi päin, kyllä se oli ihan suoraa ehdottelua ja tosiaan tultiin ihollekin."
Ei ehdottelu ole ahdistelua. Vasta sitten, jos se on ihan jatkuvaa ja jos on jo sanonut ettei kiinnosta. Se, että joku tulee koskemaan on jo ahdistelua, mutta se ei kuules ole todellakaan yleistä. Kyllä sitäkin varmasti käy, mutta ei jokaiselle, ei läheskään jokaiselle.Niitä tutkimuksia on kuule muitakin ja huomattavasti perusteellisemmin tehtyjä kuin ne peruskoulussa jaetut laput. Sinun perustelusi menee metsään kun jostain syystä (oma syyllisyydentunne jostakin teosta ehkä?) haluat todistella että seksuaalista väkivaltaa ei ole. Tiedätkö muuten että raiskauskriisikeskuksen auttavaan puhelimeen tulee jatkuvalla syötöllä yhteydenottoja ja että nuorten kanssa työtä tekeville seksuaalisen kaltoinkohtelun kokemusten käsittely on arkipäivää?
Syytät minua herkkäuskoisuudesta mutta itse menet tuosta vain tuomitsemaan (sinulle ilmeisen epäedulliset) nettikirjoitukset trolleiksi. Etkö näe tässä mitään ristiriitaa? Minä olen itse käynyt pitkiä keskusteluja juurikin netissä erittäin ahdistuneiden ja eksyksissä olevien tyttöjen kanssa ja yrittänyt jollain lailla auttaa ja tukea heitä. Sen verran ihmistuntemusta minulla on että tunnistan kyllä trollit aika hyvin ja tiedän että näissä ei ole ollut kyse siitä. Netin anonymiteetti nimenomaan tarjoaa mahdollisuuden puhua kipeistä asioista joista ei ole voinut kenellekään kasvotusten kertoa. Henkilökohtaisesti tiedän myös useamman raiskauksen uhrin. Edelleen voin sinulle sanoa että naiset kertovat toisille naisille huomattavasti enemmän kuin teille miehille. Kun sitä ymmärrystä ei teikäläisten suunnalta tunnetusti tule.
Ehdottelu on ahdistelua jos se kohdistuu lapseen. Piste. Aikuisellekin sanottuna jotain merkitystä on sillä miten se sanotaan; rivoudet ovat ahdistelua, samoin kadulla huutelu. Ja siitä miten yleistä käpälöinti on et sinä tiedä mitään koska olet mies. Minä en tiedä ketään naista jota ei olisi käpälöity. Röyhkeytesi on todella uskomatonta kun tulet tänne soittamaan suutasi asiasta josta sinulla ei ole minkään valtakunnan kokemusta ja vähättelemään ja kieltämään ne ihan todelliset kokemukset joita täällä on kerrottu. - mr.papi
Niitä tutkimuksia on kuule muitakin ja huomattavasti perusteellisemmin tehtyjä kuin ne peruskoulussa jaetut laput. Sinun perustelusi menee metsään kun jostain syystä (oma syyllisyydentunne jostakin teosta ehkä?) haluat todistella että seksuaalista väkivaltaa ei ole. Tiedätkö muuten että raiskauskriisikeskuksen auttavaan puhelimeen tulee jatkuvalla syötöllä yhteydenottoja ja että nuorten kanssa työtä tekeville seksuaalisen kaltoinkohtelun kokemusten käsittely on arkipäivää?
Syytät minua herkkäuskoisuudesta mutta itse menet tuosta vain tuomitsemaan (sinulle ilmeisen epäedulliset) nettikirjoitukset trolleiksi. Etkö näe tässä mitään ristiriitaa? Minä olen itse käynyt pitkiä keskusteluja juurikin netissä erittäin ahdistuneiden ja eksyksissä olevien tyttöjen kanssa ja yrittänyt jollain lailla auttaa ja tukea heitä. Sen verran ihmistuntemusta minulla on että tunnistan kyllä trollit aika hyvin ja tiedän että näissä ei ole ollut kyse siitä. Netin anonymiteetti nimenomaan tarjoaa mahdollisuuden puhua kipeistä asioista joista ei ole voinut kenellekään kasvotusten kertoa. Henkilökohtaisesti tiedän myös useamman raiskauksen uhrin. Edelleen voin sinulle sanoa että naiset kertovat toisille naisille huomattavasti enemmän kuin teille miehille. Kun sitä ymmärrystä ei teikäläisten suunnalta tunnetusti tule.
Ehdottelu on ahdistelua jos se kohdistuu lapseen. Piste. Aikuisellekin sanottuna jotain merkitystä on sillä miten se sanotaan; rivoudet ovat ahdistelua, samoin kadulla huutelu. Ja siitä miten yleistä käpälöinti on et sinä tiedä mitään koska olet mies. Minä en tiedä ketään naista jota ei olisi käpälöity. Röyhkeytesi on todella uskomatonta kun tulet tänne soittamaan suutasi asiasta josta sinulla ei ole minkään valtakunnan kokemusta ja vähättelemään ja kieltämään ne ihan todelliset kokemukset joita täällä on kerrottu."Niitä tutkimuksia on kuule muitakin ja huomattavasti perusteellisemmin tehtyjä kuin ne peruskoulussa jaetut laput."
Jaa minkäslaisia? Kenties sähkötuolilla ja peukaloruuvilla uhaten puristetaan tieto ulos? Totuushan kuitenkin on se, että jokaiseen tutkimukseen voi vastata mitä huvittaa, jolloin niihin ei ole luottamista.
"Sinun perustelusi menee metsään kun jostain syystä (oma syyllisyydentunne jostakin teosta ehkä?) haluat todistella että seksuaalista väkivaltaa ei ole."
Nyt jo olet syyllistämässä minua raiskauksesta... Jos aikaisemmin sanoit, että miehet yllättää älyttömyydellään, niin minä sanon että se on juurikin toisin päin.
"Tiedätkö muuten että raiskauskriisikeskuksen auttavaan puhelimeen tulee jatkuvalla syötöllä yhteydenottoja ja että nuorten kanssa työtä tekeville seksuaalisen kaltoinkohtelun kokemusten käsittely on arkipäivää?"
Jos jokainen naispuolinen henkilö suomessa soittaisi tuonne raiskauksen tai ahdistelun takia, niin se tekisi 90 soittoa jokainen päivä sillä oletuksella, että puolet suomalaisista olisi naispuolisia henkilöitä ja eläisivät 80 vuotiaiksi. Eli empä oikein usko tuohon, että jokaista naista ahdistellaan. Ja aikas kiire siinä tulisi meillä miehillä olemaan, että ei sitä paljoa töissä käytäisi...
"Minä olen itse käynyt pitkiä keskusteluja juurikin netissä erittäin ahdistuneiden ja eksyksissä olevien tyttöjen kanssa ja yrittänyt jollain lailla auttaa ja tukea heitä. Sen verran ihmistuntemusta minulla on että tunnistan kyllä trollit aika hyvin ja tiedän että näissä ei ole ollut kyse siitä."
Niinhän sinä luulet. Vaan milläpä todistat? Aivan oikein, et millään! Koskaan et voi tietää kuka siellä oikeasti kirjoittaa, tiedät vain ja ainoastaan sen, että hän osaa kirjoittaa... Minua ei paljoa sinun ihmistuntemus kiinnosta, kun sillä ei tässä tapauksessa ole mitään merkitystä.
"Netin anonymiteetti nimenomaan tarjoaa mahdollisuuden puhua kipeistä asioista joista ei ole voinut kenellekään kasvotusten kertoa. "
Päin vastoin, se tarjoaa tylsistyneille ihmisille tilaisuuden nauraa teidän herkkäuskoisten kustannuksella. Itse asiassa on vain ja ainoastaan teidän vika, että trolleja on edes olemassa, koska otatte jokaisen heidän viestin todesta ja vastaatte vieläpä niihin.
"Ehdottelu on ahdistelua jos se kohdistuu lapseen."
Totta, mutta tässä tapauksessa vain alle 16v on lapsi. Ja silloin se ehdottelija on jo pedofiili ja niitä ei ihan joka kaupan kulmalla pyöri.
"Aikuisellekin sanottuna jotain merkitystä on sillä miten se sanotaan; rivoudet ovat ahdistelua, samoin kadulla huutelu."
Tämä kadulla huutelu (jota itse en koskaan ole kuullut) ei ole ahdistelua, vaan kyseessä on jo kunnianloukkaus.
"Röyhkeytesi on todella uskomatonta kun tulet tänne soittamaan suutasi asiasta josta sinulla ei ole minkään valtakunnan kokemusta ja vähättelemään ja kieltämään ne ihan todelliset kokemukset joita täällä on kerrottu."
Katsos kun et millään voi kertoa näitä kokemuksia todeksi. En minäkään näitä vääräksi voi tietenkään todistaa, mutta pienen järjen kanssa sen kyllä älyää. Katsos kun nämä raiskaukset ovat foorumien mukaan ihan arkipäivää, mutta eipä ne oikeasti ole. En tiedä montako suomalaista tuomitaan vuosittain raiskauksesta, mutta veikkaan hyvin vahvasti että ei montaa.
- muutamatneuvot
Tee rikosilmoitus, kerro asia täysin ja läpimittaisesti ja tee selväksi ettet tunne itseäsi turvalliseksi tekijän läsnäollessä, hommaa lähestymiskielto. niin ens kerralla tulee varmammin linnatuomio ja ehkä tekijäkin tajuaa olla kaukana sinusta sen jälkeen.
Kerro myös ystävillesi ja pyydä heiltä tukea ja apua myös. elä häpeä sitä että jouduit kohteeksi, ole mieluummin vihainen tekijälle. Mutta älä anna sen vaikuttaa elämääsi muuten kuin olemalla entistä tietoisempi ja valmiimpi. Pieni nuppunen,
kuten huomaat, tällaisilla sivustoilla saat niskaasi kuraa, ja niitä asiallisia vastauksia joudut sen keskeltä kahlaamaan. Tällaiset foorumit eivät ole helpoin mahdollinen väylä hakea apua, sillä saamasi vastaukset ovat ristiriitaisia. On kuitenkin hyvä, että lähdit purkamaan asiaa!
