Minulle on tarjottu työtä keskellä Helsinkiä isohkossa taloyhtiössä, jossa asuu varakasta väkeä. Minulla on rak. alan opinnot, mutta varsinkaan linjasaneerauksista en tiedä käytännössä mitäään. Olisin kuulemma jokin välikäsi, joka kirjaa asukkaiden toivomuksia ylös. Eikö remppoja tehdä yleensä yhtenäisten suunnitelmien mukaan? Taitaa olla vaara, että puhelin soi paljon iltaisinkin työpäivän päättymisen jälkeen. En saisi palkaa vaan olisin kurssin työntekijänä "töissä". Ilman, että työnantaja osoittaa asunnon, ei ole mitään hahdollisuuksia selvitä taloudellisesti hommasta. Toisaalta muutakaan ei ole tarjottu omalta alaltani. Espanjassa olisi 2 paikkaa, joissa voisin aloittaa vaikka heti. Eivät liity koulutukseeni. Laskin, että Espanjan palkalla pärjäisin paljon paremmin. Sen työn voisin jopa ottaa vastaan ja maksaa kahta vuokraa. Suomen asuntoni on tosi edullinen. Pakko myöntää, että Espanja sinänsä houkuttaa. Vaarana on, että menisi insinööriura sen tien. Huomenna pitäisi mennä Helsinkiin katsomaan. Mitä tekisitte housuissani?
Linjasaneeraus
2
116
Vastaukset
- Insinööri 7v kokemus
Työkokemus on palkkaa tärkeämpi uran alussa. Kortisto on täynnä ihmisiä jotka eivät ole hankkineet työkokemusta vaan palkka on ollut alussa tärkeämpi.
Minunkin mielestäni palkka alussa ei ole tärkein. Tilanne on se, että yritys haluaa säästää ja käyttää tyällisyyskurssilla olevaa työvoimaa hyvkseen 6 kk. Heille se on lähes ilmaista. Laskin juuri, että jos työnantaja ei kustanna minulle asuntoa, en voi ottaa hommaa vastaan. Menot ovat suuremmat kuin tulot! Mahdoton toteuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449051
- 785542
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384014- 543493
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543342Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273195- 432386
- 342002
- 2111764