Utelias kun olen, kysyisin mitä Hämeen Sanomista irtisanottu toimittaja Markku Peltonen nykyään puuhaa? Onko saanut töitä vai juokseeko päiväraha? Peltonen oli varmasti eniten lukijoita ärsyttänyt kolumnisti lehdessä ja ehkä juuri sen tähden potkut saikin. Peltosen äärikokoomuslaiset mielipiteet olivat ehkä liikaa jopa porvarillisia arvoja kannattavalle toimitukselle.
Mitä Peltonen nykyään puuhaa ?
6
1799
Vastaukset
- Voi ja voi sua
Vaikuttaako kenties elintasoosi?? Oletko ehkä kade, tai vahingoniloinen naapuri, muusta ei voi olla kysymys. Anna olla .
- xasc
Marjassa.
- P.n tuttava
On toimituspäällikkönä lehdessä nykyisin kaksinkertaisella palkalla, joten siinä teille katteelliset uutista!!!
- Jotenkin kaveri
Reskalla se pyörii ja sanoi olevansa tyytyväinen kun ei tarvitse enää hävetä ja sanoi, ettei enää koskaan lue tai tilaa Hämeen Sanomia. Sanoi että lehti tekee kovaa tappiota mutta hän sen sijan ei. Nauroi.
- JJJHG11233
Eipä ole tosiaankaan toimituspäällikkönä. Oli kyllä joitain vuosia sitten mutta alennettiin siitä rivitoimittajaksi ja sai nyt sitten kenkää.
- Kyllä tekevälle satt
Peltonen ei ainakaan ole mennyt kortistoon, sillä vihasi työttömiä, jotka eivät mene töihin vaan hakevat päivärahaa. Hän on siis mennyt töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859