Jos Haapsalun tankkauspisteessä (Grand Holm Marina) on polttoainemittari sisällä satamakapteenin kopissa eikä laiturilla, tankkaus kanistereihin on kielletty ja dieselin kulutus sattuu olemaan 15 % suurempi kuin normaalisti, niin onko syytä epäillä että tulin kusetetuksi? Mistä muusta syystä kanistereihin tankkaus olisi kiellettyä? Varapolttoainekanisteri lienee kuitenkin aika yleinen.
Tankkaus Haapsalussa
3
218
Vastaukset
- älä
kanisteri voi vaurioittaa herkän mittarin jota täytyy pitää suojassa
- virhelähteitäkin on
Ehkä on muitakin mahdollisia syitä siihen, että tankkiin mahtui enemmän polttoainetta kuin luulit.
Tässä muutamia virhelähteitä:
- edellisessä tankkauksessa veneen tankki jäi vajaaksi (ehkä dieseli kuohui tankatessa)
- pa-mittarisi ei näytä ihan oikein tai pa-laskelmissasi oli virhemerkintä
- koneajossa oli vastatuulta tai veneen pohjassa/potkurissa kasvullisuutta
- meribensiksen mittarin kalibrointi saattoi heittää (tällaisenkin olen olen havainnut mahdolliseksi: Englannissa tankkasin meriaseman mittarin mukaan 150 litraa, vaikka veneeni tankin tilavuus on 140 litraa eikä tankki ollut läheskään tyhjä). - 17+10
Kanisteritankkauksen kieltoa en ymmärrä, mutta kun itse olen viimeksi Haapsalussa tankannut (mistä tosin taitaa olla jo kuutisen vuotta, kun se kylä tuntuu nähdyltä eikä sataman pitkä lähestymistaivalkaan oikein kiehdo), oli siellä mittari myös siinä laiturilla olevassa kaapissa, josta satamakapteeni kävi käynnistämässä pumpun ja hän näytti minulle mittarilukeman tankkauksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272024
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021835Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841629Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611484Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331172- 1101093
- 761077
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511073Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441003