A) Iiläiset on ihan hulluna siihen kärkkäiseen. Kärkkäiselle kun lähdetään niin pitääpä siitä naamakirjassa kaikille ilmoittaa ja ollaan menossa niin muka suureen paikkaan. Muutenkin kärkkäiseen suhtaudutaan juntisti.
B) joku on ottanut käyttöön nimimerkin "idiootti iiläinen) se muistuttaa liikaa omaani. Olenhan sentään tämän palstan kiistaton pomo.
kärkkäinen keskeisyys
6
553
Vastaukset 6
- Iistä
Olen pari kertaa piipahtanut ja jotain ostanut. Minulle tuo kärkkäinen oikein kolahda ja varmaan johtuu lahkomeiningistä.
- ideaton iiläinen
Sitä PaITSI: Eihän siellä edes ole valikoimaa
- Debiaali ent. Idioot
Minä myönnän , että sinä olet tämän ( Iin Palstan ) pomo ja päällikkö, mutta minä olenkin lihava, juoppo ja muutenkin luuseri, jotta ei kait se sinua häiritse jos näin on?
Ja jos häiritsee, pyydän nöyrimmästi anteeksi.
Ps. Minä en itse ole naamakirjassa, joten en jouda seuraamaan ko. tuubaa,
mutta moni ystäväni kertoo siellä jopa pukamiensa hoidosta, mikä lienee hohdokasta näin nykymedian aikaan :-)
PPS. Peukut pystyyn! - Erno6
En viitsi edes lukea Kärkkäisen höpötyslehteä saatikka käydä siellä.
- ideaton iiläinen
Kärkkäisen lehteen suomennetaan jutut jostain amerikasta eikä niissä ole järjen häivää
- vdffvdfcvdfvdf
Jokainen, joka ostaa Kärkkäisen tavarataloista, tukee rahallisesti juutalaisvastaisten valheiden ja muun lukijoita tyhmentävän huuhaan levittämistä. Se on eettisesti kestämätöntä ja siksi boikotoin kyseistä yritystä.
"Viha rakensi tien Auschwitziin, mutta se päällystettiin välinpitämättömyydellä." -- Ian Kershaw
Jokainen voi kysyä itseltään, haluaako olla välinpitämätön juutalaisvihaan yllyttämistä kohtaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092368Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???331297- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 71942
- 48865
- 88818
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676