Voi tuntua kovin raskaalta ja vaikealta ajatus siitä, että äitisi ihmissuhde olisi nyt sinun vastuullasi. Se ei ole. Sinun vastuullasi on suojella omia rajojasi ja saada siihen tukea, aikuiset hoitavat sitten omat suhteensa keskenään.
Suomessa on olemassa rikosuhripäivytys, johon voit soittaa luottamuksella. Sinne voi soittaa myös silloin, kun olet joutunut rikosyrityksen kohteeksi. Saat sieltä ammattilaisen tuen ja ohjeet, kuinka sinun on hyvä toimia. Tässä sivusto, josta saat lisätietoja http://www.riku.fi/fi/etusivu/
Tällaiset tapaukset jättävät usein jälkiä ihmismieleen, joten parasta mitä voit itsellesi tehdä, on pyytää apua ajoissa. Näin vältyt todennäköisemmin siltä, että asiasta muodostuu sinulle peikko, joka kasvaa ajan myötä.
Kaikkea hyvää, olet ottanut jo ensimmäisen askeleen kirjoittamalla tänne!- Ilmoita äidillesi
Kuinka monella yksinhuoltaja äidillä onkaan puolisona pedofiili, joka kytistää hänen tyttöjä ja tai poikiaan.
Nainen on typerä kun ei näe totuutta. Tehdään vielä lapsia näille miehille ja joka oksalle.
Yleensä nämä ns. avopuolisot ovat ilkeitä toisen miehen lapsille ja kohtelevat heitä hyvin julmasti.
Myös käyttävät hyväksi, pahoinpitelevät, jättävät ulkopuoliseksi ja äiti ei ole se todellinen seurustelun syy.
Neteissä tapaamiin suhteisiin ei voi luottaa ja myös vankilassa olleita, jopa sairaita on heissä.
Miten nainen on näin sinisilmäinen ja antautuu joka oksalle?- Uskalla kertoa
Kerro asiasta äidillesi ja katso ihin asia vie. Äitisi voi heittää sen ukon mäkeen
- höps10
Olipa yleistys ja melkoosta mutu- tuntua.
- Iloinen veikko
Murhaa kivellä se hullu raiskaaja ja grillaa siitä pihvejä niin ei jää todisteita ja tee aivoista tehosekoittimesta pirtelöä!
- ....................
Sehän tekeekin ap:stä paremman ihmisen, kuin uhrinsa.
- likklak..
joku hoitaa hommasi kun kyselet, ei kouri toista kertaa..
- pussikuski1
saattaa olla ettei äitisi usko(rakkaus on sokea),voit keskustella terveydenhoitajan kanssa tai jos sattuis olemaan naispoliisi, miksei mieskin,luulis niiden osaavan neuvoa vaikka ei ole todisteitakaan,älä jätä kysymättä tilanne voi toistua ja rupeaa kiristämään.
- "Ylläpito"
Puutteellinen viesti,esim. kirjoittajan ikä ei tullut esille...
- ei ylläpito
Älä käytä virheellisesti/ harhaanjohtavasti YLLÄPITO-nimimerkkiä!
- Anonyyymio
Valitettavasti, et voi tehdä asialle mitään, kun ei sinulla ole mitään todisteita siitä.
Seuraavan kerran kun joku tulee häiritsee potkaise haarojen väliin niin kovaa ku pystyt, niin seuraavan kerran ei kyllä uskalla enää tulla!- <<<<<<
Aina voi ja kannattaa tehdä!
Huomatkaa, ainoastaan syyllisillä on jarruttelutarve!
- IGOR YRMYNISKA
Puhu äitisi kanssa. Jos et niin tilanne vain pahenee. Varaudu seuraavaa kertaa varten (sumute, pilli, äänitallennin jne).
- brokenangel1
vuosikymmeniä sitten ollessani 11-vuotias tyttö isäni (perheellinen) työkaveri ahdisteli minua. en pystynyt tekemään mitään koska olin niin kauhuissani silloin. ei sellaisessa tilanteessa välttämättä pysty reagoimaan ja siitä ei saa syyttää itseään, jos pysty puolustatumaan. nyt aikuisena tajuan miehen pahuuden ja miten paljon satuttaminen vaikutti kehittymiseeni, vasta nyt voin antaa itselleni anteeksi(??) ja ymmärtää että mies ei ahdistelullaan kuitenkaan pystynyt pääsemään sisimpääni, joka on puhdas. mutta jos miestä näkisin, saattaisin lyödä, vuosikymmentenkin jälkeen. siitä en olisi yhtään pahoillani.
- Todellakin teet!!!!!
Todellakin teet rikosilmoituksen. Kun äitis saa tietää, niin ei varmaa halu olla "ystävänsä" kanssa enää tekemisissä ja sun ei enää tartte nähä sitä, kun ekaks pyydät poliiseja käskee äijän jättää sut rauhaa ja jos se ei tehoo, niin hankit lähestymis kiellon.
