Minulla on jäänyt tapa, että juon joka ilta kymmenen siideriä tai kaljaa.
nyt on kolmas kuukausi menossa ja joka aamu vannon itselleni, että ny se pitää vähentää vain kerran viikossa tapahtuvaksi, mutta aina aamulla on 10 tyhjää tölkkiä jossain nurkassa.
ilta juominen
5
177
Vastaukset
- Vannomatta paras
Sellaista alkoholistin elämä on jossain vaiheessa.
- v5r
Sama homma minulla.. Nyt tätä on jatkunut 4 kuukautta.. :(
- viina perkele
Ja jatkoa rittää ? noi määrät tuntuu isoilta , vuoden päästä kerrot saman jutun tuplana , toleranssi kasvaa ajan myötä . tämä on tietysti ajan hukkaa ,lopeta jos vielä pystyt , määrät on vielä senverran vähäisiä, tosi juopon mielesta ,käy kyselemässä alan tuntevilta ,antavat mieluusti kunsultiapua . onnellista juoppoa en ole koskaan tavavannut ,tästä aineesta irtipäässeiitä kylläkin .
- juoppo mikä juoppo
En minä ihan noin paljoa joka ilta ota, mutta ei se kaukana ole, ehkä 5-10 menee illassa. Jotain 5 tai 6 kuukautta on tullu otettua joka ilta. Nyt olen viime aikoina kun oikein pinnistelee ja ponnistelee pystynyt olemaan aina pari iltaa viikossa juomatta. Ainoa ongelma on ettei tahdo saada pirullakaan unen päästä kiinni, kun on tottunut että se kalja rentouttaa ja unettaa sopivasti siinä illalla. Pitäisi varmaan yrittää olla jo välillä pari iltaa peräkkäin ilman, mutta vaikeaa on kun se himo on niin valtava. Ja jääkaapissa on pakko pitää kokoajan lisää kaljaa. Se vasta vituttaakin jos ei ole mistä ottaa ja kello on jo enemmän kuin 21 jolloin ei enää voi kaupastakaan ostaa ja baariin ei jaksa mennä, kun siellä hinnat ovat aivan mahdottomia. Ehkä vielä joskus pääsee tästäkin kierteestä.
- oma asia
saahan sitä juoda miten itse haluaa mutta pointti on se, ettei aiheuta muille ihmisille pahaa oloa ja häiritse mitenkään..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337632Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213380Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521600Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291437PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1831430Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221411- 1461305
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport521182Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1771076- 39986