Onko Orimattilan seudulla hyvää ja luotettavaa koirahoitolaa? Tai perhettä tai jms. joka voisi silloin tällöin ottaa pienen koiran hoitoon muutamiksi päiviksi
Koirahoitola
14
2258
Vastaukset
- voisin ehkä ottaa
minkä rotunen koira on .haukuukko paljon sisällä,tuleeko toisten koirien kanssa toimeen.
- Pienen koiran isäntä
Moi,mopsipoika 4v, ei juuri hauku ja rakastaa kaikkia,laita lisätietoja [email protected]
- voisin ehkä ottaa
Pienen koiran isäntä kirjoitti:
Moi,mopsipoika 4v, ei juuri hauku ja rakastaa kaikkia,laita lisätietoja [email protected]
mikä sivusto toi on.en pääse sivustolle.asutko ihan olassa.
- Pienen koiran isäntä
voisin ehkä ottaa kirjoitti:
mikä sivusto toi on.en pääse sivustolle.asutko ihan olassa.
se on maili osoite mihin voit laittaa lisätietoja itsestäsi ja millaiset olosuhteet tarjolla
- Koirat hirteen!!
Koska olen jo hieman rupsahtamaan päässyt ukkomies ja minulla ei ole kyttäämisen lisäksi muutakaan tekemistä, voisin ottaa koiran hoitoon. Voin kertoa tarkempia tietoja myöhemmin, jos kiinnostuit :)
- 19+8
Otsikolla "koirat hirteen!!" :D
- hauvan mamma
Joo kannattaa miettiä ainakin kolme kertaa kehen tässä kylässä luottaa..
- Hyvää hoitoa
hauvan mamma kirjoitti:
Joo kannattaa miettiä ainakin kolme kertaa kehen tässä kylässä luottaa..
Kannattaa Gooklettaa. Koirahoitola Orimattila. Sieltä varmaankin luotettavaa koiran hoitoa.
- Luoti mopsiin
Täällä hyvät taivaalliset palvelut.
Hoidan monta mopsia päivässä. Tällä viestiketjulla kyllä paljastuu taas Orimattilalaisten älyn vähyys
- luotia luotia
Luotia tarvis kaikki kylän MOPSIT...
- mopsit on ihania
luotia luotia kirjoitti:
Luotia tarvis kaikki kylän MOPSIT...
kiristääkö vanne päätäsi,mitä vikaa mopsissaa on,sinuna menisin puhumaa ammatti auttajalle ongelmistasi.
- Tuijan kotipalvelut
Fiksuja vastauksi tullut mutta googlaa Tuijan kotipalvelut jos etsit erittäin hyvää ja luotettavaa koirahoitolaa. Meidän pikku koira oli siellä hoidossa monet kerrat ja voin todellakin suositella :)
- Nastonhurja
Nastolan koirahotelli on Orimattilassa, mikäli kunnanrajoja tarkkaillaan. Orimattilan kuntaa kun on melkein Nastolan keskustaajamien vieressä.
Tosi hyvä paikka koirille, suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794014
- 473409
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512471Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161685Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131491Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121309Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271307- 451224