Luontoa suojellaan parhaiten siten että kaupungissa asuvat luonnosta mitään tietämättömien vaikuttaminen metsien ja eläinten suojeluun kielletään. Ei toisen omistamaa ja kasvattamaa metsää perkele voi mennä suojelemaan! Hän on sen itse ostanut sadoilla tuhansilla euroilla ja sit tulee jotkut kaupunkilaispellet sanomaan että puita ei saa kaataa koska täällä elää harvinainen sammal!!! Ostakaa itse metsää ja siirrättäkää sinne kaikki sudet ja pikkutikat, toukat ja sammaleet ja nauttikaa kun ette saa rahoillenne vastinetta IKINÄ!!!!!
Suojelusta
5
112
Vastaukset
- Täydellistä
hölmön LÖPINÄÄ, Voi veljet ja siskot kans, että voi huonoa huumoria joku keksiä, ei naurata yhtään.
- itku kurkussa
Ei metsänsuojelu nauratakaan paremmin itkettää tää vouhotus ja fundamentalistinen lahopuun jumalointi.
- Löpinää
itku kurkussa kirjoitti:
Ei metsänsuojelu nauratakaan paremmin itkettää tää vouhotus ja fundamentalistinen lahopuun jumalointi.
Pitää tietää myös jotain, että ei vain LÖPISE
- metsämies 69
Cityvihreät eli kivihiilivihreät ei varmaan omista metsää vaan ovat käsi toisen taskussa kaivelemassa omien itsekkäiden ja ufopististen maailmanparannusoppiensa perässä suojelemassa metsää niin kuin nyt ei muuta suojeletavaa maailmassa olisi .
- Täysin samaa
mieltä, mitä sitä metsää, merta, tai muutakaan turhaa kapistusta suojelemaan. Antaa mennä vaan kun on alamäki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704878Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j172545Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931249
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.217995Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855