haluan olla se oikea jollekin, joka rakastaa sydämmessään vain minua, mistä niitä löytää...
mistä löytää se oikea
22
691
Vastaukset
- sama kuin
seitsemän oikein. kaikki sen haluaisi, mutta se tulee tuurilla, ei pakottaen, jos on tullakseen
- kaikki antaneena
antas nyt tulla vaan :)
- tietysti pitempään
kaikki antaneena kirjoitti:
antas nyt tulla vaan :)
lotonneena todennäköisyydet ovat hieman korkeammat kuin vasta alkavilla lottoajilla :)
- TäältäP
Ihan samoin kuin muutkin. Eli ulos vaan pakko mennä ja pitää silmät auki ja sydän avoinna Ja...luottaa, että niin tapahtuu...täältä netin kautta olen tavannut yhden helmen...aika näyttäämsiinä miten käy ja sitä taidetaan tässä tarvita...joten, roikutaanpa siinä,välissä täällä vaikka. :)
- lottamari<3
Ei niitä löydä, ne pitää etsiä ja seuloa kuin neula heinäsuovasta?
Silti, monelle se oikea on tullut ihan kuin vahigossa, sattumalta tai jotenkin vaan ei etsimättä. Minä taidan uskoa vähän kohtaloon tai johdatukseen tai mitä lie se nyt voisi ollakaan, mutta ehkä sielunkumppani rakkautta ei löydäkään etsimällä, ehkä se tulee juuri sillä hetkellä, kun se on tarkoitettu tulla meille. - suosiolla
Netistä löytyy, jos luottaa Suomi24 ja Iltalehteen, että ei henkilötiedot pursua ulos mielyttääkseen....ketä??
- niin minäkin
haluaisin. Sitä minulle vain ei taideta suoda. Minun kohtaloni on aina auttaa muita löytämään parempi elämä. Itse saan vain paskat niskaani, aina.
Aina toivoin sitä rakkautta, halusin tietää mitä se on. Ajattelin sen olevan jotakin ihanaa, edes aluksi...löysinkin tämän tunteen, mutta minun kohdallani kyse on vain yksipuolisesta rakkaudesta. No nyt minä "saan" tuntea, mutta vieläkään en ole kenenkään tunteiden kohde, oikeasti.- only you
Minä rakastan sinua!
- Kyllä täältä löytyy
aina joku mies valmiina uusiin seikkailuihin. Mutta sen tapaamisen kanssa onkin sitte ihan toinen juttu. Silloin et ole enää edes ihminenkään muutamien mielestä, olet se hylkiö ketä ei kukaan koskaan edes halua silmissään nähdä.
Näin olen täältä lukenut, mutta voihan se onnistuakkin. Onnea yritykselle. - montasanomaakertyy
Varmaan kun tietotoimisto avaa luukkunsa.
- hukukskissa
Niinpä. Mutta niin ovat ne ihanat neidotkin kateissa. Tässä hieman musiikkia sille neidolle jota en ole vielä kohdannut saati nähnytkään
http://www.youtube.com/watch?v=ZMRhRRo2_1Q
Ehkä joskus vielä, vaikken enää nuori poika olekaan... - ToivoaOnAina!
Väkisin se ei tule, se on varmaa! Älä etsi epätoivoisesti, vaan pidä silmät ja sydän avoinna, ja anna asioiden tapahtua luonnollisesti. Se tapahtuu, mikä on tarkoitettu tapahtuvaksi... Uskon, että jokaiselle on tuolla jossain se toinen puolisko, joka sopii omaan puolikkaaseen täydentäen toistenne puutteet ja korostaen vahvuuksia. Mutta se, että kohtaako sitä tässä elämässä, on kohtalosta kiinni...
Älä menetä toivoa, sitä on aina, vaan jaksa uskoa!- kokemusta on
"Mutta se, että kohtaako sitä tässä elämässä, on kohtalosta kiinni..."