- äiti myös
äidin ystävät eivät saa kouria, tai edes katsoa siihen sävyyn äidin tyttäriä. Jos äitini ystävät olisivat aikoinaan kourineet minua, niin olisin kertonut asian äidilleni suoraan. Äitini olisi varmasti ollut asiassa minun puolellani. Nyt vanhempana, kun minulla on murrosikäinen lapsi, niin olen monesti miettinyt, että miten tuota nättiä tyttöä voi suojella, kun maailmassa on kaikenmaailman vääristyneitä ihmisiä. Jos suinkin voit kertoa äidillesi, niin kerro. Jos et voi kertoa äidillesi, niin kerro jollekin muulle aikuiselle HETI. Älä ala uhriksi....suojele itseäsi ja pidä puolesi. Sinä et ole tehnyt mitään väärin, vaan aikuisen miehen pitää ymmärtää rajansa.
- ???
Vastaatko rehellisesti, että miksi et kertonut äidillesi? Onko äitisi alkoholisti tai jotain muuta, sellaista ettei sinulla tullut mieleen kertoa hänelle? Minun lapsi olisi kyllä kertonut minulle.
Jos on sinulla jokin selkeä este kertoa äidillesi, niin suosittelen minäkin viranomaisille ilmoituksen tekemistä. Kerro henkilötiedot ja tapahtumien kulku ja myös se äitisi osuus asiassa. Miksi äitisi seurustelee tuollaisen miehen kanssa? Sitä mietin myös. Ja näytä äidillesi kaikki nämä kirjoitukset tästä asiasta.- kokemusta asiasta
Näitä sikoja äidit yleensä suojelevat,valitettavasti.
- mitä teen
KATSOKAA AVAUKSEN KUVAANI SAATTE SEKSIÄ MINULTA
T. AVAAJA- mitä teen
miksi kirjoitit minun nimimerkillä ?
- Lääkäriin heti....
Onko sinulla ruhjeita tms.?
Käy lääkärissä tarkastuttamassa itsesi päivystyksessä/ilmoita syy ja
tee ilmoitus poliisille. - Öpussydei
Anna sille kerran niin ei enää kouri, oo ihan lahna ja juttele äidistä ku vetelee sua, ei vedä enää ku haukut viel huonoksi ja sanot et muut o ollu parempii. Ei se kulu vaikka käytetään.
- jäykkä.s
Kouri takaisin ja koskettele väkisin!
- eikös vaan
On siinä äidillä ollut kiima päällä, kun on kotiinsa tuonut tuollaisen sonnin
- Turum poik
Tottakai voit tehdä rikosilmoituksen...
Tämän jälkeen tulee myöhemmin kuulustelu sinulle ja epäilylle...
Jos epäilty kiistää kaiken, tulee syyttämättäjättämispäätös, koska ei ole todisteita...
Hyvä tää suomen laki, ettei naiset saa "jälkikatumustaan" aina miehen piikkiin ;)- pitää ilmoittaa
"Jos epäilty kiistää kaiken, tulee syyttämättäjättämispäätös, koska ei ole todisteita.."
Jos omille vanhemmilleen sanoo niin kyllä se vaikuttaa myös miehen tekemisiin. Poliisikuullustelut nostavat kynnyksen vielä korkeammalle.
Toivottavaa on että naiset sanovat jos oikeasti tapahtuu jotakin. Mutta väärissä tapauksissa niin ei pitäisi tehdä, koska se tekee hallaa oikeille ilmoituksille.
Tässä tapauksessa ainakin alkukertomuksen takia on selvästi aihetta kertomiseen.
- elokuunilta
Todisteita! Miten tuollaisen asian voi todistaa,ei mitenkään, Poliisi ymmärtää asiasi. Mene rohkeasti puhumaan poliisille ennenkö tuo sika raiskaa sinut. Hän luulee hiljaisuuttasi myöntymiseksi ja hyökkää kimppuusi tilaisuuden tullen. Toimi pian ,pelastat loppuelämäsi !!
- Rooveer
Voi helvetti mitä jengiä täälä on :/ !!! Itselläni nuoria kauniita tyttöjä,oon aina ollut sitä mieltä että jos jotain vanhaa äijää alkaa kiinnostaan omat nuoret tytöt,voi heittää samantien ovesta ulos---> ja lujaa! Etsiköön muualta seuralaisensa jos nuoret naiset kiinnostaa? Äitinä voin sanoo.että kukaan mies ei kyllä mun tyttöjä kattele kuola valuean suusta:/ Tosin nykyään on jopa nuoret pojat samalla viivalla! Tuollaiset paskiaiset joutais sinne minne aurinko ei paista!!!
- Saman kokenut
Ikävä juttu! Suosittelisin kertomaan ensin äidillesi mitä mies teki. Jos ns. jätät sikseen asian, voi olla että mies käy kimppuusi uudemman kerran, ehkä pahemmin seurauksin. Jos salaat asian, se kaihertaa todennäköisesti sinua pitkään. Puhun kokemuksesta. Voimia sinulle!
- mitä teen
en tiedä uskallanko kertoa äidilleni, pelkään ettei äitini usko minua.
- reilu3
Ammu se sika..!!!!
- Toimittajat peroimit
Seitsemän ikäinen koulupoika kävi poliisin puheilla kun joku ruohonleikkurikuski oli koittanut ajaa hänen päällensä. Poliisipäivystäjä ei reagoinut mitenkään.
Kyllä jotkut epätoivoiset naiset melko karseita miehiä raahaa kotiinsa. Ilmeisesti tuossa on yksi jo lähtenyt takaisin maantielle kun äiti on jäänyt yksin.
Suomi 24 palstakin raiskaa pikkutyttöä kun tällaista seksiä nostaa esille.
Parempi kun raiskausesta ei puhuttaisi ollenkaan vaan se miellettäisi pahoinpitelyksi.
Ei olisi tällaisia Iltasanoma tyyppisiä lööpejä.- toisesta tapauksesta
"Seitsemän ikäinen koulupoika kävi poliisin puheilla kun joku ruohonleikkurikuski oli koittanut ajaa hänen päällensä."
7 vuotiaan pitäisi asiasta puhua vanhemmilleen ensin ja sitten poliisille.
- Poliisille heti!!!
Tottakai teet rikosilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä! Se, että näyttöä ei ole, ei haittaa. Joutuu äijä kuitenkin säikähtämään ja paiseeseen, kun poliisit kutsuvat kuulusteluihin. Saattaa jopa puhua itsensä pussiin, niin että näyttöä jutulle löytyy. Ainakin poliisin kirjoihin jää merkintä hänestä seksuaalirikollisepäiltynä. Mikäli on tehnyt aiemmin muille tai tekee myöhemmin vastaavaa, poliisilla on valmiiksi näyttöä epäillä häntä vahvemmin.
Tekosi toimii myös pelotteena osoittaen, että sinulle ei moista kannata tehdä, viet kyllä asian eteenpäin!
Ehdottomasti poliisiasiaksi ja kerro äidillesi myös. Äitisi juoruaa asiasta eteenpäin ja pian koko kaupungissa äijän maine on mustattu ja siinä on äijälle rangaistusta kerrakseen! Saa ehkä vielä jopa turpaansa asian johdosta!- kannattaa sanoa
Kannattaa tosiaan poliisille sanoa. Mutta vielä enemmän kannttaa omille vanhemmille sanoa.
- Tee rikosilmoitus
Se nyt on aika varma jotta liki jokasella raiskatulla on sekä raiskaajalla on sekä ISI että,äiti ollut olemassa silloin ku he ovat itse syntyneet?
Vaikka millä hedelmöityksellä?
Vanhemmat ja uskovaiset ovat usein pahimpia raiskaajia luomakunnassa?
Luonnosta ei edes kannata puhua siinä siittämisessä? - ihminen.....
Voimia aloittajalle. Kannattaisihan Poliisilta kysyä mitä voi tehdä tällaisessa tilanteessa?
Elämänne tärkein valinta:
http://www.divinerevelations.info/index.html
Raamatussa Totuuden Sana.- ihminen.....
Pray Hard
Keep Watch
Stand Firm
Love God
Live Crucified
Serve Others
Share Christ
Show Grace
Shun sin
Stay Pure
Be Holy
Walk Humbly
Act Justly
Bear Fruit
Obey Christ
Get Wisdom
Fear God
Fight evil
Forgive all
Help the Poor
Equip the Saints
Preach the Gospel
Praise the Lord
Protect the Innocent
Be Ready, Finish Strong & Overcome ! ! !
Souls, Souls, Souls for Jesus!
Raamatussa Totuuden Sana. - kyl kyl
ihminen..... kirjoitti:
Pray Hard
Keep Watch
Stand Firm
Love God
Live Crucified
Serve Others
Share Christ
Show Grace
Shun sin
Stay Pure
Be Holy
Walk Humbly
Act Justly
Bear Fruit
Obey Christ
Get Wisdom
Fear God
Fight evil
Forgive all
Help the Poor
Equip the Saints
Preach the Gospel
Praise the Lord
Protect the Innocent
Be Ready, Finish Strong & Overcome ! ! !
Souls, Souls, Souls for Jesus!
Raamatussa Totuuden Sana.protect the Innocent.....poliisin puheille mars!
- Susi
ilman uskoa ja turhaa jeesustelua, ota yhteyttä:[email protected]
laitetaan asioille tärkeysjärjestys! - Rooveer
Sairas maailma,,ei voi muuta sanoo ja täälä varsinkin on kaikki dorkat :/
- tee näin
Ensin kerro äidillesi. Sen jälkeen yhdessä poliisille. Jos olet alaikäinen (alle 16 vuotias) niin rikosnimike on vakavampi.
- miten on
Kerroitko äidille?
Se ainakin voi muuttaa hänen asenteensa mieheen.
Mikä oman isäsi kohtalo on?
Voiko hänelle kertoa.
(luultavasti menee vetämään lättyyn.. mä ainakin menisin)
Koska todisteen saaminen on vaikeaa... täytyy inspiroida.
Tietysti voisi tuommoisessa tilanteessa varmistaa että jälkipolvia ei tule.. ja potkaista kulkusille.
Huuda apua... ja koska oltiin vedessä: huuda että ÄLÄ HUKUTA.
