K-Supermarket Lehmus

ole tarkka ota pirkk

Tavallista karmeempi hedelmä ja vihannesosasto.
Mitä siellä kaupalla oikein tapahtui kun kaalinpäitä on myynnissä joka kulmalla ja myynnissä olevista tuotteista löytyy tosi paljon huonoa tavaraa.... =((

55

4006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yök

Lehmus on oikein hyvätasonen k-kauppa, verrattuna esim keskustan Rakuunaan. Rakuunassa haisee ihan märäntynyt liha välillä kun kävelee sen heiluri oven ohi, joka on maitotiskien vieressä.

• plussaa

Tavallista parempi ruokakauppa.Heh heh.....Eikös se ole K- Supermarket jossa kauppias hoitaa homman .Vilkaiskaapa joskus niitä tuoreita pensas mustikoikka rasioita siinä kylmä-alataassa .Muistuttavat kyllä kuivattuja rusinoita eikä tuoteita.saati sitten yrttihylly, paljon on tavaraa tiskissä mutta niiden laatu HUH HUH.

• tokaveka

Mie oon huomannu ihan saman. Haisee tosi oksettavalle.

• reiluu kauppaa

Lehmuksen kurjia vanhoja vihanneksia jaksan ihmetellä minäkin. Ja muutenkin hinnat usein kauppakuitissa ihan jotain muuta kuin mitä hyllynreunasta luki.

• Valita talo paras!

No näin on! Minäkin käyn paljon mieluummin Valinta talossa, joka on siinä lähellä. On aina siistä ja viihtyisää ja kaikki tuotteet tuoreita, hinnatkin paljon halvemmat kuin K kaupassa! Lisäksi on miellyittävä henkilö kunta ja muutenkin valtavan avara ja kiva kauppa!

• Hannu 46

Mie ostin sieltä laatikollisen Pirkka kaljaa ku oon niin tarkka
        Mukavalta tumma kassaneiti rahasti toivotti oikein päivänjatkoja
        Huomasin heti et se se olikii tarjouksessa maksoin koko laatikosta vain tölkin verran.
        En valittanu kellekkään kun oli laatu ja hinta kohillaan.

• Max
        Valita talo paras! kirjoitti:

No näin on! Minäkin käyn paljon mieluummin Valinta talossa, joka on siinä lähellä. On aina siistä ja viihtyisää ja kaikki tuotteet tuoreita, hinnatkin paljon halvemmat kuin K kaupassa! Lisäksi on miellyittävä henkilö kunta ja muutenkin valtavan avara ja kiva kauppa!

Kyllä K-Supermarket Lauritsala on huomattavan paljon parempi kuin Lehmus, suosittelen käyntiä.

• gaupp
        Valita talo paras! kirjoitti:

Ja minaki kitjutab hoono soomi, muti Tirilan valntatolo on mun kauppa, Ei tarvihe kavella puoli kilomweria kaupan sisalla. Se on hyva!

• TyydytetyAsiakas
        Hannu 46 kirjoitti:

Mie ostin sieltä laatikollisen Pirkka kaljaa ku oon niin tarkka
        Mukavalta tumma kassaneiti rahasti toivotti oikein päivänjatkoja
        Huomasin heti et se se olikii tarjouksessa maksoin koko laatikosta vain tölkin verran.
        En valittanu kellekkään kun oli laatu ja hinta kohillaan.

Pirkka on aina luotettava, kun on oikea Pirkka tuote, tässä tapauksessa kyllä. Minäkin aina joskus suosin Pirkka -olutta ja ei ole ollut valittamista tuotteessa. Joten narisiat suut suppuun.

• frettie

Onneksi on olemassa valinnan vapaus.

• asiakas minäkin

Mitä h..vettiä! Kauppahan on siisti ja vihanneosasto on ihan kelvollisesti hoidettu.
      Asioin toki muissakin kaupungin marketeissa ja enpä eroja juuri huomaa.
      Ainakaan huonompaan suuntaan.

• Mie vaan..

Itse kävin pitkästä aikaa lehmuksessa, en asu ihan lähellä mutta kun ohi ajoin niin poikkesin siinä sitten..onhan siellä tuttuja myyjiäkin=) Minä en ainakaan huomannut mitään erikoisen poikkeavaa hevitiskissä enkä muuallakaan. Hevi oli täynnä vihanneksia ja muita tuotteita niinkuin kuuluukin. Jos asiakas löytää erihintaisen tuotteen mitä sen pitäisi olla, voi siitä ystävällisesti huomauttaa kaupan henkilökunnalle joka korjaa tilanteen=)

• turhaa pulinaa

Minäkään en ymmärrä näitä negatiivisia kommentteja.Tuore tavara ja muutkin olleet ihan hyviä kun silloin tällöin käyn Lehmuksessa.
      Hinnat ovat kyllä kalliimman puoleisia,siinä olen samaa mieltä!

