10. mont vuotta oot
9. mis pelaat
8. mikä on sun pyssy
7. mis et pelaa
5. ootko kavereit finsoftin kaa
4. mitä kuulii käytät
3. mitä suojuksii käytän
2. mitä leffoi katot
1. miks rageet
turkki- kysely
11
85
Vastaukset
- Haters gona hate
Jaa taas tämä ihminen maapallolta vaihtaa ovelasti nimimerkkiä kysellääksen paskaa ja toisten henkilökohtaisia asioita mikä idea ????
- finsoft1
turuk on mun tyttöystävä :DDDD
- ihminensuomesta
en oo ihminen maapalllolt!!!!!!!
- ahlamsahlam
Niin. Oot vajakki marsista.
- turuk-
ahlamsahlam kirjoitti:
Niin. Oot vajakki marsista.
Saanko kysyä. Miksi? Miksi haluat tietää nää asiat? Samat kysyi finsoftilta tämä 'ihminenmaapallolta'. Selitäs poika :D
P.S Olen turuk, en turkki. Tämä kaikki siis jos puhut minulle, etkä jollekkin turkille.
- ihminensuomesta
en oo vajakki. mun sedäl on vaja
- morko5
Sun sedäl on maja ja kaljamaha :D
- snake556
Koittakaa nyt jumalauta ymmärtää ettei minua kiinosta paskan vertaa joko turuk tai jihad. Minulla ei ole toista käyttäjää ja jos olisi niin sen huomaisi
- ahlamsahlam
Eli siis sulla on, koska me huomattiin se?
- snake556
ei minulla ei ole toista käyttäjää ja jos olisi niin tulisin toteemaan joka linkkiäcvaan mihin osaan vastata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27566Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472