Huomaa että jos huudat vain apua... se päälle käyjä väittää muille pelastavasi sinua. - mkbhygyuhj
Tottakai sä meet tekemään rikos ilmoituksen.
- Homoparin poika
Minun isäni miespuolinen avopuoliso kourii aina peräreikääni.
- ilmoitathan?
Minä näin kerran videon jossa egyptiläinen miesnäyttellijä meikattiin ja puettiin naiseksi ja laitettiin kävelemään kadulle. Kamera seurasi tätä herraa kauempaa. Miehet viheltelivät ja yksi alkoi vielä kourimaan ja rempimään kädestä vaikka tää näyttelijä oli jo laittanut huivinkin päähän. Totesi tuon tempauksen jälkeen että ymmärtää noita naisia nyt paremmin kun oli itsekkin ihan paniikissa. Eli raiskaus ei ikinä ole naisen vika vaikka kävelisi alasti kadulla.
Toivon että vastaat viesteihimme ja ilmoitat asiasta poliisille ja äidillesi. - höh.
ilmoitathan? kirjoitti:
Minä näin kerran videon jossa egyptiläinen miesnäyttellijä meikattiin ja puettiin naiseksi ja laitettiin kävelemään kadulle. Kamera seurasi tätä herraa kauempaa. Miehet viheltelivät ja yksi alkoi vielä kourimaan ja rempimään kädestä vaikka tää näyttelijä oli jo laittanut huivinkin päähän. Totesi tuon tempauksen jälkeen että ymmärtää noita naisia nyt paremmin kun oli itsekkin ihan paniikissa. Eli raiskaus ei ikinä ole naisen vika vaikka kävelisi alasti kadulla.
Toivon että vastaat viesteihimme ja ilmoitat asiasta poliisille ja äidillesi.Pakkoko on naisen lähteä kävelemään Egyptin kaduille, pysyisi kotonaan.
- Ilmoita poliisille
Ikävä että jouduit kokemaan jotain mitä kenenkään ei kuuluisi kokea. Kerro äidillesi ja menkää yhdessä tekemään ilmoitus poliisille, sieltä saat ohjeet kuinka toimitte jatkossa.
Muista ettet sinä ole toiminut väärin jutellessasi luottamallesi ihmiselle, hän toimi väärin tuossa tilanteessa. Kannattaa kuitenkin tuollaisissa tilanteissa tehdä aktiivisemmin vastarintaa, jotta toinen ymmärtää ettei hänen toimiaan hyväksytä. Itse olisin varmaan huutanut - IRTI ! ja irrottanut miehen kädet. Ja jos tämä ei olisi auttanut olisin ottanut astetta kovemmat keinot käyttöön.
Jos sinusta tuntuu vieläkin pahalta voit vaikka soittaa joko nuorten puhelimeen tai rikosuhripäivystykseen, ikäsi kun tässä ei tullut ilmi. Usein keskustelukin auttaa purkamaan sen pahan olon, yksin sitä ei kuitenkaan tarvitse tehdä.
Voimia sinulle ! - Keksikää asiallisemp
Ylläpito nostaa vastaavia aiheita otsikkoon. Kaikissa on annettu ymmärtää että kysymyksessä on nuori nainen. Hetki sitten oli vastaava jossa joku äiti oli huolestunut kun vanhat miehet hakivat hänen tytärtään tanssimaan. Näissä kaikissa on joku epämääräinen tarina johon aloittaja ei vahingossakaan anna mitään lisäkommenttia. Ihmiset monistavat neuvoksi jotain omia muka ainutlaatuisia ideoitaan. "Ota yhteyttä poliisiin", "kerro äidille'.
Ylläpito laittaa oman otsikkonsa "raiskaus rantavedessä" ja pari kuvaa jossa viattoman näköinen tyttö on jossain yöpöydässä.
Muutaman päivän kuluttua on taas joku vastaava otsikko. "Vaari työnsi sormensa pimpiini".- golf ball
Ylläpidon harrastama sensurointi on vähintääin yhtä iljettävää, kuin nämä alapään jutut, joita he nostavat viikottain keskusteluun. Typeriä tyyppejä.
- veitsi kurkulle
ylläpidossa on vitun tyhmää porukkaa. ne saatanan törpöt luulevat osaavansa kirjoittaakin jotain mutta eivät osaa kuin sössöttää pelkkää paskaa
törpöiltä pitäisi leikata kurkku auki ja hirttää pää alaspäin- selvästi
tämä oli palaute ylläpidon mauttomuuksille
- olet sairas !
Taitaa olla sun fantasiaa tää koko juttu ja nyt runkkaat kun ihmiset säälittelee sua
Vittu että sulla on päässä vikaa ! - Näin on
Tuoltapa kuullostaa, kun ei millään tavalla estellyt kopelointia ja sitten "yllättäen" ihmisiä tuli rannalle.
- hae apua
Ilmottele tänne, saattaa olla poliisin vanha tuttu kenties.
http://www.poliisi.fi/nettipoliisi - böööö
Kerro ennen kaikkea ISÄLLESI... eköhän asia sillä hoidu.
