Etsin poikaystävää Tampereen suunnalta?

Yksinäinen tyttö;(

Moi! Olen 16 vuotias vaaleahiuksinen sekä sinisilmäinen tyttö sekä etsin Tampereelta ja Tampereen lähialueelta pitkäaikaista poikaystävää sekä seurustelusuhdetta. Oothan mukava, urheilullinen, käyt koulua/töissä. En halua elää aina päivästä toiseen yksinäisenä ja yksin;(. Haluan poikaystävän ja seurustelua sekä parisuhteen:(. Mistä Tampereella päin löytäisi parhaiten mukavia poikkiksia?

9

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p8p15

oisko sul kik tai skypee?:) nii voitas tutustuu:)

• treelta1

Asun myös tamperella ja muuten kävis mutta oon 3 vuotta nuorempi :(

• tamperelainen98

Tampereelta haet.. Onko 1 vuosi liikaa ikäeroo? (oon ite 15), entä onko kohteen ulkonäöllä väliä?. Kikkii tai skypee itekki kyselen....

• lisäänsut

Anna kikkis nii lisään :) tiiän että oon oikee sulle :)

• Nokialt

Mikä sun sc o

• Eihän aloitus ole kuin vähän yli 3 vuotta vanha

• Hyväleiebuuu

Totta XD yuggis_ on paras!

• seonsitpervo

En oo poika vaa tyttö mut tiiän yhen pojan tampereelta joka on 16v täyttää tänä vuonna 17v voin laittaa hänen twitter nimensä tänne Jos haluut

• Etnäin

Toi aloittaja on 19.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      347
      1677
    2. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1571
    3. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1549
    4. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      247
      1128
    5. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      983
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      964
    7. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      735
    8. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      726
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      689
    10. Nyt on aika

Nousta sängystä keittämään kahvit. ☕ Hyyvää huomenta. Hyyvää huomenta. 🎄❤️😊💫⚜️🐺
      Ikävä
      118
      644
    Aihe