Juu, mietin tossa että mitäs uutta voisin nyt taas viritellä tonne gerbujen terraarioon, no mä löysin sellaset tosi suuret pahi putket ( todella vahvaa ja paksua pahvia ) niin no mä upotin ne purujen alle ja nyt ne ihan intona juoksentelee niissä ihan kuin jossain viemäristöissä :DD
Mut ne on aika suuria ja vahvoja ne putket ja ne suurin piirtein 17cmx17cm
Suosittelen hankkimaan sellasia jostain!
Jos on vaikka joku tuttu paperi tehtaalla niin sieltä kannattaa hakee tyhjiä paperirullia!!
LAITTAKAA itsekkin jotain kivoja gerbujen piristys vinkkejä kiitos :)
Kiva idea! :)
4
72
Vastaukset
- R0d3ntz
Mun gerbiilien mielestä paras virike on paksu purukerros (käytän Hunter-merkkistä purua, hyvää ja pölisemätöntä) ja sekaan vessapaperisilppua, kuivaheinää ja vaahteran/koivun/pajun/omenapuun oksia sekä pahvia jyrsittäväksi. Niin ne saavat kaivaa sinne hienot tunnelit. Niinkuin ne luonnossa tekisivät! :) Lisäksi ripottelen kuivaruoat purujen päälle ja piilottelen terraan herkkuja, niin riittää puuhaa.
- Ipsu
Juu, sama homma, mutta näyttää tykkäävän noista putkista :)
- Aloittelija:/
Tuli itse hommattua tuota paksumpaa pahviputkea, ei gerbat paljookaa välitä niistä. Lähinnä ne kaivelee tunneleita purun alle. : )
Jos nyt jotaki vielä lisäis nii näyttävät rakastavan kananmunakennoja sekä kaikenlaisia pahvisia "mökkejä" (esim. iso teepussipakkaus).
Kenno on hyvä katto, mökeissä on kiva myllätä purua.
Loppujenlopuksi silppuavat kaiken, kun ilmeisesti kyllästyvät. Eikun uutta tilalle. : D
Ja tietenkin vessapaperihylsyt.. Voi, kun ne niitä suorastaan jahtaavat, jos vetää pitkin terraa.. ^^'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713338
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541879Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411540Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251135