• verotiedot 2012

http://www.iltalehti.fi/verot/tiedot/vero-009-yht.shtml
        Verotiedot maakunnittain
        Etelä-Karjala

kauppias korjaa voiton

• hyvin on kauppa käyn
        verotiedot 2012 kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/verot/tiedot/vero-009-yht.shtml
        Verotiedot maakunnittain
        Etelä-Karjala

kauppias korjaa voiton

Piti ihan googlettaa että minkälainen kauppias se voitot korjaa minunkin porkkanan ostoista.
        Siellähän ne nimet listoilla nökötti.

• opetta.ja

Ruotsissa sentään laitetaan raidia vihanneksiin,nami nami

• yukkiyyyuytgv

Tuo hevi osasto oli ainakin toissa sunnuntaina aivan järkyttävässä kunnossa, varmaan riippuu iha tekijästäkin missä kunnossa on. Itse olen ostanut Lehmuksesta pilaantuneen lohen, kyllä ketutti kun sunnuntai lounasta rupesin vääntämään ja kala haisi kuin rankkitynnyri. Lisäksi kerran tein ostoksia oikein antaumuksella ja pörräsin ostoskärryjen kanssa kaikessa rauhassa pitkin kauppaa, tästä hyvästä sain vartijan perääni seuraamaan. Henkilökunta on mukavaa ja ystävällisiä, mutta jossakin mättää. Nykyisin en käy kaupassa kun veikkauksia tekemässä.

• L-otto

siull menee veikkauksetkin päin peetä ja varmaan sekin on Lehmuksen vika.

• kala on herkkää

Kun minä olen ostanut kalaa,niin se on ollut aivan hyvää!
        Oletko nyt itse aivan varma ettet ole pilannut käsittelyllä/säilyttämisellä sitä kalaa???

• kenotus
        L-otto kirjoitti:

siull menee veikkauksetkin päin peetä ja varmaan sekin on Lehmuksen vika.

Ei kai luulis että se on sen kassaneidin vika kun on antanut voittamattoman kupongin.
        Kannattaa antaa asiakaspalautetta

• Avoin hakemus
        kala on herkkää kirjoitti:

Kun minä olen ostanut kalaa,niin se on ollut aivan hyvää!
        Oletko nyt itse aivan varma ettet ole pilannut käsittelyllä/säilyttämisellä sitä kalaa???

Miksköhän sinne oli mollin sivuilla paikkoja auki????.

Johtuukohan käsittelystä ???

• uusi kylässä
        Avoin hakemus kirjoitti:

Miksköhän sinne oli mollin sivuilla paikkoja auki????.

Johtuukohan käsittelystä ???

Tunteeko kukaan kauppiaspariskunta ja henkilökuntaa ?Mikä siellä on fiilis?

.Kiinnostaa siksi että ajattelin hakea sieltä opiskelun lomaan iltatöitä ja lisää liksaa

• Tapio -66
        uusi kylässä kirjoitti:

Tunteeko kukaan kauppiaspariskunta ja henkilökuntaa ?Mikä siellä on fiilis?

.Kiinnostaa siksi että ajattelin hakea sieltä opiskelun lomaan iltatöitä ja lisää liksaa

Miusta parasta siellä on se pullukka mies .
        Onkohan henkilöstövuokrausfirmasta vaiko harjoittelija ?

• suoli242424242424
      • Syksyn L

Itse laitoin tuohon osoitteeseen asiakaspalautetta vuosi sitten .Eipä kukaan vastannut saatikka soittanut vaikka osoite ja puhelinnumeroni olivat palautteessa.

Asiakaspalautelaatikolle ei pääse myymälässä kun etteen on laitettu myytävää tavaraa .

• allalla 30 vuotta ol

naurettavaa käsitellä moisia asioita tällä palstalla, kauppian ja vastaavan kanssa henk, kohtaisesti tuottaa varmimman tuloksen

• timppa 987

Tällä palstalla käsitellään asioita, että ne tulisivat myös muidenkin tietoon kun asiakkaan ja kauppiaan väliseksi !

• vastaava

Vastaavan tehtävähän on huolehtia ettei noin pääse vastaisuudessa tapahtumaan

Ettei vain vastannut itse ;))

• -asiakasomistaja-

Saako lehmuksesta s-bonusta?

