Totuus Windows-puhelimista!!!

tulee tässä

Olen sen verran iäkkäämpi, jotta olen nähnyt kännyköiden kehityksen aivan alkuajoista lähtien. Kuulun jopa niihin jotka ostivat ensimmäisten joukossa suuren autoon asennettavan autopuhelimen. Voi pojat se oli kallis!!!!
Sitten menikin hetki ja tuli ensimmäiset käsipuhelimet ja nekin olivat aluksi
todella isoja verrattuna nykyisiin, vaikka silloin niitä ei todellakaan isoiksi ajateltu. Monien kännykkäkokeilujen jälkeen siirryin vasta nyt älypuhelimeen ja hankin Nokian Lumian. En tiennyt älyköistä suoraan sanottuna mitään...olinhan vanhoihin kaavoihin tottunut puhelimen käyttäjä. Nyt sitten on mennyt pari päivää tämän uuden windows puhelimen kanssa ja olen suorastaan ihmeissäni!
Ai miksikö? No siksi, kun kuultuani ja lukiessani monia kertomuksia (mukaanlukien tämä palsta) kuinka vaikea ja hankala W8 puhelin onkaan, ajattelin jotta voipi olla liian vaikea tämä uusi systeemi meikäläiselle ja aloin tutkia puhelinta.
Nyt voin vain todeta, jotta tämä Windows-puhelin on suorastaan nerokas keksintö. Ei todellakaan mitään vaikeuksia tai hankaluuksia sen käytössä...päinvastoin!
Lumia on todella helppo ja kätevä puhelin! Lumia on siis todella mainio
ja muista käyttiksistä en tiedä mitään esim Android, mutta tämä on kerrassaan mainio keksintö. Minäkin opin tämän puhelimen niksit todella nopeaa ja mitään vaikeaa tai ylitsepääsemätöntä ei ole vastaan tullut. Puhelimessa on nykyään niin paljon toimintoja, että huimaa. Itse pidän erityisesti esim HERE CITY LENS-ohjelmasta siis aivan mainio!!
Nämä nykypuhelimet olisivat 80 luvun alussa maksaneet maltaita (muistakaa se autopuhelin) ja nyt ne ovat suorastaan ilmaisia!
Olen todella ihmeissäni että älykännykät ovatkin näin helppoja käyttää ja ne oppii todella nopeaa. Hyvä Nokia!

6

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todennut saman

      Totta! Windows käyttöjärjestelmää on aivan turhaan haukuttu vaikeaksi tai ongelmaiseksi. En tiedä miksi?

      • on vaikeaa

        Kyllä WP8 on aika vaikeakäyttöinen. Esim. jos haluaa suodattaa phishing-saitit ja malwaret pois IE:stä käyttäen TPL-listoja kuten pc-Win8:n puolella, niin WP8:ssa se vaatii ilmeisesti WP:n levykuvan editointia jollain binäärieditorilla ja sen jälkeen custom rommin päivitystä usb:llä, eli vaatii todella kehittyneitä ohjelmointitaitoja ja syvällistä osaamista että onnistuu tuollainenkin perustoiminto.


      • helppo käyttöinen
        on vaikeaa kirjoitti:

        Kyllä WP8 on aika vaikeakäyttöinen. Esim. jos haluaa suodattaa phishing-saitit ja malwaret pois IE:stä käyttäen TPL-listoja kuten pc-Win8:n puolella, niin WP8:ssa se vaatii ilmeisesti WP:n levykuvan editointia jollain binäärieditorilla ja sen jälkeen custom rommin päivitystä usb:llä, eli vaatii todella kehittyneitä ohjelmointitaitoja ja syvällistä osaamista että onnistuu tuollainenkin perustoiminto.

        Rajoittunut ei vaikea.


      • mitähhh
        on vaikeaa kirjoitti:

        Kyllä WP8 on aika vaikeakäyttöinen. Esim. jos haluaa suodattaa phishing-saitit ja malwaret pois IE:stä käyttäen TPL-listoja kuten pc-Win8:n puolella, niin WP8:ssa se vaatii ilmeisesti WP:n levykuvan editointia jollain binäärieditorilla ja sen jälkeen custom rommin päivitystä usb:llä, eli vaatii todella kehittyneitä ohjelmointitaitoja ja syvällistä osaamista että onnistuu tuollainenkin perustoiminto.

        ööö voisitko suomentaa mitä tuo oikein tarkoittaa :-)


      • hexaeditori
        mitähhh kirjoitti:

        ööö voisitko suomentaa mitä tuo oikein tarkoittaa :-)

        Paskanpuhuja. Ei kannata välittää.


    • totta.....

      Lumiat paskoja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe