täällä mennään viikoilla 11 ja ilmavaivat senkun pahenee. illalla kaikista pahimmat. mieskin muuttaa varmaan kohta pihalle telttaan..;D tää alkaa jo itsee häiritsemään.
olo on muuten jo pikkasen alkanut helpottamaan kun alussa oli koko ajan paha olla.
millos teillä muilla on noi vaivat helpottanu vai onko ollenkaan koko raskaus aikana? :)
kamalat ilmavaivat =D
4
488
Vastaukset
- Viikkoja 9+2
Sama juttu täällä, kauheet ilmavaivat :D Ja maha turpoo iltaa kohden aivan kauhean kokoiseksi, ihan sama mitä syö niin maha turpoo ja haisen :D Mulla on kuvotusta vielä mutta ei enää päivittäin. Väsymys ja uupumus on ollut nyt jotain aivan kamalaa, koko ajan voimaton olo. Mutta kyllä se tästä kun viikkoja kertyy, toivottavasti :)
- Rmarianna
Tämä tuli kuin tilauksesta! Olen eilisestä saakka googletellut noista ilmavaivoista joiden kanssa olen jo ihan pulassa ja nyt löytyikin täältä kohtalontovereita! Nyt on menossa rv 10 ja ilmavaivat ovat aivan sietämättömä ja jatkuneet jo kolmisen viikkoa vain pahentuen! Parisuhdekin tästä tosiaan kärsii myös kun ei kykene vatsanpuruilta minkään näköistä lähikontaktia ottamaan ja eipä voi miestä pahemmin syyttää, sillä ei itseäkään houkuttaisi pörisevä ja haiseva naikkonen! Huonoa oloa on jo jatkunut muutamia viikkoja eikä valtaosa ruuista uppoa edes ajatuksena, joten ruokavaliollanikin voi olla iso vaikutus näihin ilmavaivoihin.
- vielä viikko!
HEEEEHHHEEEHHHEEE,oottakeepa vaan loppuraskautta kun vauva painaa suolistoo=D etenkii just sillon ku istahat wc-pöntölle,kellekkää ei varmasti jää epäselväks et kellä niitä ilmavaivoja on!
- 22+
Mulla oli kans alkuraskaudes aika pahat ilmavaivaongelmat sillä tavalla etten pystynyt yhtään konrolloida, ne vaan tuli ja erittäin huonoon aikaan yleensä ;)
Nyt on viikkoja 22 eikä ole enää ollut tuollaisia ongelmia, onneksi.
Aika tasaista aikaa tuntuu olevan muutenkin, ainoastaan kovat selkäkivut vaivaa, muuten ei tunnu mitään, paitsi nyt parisen viikkoa tuntunut vauvan liikkeet, se on ihanaa!
Saas nähdä mitä ilmavaivaa ja muuta tulee loppua kohden...
Tsemppiä teille kaikille ja toivotaan että ilmavaivat loppuu pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275