• Il man kort suuki

saa,sellasta fiksujen ja maksukykyisten bonusta ja vielä reilusti kun älyää sitä kysyä.Tuoreempaa tawaraa saa hakea mitä sieltä mukaan tarttuu ja usein tarttuukin. Tyytyväinen olen.Laatutakuu kuulemma. Meiän Sui Hing taitaa jäähä kauppaan ja aaaaalkuperämaahan palauttamatta,on se niin kiva tawara sillä

• Valinnan vapaus !!

Siellä on Lappeenrantalaisessa mielenlaadussa erittäin harvoin havaittava asia: positiivisesti elämään suhtautuvat hymyilevät kassat ja vielä nättejäkin !!!! siksi käyn siellä nyt ja tulevaisuudessa !!

ps: terkkuja vaan ratakadun tympeille lehmille !

• nevöl ögeen

k-supelmalket lehmus, not häpi ending

• jooeikun

Ei helv......

Toista kauppaa, jossa on yhtä paljon luomua myynnissä saa hakea.
      On kanaa ja metukkaa hedelmistä ja vihanneksista puhumattakaan.

Nii...näyttäähän ne rupusille niihin testosteroni hedelmiin verrattuna.

Totuus on että Lehmuksen anti on harvinaisen kattava ja laadukas.
      Mä en ainakaan mitää tavismarkettipaskaa syö.

• LLLLLLuomua

Ei pidä aliarvioida ostavaa kansaa.Et taida olla ainut luomutuotteiden ostaja kylässä
        Luomuvalikoima on K-Supermarketeissa normaalia tuote valikoimaa
        Kotimaisen Luomutuotteen osalta valikoima on tosi suppea koko ketjun marketeissa

• Unto P

Siellä on kaupungin parhaimmat itseleikatut karjalanpaistilihat.

• laatutietoinen 1

Kiitos vihjeestä. Ei tarvitse enää hakea Saimaanharjun Niivalta karjalanpaistilihoja kun lähempääkin saa.

• kävijä

Asun lehmuksen vieressä joten tulee siellä käytyä ainakin 5 kertaa viikossa. Kertaakaan ei ole vastaan tullut pilaantunutta tavaraa, tai kertaakaan ei ole kassalla isketty väärää hintaa.

Kävin aiemmin valintatalossa, ja kun lehmus aukesi, kävin tutustumassa ja huomasin että vastaavat tuotteet on lehmuksessa todella paljon halvempia kuin valtsussa. Ja valtsussa on valikoimakin niin kamalan pieni. Nyt viime sunnuntai-iltana siellä pakosta jouduin käymään, niin eipä ollut mitään mitä olin hakemassa.

Valtsun ainoa hyvä puoli on se että on auki pidempään! Ja sieltä saa maitoa :)

• Iloinen asiakas

Mie oon niin onnellinen kun se yks tytsy hävis sieltä hedelmä ja vihannes osastolta nauramasta sukulaisineen.

• kiva työtön
        Iloinen asiakas kirjoitti:

Mie oon niin onnellinen kun se yks tytsy hävis sieltä hedelmä ja vihannes osastolta nauramasta sukulaisineen.

Minkänäköisestä tytsystä puhut? Oliko keski-ikäinen vai nuori?

• jees2

tööt

• asiakas 7

mitä vikaa on jos joku pystyy työssään hymyilemään/nauramaan? Suurin osa tuossa kaupassa on kuitenkin niin mutruturpia ettei ne hymyile asiakkaille ja vielä vähemmän sukulaisilleen..

• vain asiakas
        asiakas 7 kirjoitti:

mitä vikaa on jos joku pystyy työssään hymyilemään/nauramaan? Suurin osa tuossa kaupassa on kuitenkin niin mutruturpia ettei ne hymyile asiakkaille ja vielä vähemmän sukulaisilleen..

Luonnollinen ja aito hymy on kaunis ja ilahduttaa asiakkaita.
        Mutta jos se nauru on kuin naurupussin vetämistä niin hyi hitto.

Jos siellä on työtaakan alla hymy hyytynyt .

• Tyttö
        vain asiakas kirjoitti:

Luonnollinen ja aito hymy on kaunis ja ilahduttaa asiakkaita.
        Mutta jos se nauru on kuin naurupussin vetämistä niin hyi hitto.

Jos siellä on työtaakan alla hymy hyytynyt .

Jokainen voi valita kauppansa itse, jos jostain kaupasta ei tykkää syystä tai toisesta niin voi mennä toiseen kauppaan. Itse ole saanut hyvää palvelua Lehmuksesta ja palvelutiskin poika (Tommi?) on ihana piristys päivään.

