Roger Taylorilta uusi soololevy

marvin1

https://www.facebook.com/RogerTaylor

"Roger here..... I am thrilled to have finally finished my album, which is called 'fun on earth'..."

8

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+2

jaa jaa jaa tulis nyt jotain kuuntelemisen arvoista. muutama raspikurkkurokkeri jos äijässä on enää virtaa sellaiseen.....

• misterxxxx

Ja julkaisupäivä?
      Ei selvinnyt linkityksestä.

• P.oliisi

Hauska nimi uudella tulevalla levyllä, kun muistaa, että Roger'n ensimmäinen soolo albumi (1981) on nimeltään ''Fun In Space''.

• Meiän Bri

• vanha fani

Onkos joku löytänyt tämän jostain kaupasta?

Ite kierrien kaikki kaupat ja järkytyin, eihän levykauppoja enää ole ja mistään tavaratalosta ei löytynyt. Täytyy myöntää että itsekään en ole ostanut ainoatakaan CDtä sitten Cosmos rockin 5 vuotta sitten, mutta oli järkytys huomata etteihän kaupoissa enää edes ole CD levyjä, eipä oo hoksannut kun ei ole viiteen vuoteen tarvinnut levyä ostaa.

Kai ainut vaihtoehto on tilata netistä?

• Jazz...

Eipähän tätä ole saanut CDON:stakaan vaikka tilasin jo kaksi viikkoa sitten.

Tuli vain viesti että menee jälkitilaukseen eli ilmeisesti kauppa ei saa tätä levyä tällä hetkellä tukusta.

En tiedä liittyykö tämä toimitusvaikeus jotenkin siihen samaan ongelmaan mikä oli tuossa LOT-paketissa mikä sisältää koko Rogerin uran cd:t yhdessä paketissa. Siinä oli aika isoja erroreita sekä levyissä että kansiteksteissä ja sen ensimmäinen erä vedettiin pois myynnistä. Toivottavasti ei ole sama ongelma tämän levy kohdalla.

• Meiän Bri
        Jazz... kirjoitti:

Tuli vain viesti että menee jälkitilaukseen eli ilmeisesti kauppa ei saa tätä levyä tällä hetkellä tukusta.

En tiedä liittyykö tämä toimitusvaikeus jotenkin siihen samaan ongelmaan mikä oli tuossa LOT-paketissa mikä sisältää koko Rogerin uran cd:t yhdessä paketissa. Siinä oli aika isoja erroreita sekä levyissä että kansiteksteissä ja sen ensimmäinen erä vedettiin pois myynnistä. Toivottavasti ei ole sama ongelma tämän levy kohdalla.

Itse tilasin suoraan Queenonlinesta. Yli 2vkoa kesti sitä kautta tulla, mut nyt on levy käsissä eikä siinä mitään häikkää ole.

• ...
        Jazz... kirjoitti:

Selvästikään kaupat eivät enää ota varastoon tällaisia muutamia kappaleita myyviä sisäpiirin julkaisuja. Tähän kun vielä lisää kaikkien osapuolien huonot kokemukset boksista, niin voipi olla että tässä oli viimeiset Rogerin julkaisut.

Periaatteessahan tuo Lot on ihan ok julkaisu, mutta laadunvarmistuksen täydellisen puuttumisen takia koko ensimmäinen painos joudutaan vaihtamaan eikä boksista ei tule käytännössä voittoa ollenkaan.

Itse en ole vielä päättänyt mitä tuolle vialliselle kappaleelle teen, sen jälkeen kun saan uuden tilalle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe