Onko kukaan lähdössä oulusta 3.9 alicanteen ja mihin hotelleihin olette menossa? :)
Alicanteen 3-9.9
8
600
Vastaukset
- meikki1
kukaan lähdössä 6.8 Alicanteen Oulusta?
- petku1
ollaan menossa tyttöystävän kanssa ja hotel mio cidiin.
- petku1
siis 3.9 oulusta ja kaksi viikkoa
- bigge2
Heips! Lähden ystävättären kanssa kyseisinä päivinä Alicanteen ja hotellin nimi on
Maya Alicante 3 staraa- kuulemma aivan viihtyisä majoitus.
Aiomme relata tutustua nähtävyyksiin sekä viettää mahdollisimman rento rantaloma.
Keväällä olin Torreviejassa kuukauden mutten oikein pitänyt paikasta!
Nyt toivottavasti enemmän hupia.
Terv. Pirkkoliisa Rekilä
0405733986 - average guy
Syyslomalla kaverin kanssa oltais lähdössä suoralla lennolla Oulusta Alicanteen! Onko ketään lähdössä samoihin aikoihin?
- mekin mennään
mekin mennään syyslomalla alicanteen, kaksi aikuista ja kaksi teiniä. hotellimme on apartementos concorde 22.10- 31.10. toivotaan että ois vielä lämmintäkin
- vilma20
Me ollaan menossa Oulusta 10.9 ja hotelli apartamentos concorde.
Onko kellään siitä kokemusta?- mikuliini1
Me myös Oulusta 10.9 ja hotelli on Holiday Inn Playa de san juan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997