Mikä olisi paras virustorjunta?

Sanna20

Ilmaisia ja maksullisia virustorjuntoja on monenlaisia, mutta mikä olisi teidän mielestä hyvä ja joka olisi kannattava laittaa kannetavaan, kysyy; Sanna
Kiitos:)

3

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panda Cloud free on minun mielestäni kevyt ja yksinkertainen virustorjunta. Sitä on helppo käyttää ja se ei hidasta niin paljon konetta.

• tai sit laita sinne toi avg free tai microsoft security essential on itellä jompi kumpi koneilla

• Tosin AVG on raskaampi kuin toi Panda eli jos haluaa kevyen virustorjunnan niin se ei oikein ole hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      78
      3299
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      68
      2898
    3. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      201
      2663
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      42
      2521
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      19
      1790
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      52
      1761
    7. Kyllä sut varmaan

Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun
      Ikävä
      41
      1729
    8. Rakastan sua

Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️
      Ikävä
      15
      1556
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1476
    10. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      66
      1374
    Aihe