Olen noin kolme vuotta syöttänyt berninpaimenkoirilleni Royal Caninin "kultaisennoutajan ruokaa". Kesän alussa kuulin monilta koiraihmisiltä positiivisia tarinoita Jahti&Vahti ruoasta ja sen edullisuudesta joten kävin itsekkin säkin ostamassa. Koirat ovat tykänneet ruoasta ja luulen että se heille sopiikin, mutta olen alkanut kiinnittämään huomiota runsaaseen karvanlähtöön. Syynä toki voi olla myös normaali karvanlähtö, uiminen jne... Mutta nyt alkoi kuitenkin epäilyttää sopiiko ruoka sittenkään heille ja jatkuuko karvanlähtö niin kauan kun he syövät Jahtii&Vahtii?
Aiheuttaako J&V-ruoka karvanlähtöä?
Bernitär
2
306
Vastaukset
- 5+7
No joillakin lähtee ja joillakin ei. J&V:ssä on maissia, se voi aiheuttaa tuota. Kannattaa siirtyä kokonaan viljattomaan ja maissittomaan ruokaan. Eikä ainakaan sitä Royal caninia, se on kakkaa.
- Bernitär
Mikä olisi mielestäsi hyvä ruoka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482553
- 1831826
- 701647
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91291- 95989
- 80988
- 72988
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188894- 67891