ilta juominen

dokaus

Minulla on jäänyt tapa, että juon joka ilta kymmenen siideriä tai kaljaa.
nyt on kolmas kuukausi menossa ja joka aamu vannon itselleni, että ny se pitää vähentää vain kerran viikossa tapahtuvaksi, mutta aina aamulla on 10 tyhjää tölkkiä jossain nurkassa.

5

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vannomatta paras

      Sellaista alkoholistin elämä on jossain vaiheessa.

    • v5r

      Sama homma minulla.. Nyt tätä on jatkunut 4 kuukautta.. :(

    • viina perkele

      Ja jatkoa rittää ? noi määrät tuntuu isoilta , vuoden päästä kerrot saman jutun tuplana , toleranssi kasvaa ajan myötä . tämä on tietysti ajan hukkaa ,lopeta jos vielä pystyt , määrät on vielä senverran vähäisiä, tosi juopon mielesta ,käy kyselemässä alan tuntevilta ,antavat mieluusti kunsultiapua . onnellista juoppoa en ole koskaan tavavannut ,tästä aineesta irtipäässeiitä kylläkin .

    • juoppo mikä juoppo

      En minä ihan noin paljoa joka ilta ota, mutta ei se kaukana ole, ehkä 5-10 menee illassa. Jotain 5 tai 6 kuukautta on tullu otettua joka ilta. Nyt olen viime aikoina kun oikein pinnistelee ja ponnistelee pystynyt olemaan aina pari iltaa viikossa juomatta. Ainoa ongelma on ettei tahdo saada pirullakaan unen päästä kiinni, kun on tottunut että se kalja rentouttaa ja unettaa sopivasti siinä illalla. Pitäisi varmaan yrittää olla jo välillä pari iltaa peräkkäin ilman, mutta vaikeaa on kun se himo on niin valtava. Ja jääkaapissa on pakko pitää kokoajan lisää kaljaa. Se vasta vituttaakin jos ei ole mistä ottaa ja kello on jo enemmän kuin 21 jolloin ei enää voi kaupastakaan ostaa ja baariin ei jaksa mennä, kun siellä hinnat ovat aivan mahdottomia. Ehkä vielä joskus pääsee tästäkin kierteestä.

    • oma asia

      saahan sitä juoda miten itse haluaa mutta pointti on se, ettei aiheuta muille ihmisille pahaa oloa ja häiritse mitenkään..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe