Onko joku jo löytänyt tänävuonna tatteja? Lähinnä täältä Pohjois-Karjalasta, mutta muutkin havainnot kiinnostaa.
Tatteja?
10
409
Vastaukset
- Metsässä2013
Eipä ole vielä tatteja noussut. Tienausmielessä käytiin tänään katsomassa. Eipä kyllä ollut juuri muitakaan sieniä.
- Luonto 1234554321
Hii ! Nytpä oli Mikkelissä nousseet! Löysin ryppäästä 7 herkkutattia ! Mitähän näistä maksettais jos etsisin lisää ?
- tuikku4
Viime viikonloppuna oli Mikkelin seudulla aivan tolkuttomasti tatteja, keräsin 4 pärekorillista pienestä metsiköstä :-)
- sieneen heti
kuka niitä tatteja ostaa, millä hinnalla?
- Lyhyestä virsi kauni
sieneen heti kirjoitti:
kuka niitä tatteja ostaa, millä hinnalla?
4e, 2e ja 1e.
- Metsämönkiäinen
Lyhyestä virsi kauni kirjoitti:
4e, 2e ja 1e.
Eivät ole maksaneet enää aikoihin, eli noin viikkoon noin! Siis näin 4e, 1,5e ja 0,5e. Osa ostajista ei osta muuta kuin ykkösluokkaa!
- gommy
Metsämönkiäinen kirjoitti:
Eivät ole maksaneet enää aikoihin, eli noin viikkoon noin! Siis näin 4e, 1,5e ja 0,5e. Osa ostajista ei osta muuta kuin ykkösluokkaa!
4e, 2e ja 0,80e ainakin tänään. Kolmosluokka pitää olla napakkaa. Nämä hinnat siis T&V:lla.
- 12kkkkjuui
Katkesiko sulla jalka vai paukkuiko lonkkanivel ja nyt katkeraa tilitystä vain jäljellä?
- --------
parhaiten sienistä ansaitsee kun saa itse myytyä...
- Metsämönkiäinen
-------- kirjoitti:
parhaiten sienistä ansaitsee kun saa itse myytyä...
Jos kysymys on tarkoitettu minulle, niin pitkälle edennyt selkärangan rappeuma, tenniskyynärpäät, toistuvat jännetupen tulehdukset ja marssimurtuma näin aluksi, mutta suurin syy on se, että järki vihdoin ja viimein löytyi ja niin kuin sanoin, riippuvuuksista on vaikea päästä eroon, siitähän loppupelissä on kysymys. Totuutta vain yritän kertoa, etteivät ihmiset turhaan voimiaan haaskaisi tyhjän perässä. 12kkkkjuui taitaa vain ollakkin näitä riisto-ostajia, eikä halua, että kukaan tulee täällä totuuksia latelemaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201