- TuntuuMakeelta
Taas Yksi PeräsuoliProvo,Aaltosetälän Allersaitilla..
Tän vois myös kertoa tyyliin että -Mitä teen- joku työnsi Jormansa minun pimppiin, se tais olla Äitini uus poikaystävä, tuntuu tosi makeelta ja mieleni tekis niin vähän nytkytellä , mut toisaalta,,jne.. Mitä teen.?? Parempi tehdä rikosilmoitus kuin alkaa kertomaan asiasta jotakin lähemmille kuten äidillesi, joka ottaisi asian puheeksi kuitenkin sen miehen kanssa tai ei voisi uskoa miestään.
Olen ainakin itse sitä mieltä, että katsella aina voi mutta ei ketään alkaa käpälöimään. :) On tietenkin miehiä, jotka tarttevat aina jotakin uutta elämäänsä ja silloin käy kunhan saa jotakin käpälöidä.
Ilmeisesti tuon miehen ja äitisi seksiselämä on ollut pitempääkin retuperällä, että pitää alkaa sitten sinua käpälöimään.
Eriasia on jos olisit antanut miehelle luvan moiselle, mutta jos nimität tapahtunutta rikokseksi etkä ollut siis itse halunnut että mies kiihottuisi uidessasi sinusta niin tälöin se on rikos.
Asia ei liity sinuun millään tavoin, mutta sanoisin että aviovaimonkin tulisi tehdä jopa aviomiehestään rikosilmoituksen, mikäli ei halua mieheltään mitään seksuaalista koskettamista. Niitä harvoin naiset tekevät. Kuten sanoin on eriasia jos tahtoo äitinsä mieheltä seksuaalista kosketusta ja kaiken tulisi riittää kun sanot yhden kerran "EI"!- Suojelus
Kuten täällä jo osa on neuvonutkin, niin kerro äidilles, jos hän ei usko, niin soita vaikka MLL:n lasten ja nuorten puhelimeen tai ota koulussa heti terveydenhoitajan kanssa puheeksi. Valitettavasti saattaa olla niin, ettei äitis usko, sitä on sokea jossain tapauksissa.
- 39vuotiasnainen
Tyttö hei. Tossa tilanteessa varmaan tuntuu vaikealta tehdä yhtään mitään mutta kerro asiasta äidillesi! Äitisi, otti hän jutun sitten tosissaan tai ei, varmasti keskustelee asiasta miesystävänsä kanssa mikä puolestaan pudottaa miehen maan pinnalle kun hän huomaa että jutussa on muitakin osallisina kuin vain sinä ja hän. Äitisi alkaa varmasti tarkkailemaan hänen käyttäytymistään, varsinkin sinua kohtaan. Siis, olet sitä vahvemmilla tässä tilanteessa mitä useammalle luotettavalle taholle asiasta puhut. Jollet puhu kenellekään mies katsoo että hänellä on yliote sinuun ja yrittää samaa vielä toisen kerran! Siis nyt kertomaan asiasta heti äidillesi!
- Ali-Baba aah
Islamin maissa tuo on ihan tavallista. Siellä miehet on miehiä eikä kukkahattutätien kasvattamia pullapoikia.
- jdhk
Eräällä ystävälläni oli samankaltainen kokemus äitinsä miesystävän taholta. Ystäväni kertoi asiasta äidilleen, joka ei uskonut tytärtään ( ystävääni). Hän ei vain voinut uskoa, että hänen miesystävänsä olisi ahdistellut ketään seksuaalisesti. Tsemppiä sulle ja tee niinkuin itse parhaaksi tunnet. Itse suosittelisin , että puhuisit tilanteestasi jollekin ammattiauttajalle. Ei kannata jäädä yksin asian kanssa, mutta tee niinkuin itse parhaaksi tunnet.
- tosiasia6
Olen äärimmäisen pahoillani niiden idioottien puolesta tällä palstalla jotka pelleilivät alapäähuumorilla tai seksin suostumiseen. Tämä ei ole vitsin asia. (Kokemusta on tyhmältä kuulostavasta ahdistelusta, mutta ajatuskin ahdistaa minua vielä vaikka katkaisin välit kokonaan mieheen(perhetuttu) reilu vuosi sitten. Vaikka avunpyyntö kuulostaisi typerältä, olet kuitenkin oikeutettu siihen koska jos pieneksikin koettu asia ahdistaa paljon, tunnut silti pahalta eikä se poista sitä tosiasiaa että kärsit siitä.)
Voi olla ettei äitisi usko joten suosittelenkin että soitat vaikka johonkin kriisinumeroon anonyymisti ja selität että pelkäät kertoa äidillesi mutta ratkaisutta jättäminen kalvaa mieltä. Kukaan ei paljasta tietoja äidillesi ellet itse halua.
Suosittelen kuitenkin ainakin poliisia, voit vaikka kaverin kanssa mennä ja kertoa yksinkertaisesti syy ja sitten tarkemminkin tapahtunut. Mitään ei välttämättä tapahdu, mutta ainakin olet kertonut virkavallalle jolla voi olla tietojakin miehestä.
