EN OLE SAANUT PÄIVITETTYÄ, KUN EN SITÄ HETI TEHNYT.
TÄYSIN KÄSITTÄMÄTTÖMÄT SIVUT - EI SAA MILLÄÄN SELVÄÄ MITEN PÄIVITETÄÄN KARTAT JA MITÄ MAKSAA. VITUTTAA!
NYT SAISI ILMAISET PÄIVITYKSET, MUTTA EI JOS ON JO AIEMMIN MENNYT VIPUUN JA MAKSANUT KONEEN KERTAALLEEN JA NYT PITÄISI VANHAAN PASKAAN MAKSAA LISÄÄ. VITUTTAA!
EN OSTA ENÄÄN IKINÄ TÄN FIRMAN LAITTEITA.
HÖLMÖ OSTAA TOMTOM-NAVIN
9
573
Vastaukset
- SIllä se
SILLÄ HOME OHJELMALLA.... JOS HUUTAMISELTASI JOTAIN YMMÄRRÄT
- Miksi huudat?
Kartat päivitetään TomTom Homen avulla. Luot käyttäjätunnuksen. Päivitykset tulevat automaattisesti ladattavaksi joka kerta, kun kirjaudut Homeen.
Vai onko sulla joku muukin ongelma? - HANURITOMMILLE
Laitevalmistajan vikahan se on jos joku onneton reppana ei osaa tehdä päivitystä??
- kummassavika?
Kuka onkaan hölmö?
- käyttäjä vikako
Aloituksessa pitäisi lukea; Hölmö OSTI TomTom-navin"
- eikun...
Minä hölmö ostin TomTom-navin
- h:)hh:)ijaa
ei voi kuin hymyillä :)
- koodari
Jos kirjoittaja ei löydä capslock-näppäintä näppäimistöltä, miksi alkaa päivitysoperaatioon ollenkaan?
Omat taidot tulee tuntea ja turvautua ammattilaisiin kun ne ylitetään.
Vie purkki päivitettäväksi liikkeeseen mistä sen ostit, helppo homma ei tarvitse täälläpalstalla meuhkata :-) - Arjupa
TomTom home paljon selkeämpi ja käyttäjäystävällisempi sekä monipuolisempi, kuin tämä Garmin express. Itse ostin uuden yli 300 € maksavan Garminin ja täytyy sanoa, ettei sitä todellakaan ole luotu hölmöille; täytyy meinaan todella hallita ja tietää, että saa sen järkevään käyttökuntoon. Aiemmin olen käyttänyt Tomppaa ja nyt on vertailupohjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732