• Hymyä huuleen
        Tyttö kirjoitti:

Jokainen voi valita kauppansa itse, jos jostain kaupasta ei tykkää syystä tai toisesta niin voi mennä toiseen kauppaan. Itse ole saanut hyvää palvelua Lehmuksesta ja palvelutiskin poika (Tommi?) on ihana piristys päivään.

Miusta se on niin ihku se Pullukka poika siellä juomahyllyjen välissä.
        Paidan nappikin on niin kovilla killimahan kohdalta.Ei puhu eikä pukahdavaikka päivää olen sanonut.Sillä on asiakaspalvelun asenne kohdallaan

• Arja 60
        Hymyä huuleen kirjoitti:

Paidan nappikin on niin kovilla killimahan kohdalta.Ei puhu eikä pukahdavaikka päivää olen sanonut.Sillä on asiakaspalvelun asenne kohdallaan

Jos se poika onkin se Lehmuksen mystinen kokki

• antti 45
        Hymyä huuleen kirjoitti:

Onkos se sama ihku kikkarapää joka hymyilee keltaperukkisena k-supermarket lehmuksen facebooksivuilla ????

• Tuore taateli puuttu

Piipahdi kuukauden tauon jälkeen marketissa oastoksilla

Nyt siellä vihannes ja hedelmä-oasatolla on vissiin vaihtuvuus niin kova ettei tavaraa riitä edes myyntiin asti .Kovin oli hyllyt vajaan näköisiä.

• vaikkanuoriolenkin

Itseasiassa jos tarkkoja ollaan, Lehmuksessa on halvempaa kuin tirilän valintatalossa.

Ja jos vaikka häipyisitte täältä keskustelupalstalta kertomaan palautteenne SUORAAN PÄIN NAAMAA. Ja nimim. ''hymyä huuleen'' vois mennä ihan naamatusten kommentoimaan ''pullukalle pojalle'' hänen ulkonäölliset ns. virheet, tarvii täällä haukkua. En tiennytkään että nykyään ulkonäkö jollain tavalla liittyy siihen miten asiakkaita palvellaan.

Naurettavaa ylipäätään puida täällä asiakaspalvelun ja elintarvikkeiden laatua. Eikö oo tarpeeks pokkaa mennä kommentoimaan päin naamaa? Aikuisia ihmisiä olevinaan, käyttäydytte kuin teinit. Miettikää jos teillä ois oma yritys pystyssä, ois varmaan tosi kiva kun maine pilataan tälleen julkisesti ,vaikka siihen ei välttämättä ois mtn syytä, suurennellaan vaan pikkuvirheitä.

Naurettavaa kommenttia aikuisilta ihmisiltä.

• Itwas

No joo

• ällötystä

osta kukkakaali, saat kastematoja kaupanpäälle.

• päivääkö

Päivää ois mukavaa toivottaa. Kauppiaspariskunta: PÄIVÄÄ!!

• harplager

Älä välitä, ei kuulu tän kauppiaspariskunnan sanavarastoon tervehtiä kuin " ns. parempia asiakkaita".

• nok
        harplager kirjoitti:

Älä välitä, ei kuulu tän kauppiaspariskunnan sanavarastoon tervehtiä kuin " ns. parempia asiakkaita".

Normi meininki kun yrittäjä/ yrittäjät ovat väsyneet hymyilemään ja huomanneet että vakaalta asiakaskunnalta muutenkin tulee euroja paljastuu todellinen luonne.

• kkhjgs

Minulle kaupassa asioinnissa ei ole tärkeää tervehtiikö henkilökunta minua vai ei. Jotkut tervehtivät, useimmat eivät, vaan jatkavat työtään. Kassahenkilökunta kyllä tervehtii useimmiten. Tämä koskee kaikkia kauppoja.

Lehmuksessa on mielestäni mukava käydä ostoksilla. Siellä on hyvät parkkitilat, erittäin monipuolinen ja laadukas hevi- osasto, hyvä tuoreliha ja kalatiski, ym. Kauppa on siisti ja henkilökunta avuliasta ja ystävällistä. Enempää en kaupalta vaadikkaan, riittää että saan tehtyä ostokseni sujuvasti.

Tällaiset yksittäisten kauppaliikkeiden mollaamiset kielivät vain kirjoittajien omasta negatiivisesta asenteesta ja pahasta olosta, jotka jätän omaan arvoonsa.

• mietykkään

Vanha ketju kaivettu esiin. Käyn Lehmuksessa aika usein, siisti kauppa, hyvät tarjoukset, kassajonot puretaan nopeasti, kaikinpuolin hyvä kauppa asioida.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      96
      2683
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      205
      1705
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      117
      1618
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1481
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1242
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1025
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      989
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      81