EN OLE SAANUT PÄIVITETTYÄ, KUN EN SITÄ HETI TEHNYT.
TÄYSIN KÄSITTÄMÄTTÖMÄT SIVUT - EI SAA MILLÄÄN SELVÄÄ MITEN PÄIVITETÄÄN KARTAT JA MITÄ MAKSAA. VITUTTAA!
NYT SAISI ILMAISET PÄIVITYKSET, MUTTA EI JOS ON JO AIEMMIN MENNYT VIPUUN JA MAKSANUT KONEEN KERTAALLEEN JA NYT PITÄISI VANHAAN PASKAAN MAKSAA LISÄÄ. VITUTTAA!
EN OSTA ENÄÄN IKINÄ TÄN FIRMAN LAITTEITA.
HÖLMÖ OSTAA TOMTOM-NAVIN
9
562
Vastaukset
- SIllä se
SILLÄ HOME OHJELMALLA.... JOS HUUTAMISELTASI JOTAIN YMMÄRRÄT
- Miksi huudat?
Kartat päivitetään TomTom Homen avulla. Luot käyttäjätunnuksen. Päivitykset tulevat automaattisesti ladattavaksi joka kerta, kun kirjaudut Homeen.
Vai onko sulla joku muukin ongelma? - HANURITOMMILLE
Laitevalmistajan vikahan se on jos joku onneton reppana ei osaa tehdä päivitystä??
- kummassavika?
Kuka onkaan hölmö?
- käyttäjä vikako
Aloituksessa pitäisi lukea; Hölmö OSTI TomTom-navin"
- eikun...
Minä hölmö ostin TomTom-navin
- h:)hh:)ijaa
ei voi kuin hymyillä :)
- koodari
Jos kirjoittaja ei löydä capslock-näppäintä näppäimistöltä, miksi alkaa päivitysoperaatioon ollenkaan?
Omat taidot tulee tuntea ja turvautua ammattilaisiin kun ne ylitetään.
Vie purkki päivitettäväksi liikkeeseen mistä sen ostit, helppo homma ei tarvitse täälläpalstalla meuhkata :-) - Arjupa
TomTom home paljon selkeämpi ja käyttäjäystävällisempi sekä monipuolisempi, kuin tämä Garmin express. Itse ostin uuden yli 300 € maksavan Garminin ja täytyy sanoa, ettei sitä todellakaan ole luotu hölmöille; täytyy meinaan todella hallita ja tietää, että saa sen järkevään käyttökuntoon. Aiemmin olen käyttänyt Tomppaa ja nyt on vertailupohjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036