Juu, mietin tossa että mitäs uutta voisin nyt taas viritellä tonne gerbujen terraarioon, no mä löysin sellaset tosi suuret pahi putket ( todella vahvaa ja paksua pahvia ) niin no mä upotin ne purujen alle ja nyt ne ihan intona juoksentelee niissä ihan kuin jossain viemäristöissä :DD
Mut ne on aika suuria ja vahvoja ne putket ja ne suurin piirtein 17cmx17cm
Suosittelen hankkimaan sellasia jostain!
Jos on vaikka joku tuttu paperi tehtaalla niin sieltä kannattaa hakee tyhjiä paperirullia!!
LAITTAKAA itsekkin jotain kivoja gerbujen piristys vinkkejä kiitos :)
Kiva idea! :)
4
90
Vastaukset
- R0d3ntz
Mun gerbiilien mielestä paras virike on paksu purukerros (käytän Hunter-merkkistä purua, hyvää ja pölisemätöntä) ja sekaan vessapaperisilppua, kuivaheinää ja vaahteran/koivun/pajun/omenapuun oksia sekä pahvia jyrsittäväksi. Niin ne saavat kaivaa sinne hienot tunnelit. Niinkuin ne luonnossa tekisivät! :) Lisäksi ripottelen kuivaruoat purujen päälle ja piilottelen terraan herkkuja, niin riittää puuhaa.
- Ipsu
Juu, sama homma, mutta näyttää tykkäävän noista putkista :)
- Aloittelija:/
Tuli itse hommattua tuota paksumpaa pahviputkea, ei gerbat paljookaa välitä niistä. Lähinnä ne kaivelee tunneleita purun alle. : )
Jos nyt jotaki vielä lisäis nii näyttävät rakastavan kananmunakennoja sekä kaikenlaisia pahvisia "mökkejä" (esim. iso teepussipakkaus).
Kenno on hyvä katto, mökeissä on kiva myllätä purua.
Loppujenlopuksi silppuavat kaiken, kun ilmeisesti kyllästyvät. Eikun uutta tilalle. : D
Ja tietenkin vessapaperihylsyt.. Voi, kun ne niitä suorastaan jahtaavat, jos vetää pitkin terraa.. ^^'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464482Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232929Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412692Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781669Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1091532- 511251
- 851174
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996