Mikä on hinta laatusuhde paras ja luotettavin moottoripyörän huoltoliike.. Siis silleen et myös hommat on oikeesti tehty jotka on tilattu tehtäväksi.. Eikä mitään fuulaa.. Olen olllut muutaman vuoden poissa kyliltä ja moni asia muuttunut,samoin myös huoltoliikkeiden paikat..Kerro jos tiedät..
Mielelllään vain asiallisia vastauksia...
LPR Moottoripyörä huoltoliike
6
4288
Vastaukset
- hilluttelija
No mitä tääl on. Konesuni ja Koskimies. Onko Mopo-Olli ja Motsikka enää olemassa? Motsikassa siinä Kourulassa oli ainakin joku valtakunnallisesti arvostettu mekaanikko? (ainakin Bemareiden suhteen oli guru)
- motojuntti
Motsikka, tuo asiakaspalvelun helmi, on kuollut ja kuopattu pari-kolme vuotta sitten.
- hyvä et konkassaaaaa
motojuntti kirjoitti:
Motsikka, tuo asiakaspalvelun helmi, on kuollut ja kuopattu pari-kolme vuotta sitten.
Heh, joo eipä tule motsikan palveluja ikävä.
onneksi meni konkkiii!
- mies7811
Voin suositella lämpimästi PWR-moto liiketta. Asialinen palvelu ja työt tule tehtyä niinkuin pitää.Pwr-moto on siirtynyt uusiin tiloihin uusi osoite on Viistokatu 9.
Heiltä löytyy asiantuntemusta Suzuki mootoripyöriin mutta tekevät varmasti muitakiin merkkeja ja dynokiin löytyy. - pwrehdottomasti
Pwr moto ehdottomasti paras. Muualla en enää pyörääni käytä. Homma toimii ajallaan ja tehdään mitä pitääkin. Kesäsin mahdollisesti pitkätkin jonot mutta se nyt kertoo työnlaadusta. Asiantuntemusta kerrakseen.
- agostininfani1
Imatralla on kaakkois-suomen paras MOOTTORIPYÖRIEN huolto...Heti Heikinkadun ja Jukankadun risteyksen kohdalla jukankadun puolella alhaalla !
Siellä on alan parasta osaamista !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762