Pyri välttelemään miestä ja ellei äitisi ole samankaltainen raskali, hän huomaa sinun ahdistuvan esim tapaamisesta ja voit selittää miksi. - ehkä_ensikerralla
Ihan selvästi keksitty ja tuulesta temmattu koko juttu. Taisi vaan ottaa niin kovasti päähän kun ei onnistunut tekemään mitään vaikutusta.
- Kysyn..Vaan
Mistä saatu päähän, että kyseessä on alaikäinen tyttö? Avausviestistä asia ei käy ilmi lainkaan.
Mitä jos kyseessä onkin aikuinen nainen, joka on vaan niin utelias ettei ole sen vuoksi kieltänyt kunnolla? - Pohdiskelija54
On se kumma, että joitain miehiä kiinostaa väkisinmakaaminen, yäk! ): Sitä vois varmaan verrata rodeoon. Ketään kun ei siellä kiinnosta kesy polle joka ei potki vastaan. Mahtanee johtua jostain apinaheimon ajoilta olevasta geenistä.
- Ketku ja Metku
Ei pidä mennä uimaan...! Näitä ketkujuttuja on aina vaan vuosi tolkulla eikä järkeviä aiheita tunnu löytyvän.
- Ketku ja Metku
Ei pidä mennä uimaan...! Näitä ketkujuttuja on aina vaan vuosi tolkulla eikä järkeviä aiheita tunnu löytyvän.
- muhammad 1
se on halal
- nettifobba
ei taida olla mitenkään harvinaista nykypäivänä,että varsinkin yksinhuoltajaäidit parittavat omaa lastaan miesystävilleen, tai ainakin katsovat muualle, kun mies tekee tekonsa. syy voi olla alkoholismi tai sitten annetaan miesystävän käyttää omaa lasta hyväksi, koska itsekin saadaan munaa siinä sivussa. sääliksi käy tällaisia lapsia, joiden elämä on helvettiä päivästä toiseen.
- Heebo92
Tällasessa asiassa uhria uskotaan aina. Ja uskon että pystyt se vakavasti kertomaan koska olet sen kokenut. Nyt heti kertomaan äidille ja poliisille!
- Ketku & Metku
- avuttomat
Voi hyvänen aika. Minut on raiskattu, kysynpä neuvoa tältä palstalta mitä pitäisi tehdä.
- puhe mistä puute
suomi24 vakituisista kirjoittajista joku/ jotkut on pahasti puutteessa, kun ei ole omaa muijaa tai muija ei anna. siksi kirjoittaa näitä ja runkkaa samalla.
- tee ilmoitus
tee rikosilmoitus poliisiile,ei se käy että isäpuolesi on kuin kiimainen rupikonna keväällä.reippaasti poliisille ilmoitus ennen kuin tapahtuu jotain muuta lisäksi.ei ketään ventovierasta pidä suojella.soita vain tai mene käymään poliisilaitoksella.jos et uskalla puhua kirjoita paperille asia ja vie se poliisiille.kyllä siellä on naispuolisia poliisejakin jolle voit kertoa asiasi,ahdistelevasta miehestä
- oikeutta itselle
no ihan ensimmäiseksi ilmoita sille nettipoliisi fobballe,hän tutkii asiaa ja antaa tuomion.ja jos kerran mainitsemallasi asialla on niinkin paljon todistajia kuten ne rannalla mainitsemasi toiset uimarit niin asiahan on silloin selvä.Kauhea rikos on tapahtunut ja todistajat ovat nähneet tapahtuman sekä tekijä on tiedossa ihan sama mistä rikoksesta kyse niin vaikka murrosta/kavallusesta/ petoksesta/ mistä tahansa rikoksesta jos kerran todisteet tai todistajat on niin varma tapaus vie asia oikeuteen ja tienaa rahaa niin tämä maailma nykysten toimii
- Tuli vaan mieleen
Tulee mieleen Raamatun Danielin kirjan lisäyksiin kuuluva tarina Susannasta, jonka kaksi kansanvanhinta yritti raiskata rantavedessä. Homma meni mönkään ja kansanvanhimmat halusivat kostaa syyttämällä Susannaa. Onneksi Daniel ristikuulustelulla onnistui osoittamaan syytteet vääriksi. On sitä ennenkin osattu.
Juttu löytyy netistä kun vähän kaivaa. Kuuluu Vanhan testamentin apokryfikirjoihin.- Kerrasta poikki
Ilmoita tosiaan poliisille ja sosiaaliin. Ei kannata jättää äidin varaan, niitäkin on monenlaisia. Oikea äiti pistäisi heti pellolle. Et voi asua tuollaisen kanssa. Voitko pistättää lukon oveen tai vetää vaikka raskaan kaapin oven eteen, jos et muuta heti pois? Kannattaisi pyytää päästä vaikka ymmärtäväisille sukulaisille. Asiasta heti aina julkinen, äläkä lannistu jos kohtaat vastustusta. Meitä on valitettavasti moneksi.
- Kaislikossa suhisee
Munat pois tuollaisilta :(
- entinen ystävä
Kerro ainakin Äidillesi
Kerro äidillesi ainakin.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1283190Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382543Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302445Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631132208- 1141720
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .281540Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741418Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2971303Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2921248- 631100