Missäs sitten, jos ei tässä elämässä? Uskot ilmeisesti sielunvaellukseen. Once you're dead you're dead! Niin se on. Että kannattaa etsiä tässä elämässä sitä oikeaa eikä jättää paukkuja siihen aikaan, kun madot syö kroppaa.
Mitä tulee kunnollisen miehen löytämiseen tai sen mister oikean, niin kunnollisia miehiä ei löydä ainakaan suomi24-treffit -palstalta eikä muistakaan vastaavista nettitreffisivustoista. Niihin on kerääntyneet vain leftoverit eli ns jäte:
a) hullut
b) rumat
c) sairaat
d) addiktit
e) kukasta kukkaan hyppijät
f) juopot
g) vieraissa hyppelevät
h) pedofiilit
i) murhamarit
j) mamman pojat
k) friikit
l) valehtelijat
m) jostain muusta syystä epäkelpo miespuolinen saisse.
Kohtalosta se on kiinni löytääkö sen oikean vai ei. Mutta se on varmaa, että kyllä se vastaan arkielämässä tulee, jos on tullakseen - ei netissä. - juntti-einari
kokemusta on kirjoitti:
Missäs sitten, jos ei tässä elämässä? Uskot ilmeisesti sielunvaellukseen. Once you're dead you're dead! Niin se on. Että kannattaa etsiä tässä elämässä sitä oikeaa eikä jättää paukkuja siihen aikaan, kun madot syö kroppaa.
Mitä tulee kunnollisen miehen löytämiseen tai sen mister oikean, niin kunnollisia miehiä ei löydä ainakaan suomi24-treffit -palstalta eikä muistakaan vastaavista nettitreffisivustoista. Niihin on kerääntyneet vain leftoverit eli ns jäte:
a) hullut
b) rumat
c) sairaat
d) addiktit
f) juopot
g) vieraissa hyppelevät
h) pedofiilit
i) murhamarit
j) mamman pojat
k) friikit
l) valehtelijat
Kohtalosta se on kiinni löytääkö sen oikean vai ei. Mutta se on varmaa, että kyllä se vastaan arkielämässä tulee, jos on tullakseen - ei netissä.Ei kaikki netin treffisivuilla pyörivät naisetkaan mitään valioyksilöitä ole. Aika moni kohta tuossa listassa pätee myös naisiin.
- Anonyymi
kokemusta on kirjoitti:
a) hullut
b) rumat
c) sairaat
d) addiktit
f) juopot
g) vieraissa hyppelevät
h) pedofiilit
i) murhamarit
j) mamman pojat
k) friikit
l) valehtelijat
Kohtalosta se on kiinni löytääkö sen oikean vai ei. Mutta se on varmaa, että kyllä se vastaan arkielämässä tulee, jos on tullakseen - ei netissä.Naiset pita at isomunaisista miehista, mun ex siskonmies on linnankundi murhamies, naiset tappelevat hanesta vaikka taysi persaukinen luuseri, antaa naisen elattaa it sensa ja hakkaa ne teholle
- Anonyymi
Ei mistään. Ei sellaista ole olemassa. Joku toinen on vähemmän väärä kuin toinen.
- Anonyymi
Kärsivällisyys on hyve, jonain kauniina päivänä onnen saattelemana,
https://youtu.be/zON0wDD7VJY
Hän saapuu luoksesi. - Anonyymi
Ihana. Meni kylmät väreet.
- Anonyymi
Etsimällä tuskin mistään mu onnea etsintääsi
- Anonyymi
Täällä mä olen miksen minä kelpaa
- Anonyymi
Oletko tyhmä. Se on vain valhetta. Ei sellaista ole.
- Anonyymi
Jeesus rakastaa,,rakasta takaisin. Et tarvitse muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917284- 353851
- 453450
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2132496
- 412392
- 1302303
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292199Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191913Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898