Naiset aina joskus jaksavat keljuilla miehille siitä että he eivät osaa käyttää "sitä" oikein. Tarkentakaa hieman kiitos, niin saatte ehkä parempaa seksiä. Voin hieman valaista omaa tekniikkaani. Pidän kikkelin yhdynnässä (ainakin lähetyssaarnaajassa) useimmiten syvällä enkä ota sitä hirveästi ulos. Eli en tee "pitkiä" vetoja. Yhdynnässä ei siis kuulu sitä "läts läts" ääntä. Takaa päin pantaessa olen taas pakotettu tekemään niitä pitkiä vetoja. Onko tämä hieronta-tyylini hyvä? Eli pidän penikseni pohjassa ja se liike on juuri niin syvää kuin minun ja naisen alavatsa(makkarat) joustaa. Häpykumpumme siis ovat jatkuvasti kiinni toisissaan.
Yhdyntätekniikka
8
903
Vastaukset
Ja jos se litinä kuuluu niin on varmaan jännä ääni.
Miksei naiset vastaa asialliseen kysymykseen? Olen itsekin puinut samaa juttua toisinaan ja joskus kun olen kysynyt naiselta sopivaa asentoa/tahtia, he eivät ole kovin halukkaita puhumaan siitä, vastaavat vain, että ihan hyvältä tuntuu näinkin. Miksi se on niin herkkä aihe, kertokaa daamit, että me miehet voisimme edes yrittää löytää tyydytyksen myös teille. Onhan se tietysti yksillöllistä, mutta sais niinku keskiarvion aiheesta :)
- nainen vasta nnmmnm
Mä voin vastata. Mulle oikea tekniikka tarkoittaa, että mies osaa antaa suuseksiä eli siten hoitaa mulle orgasmin, tai että osaa tehdä sen sormilla ja löytää g-pisteen. Sekä että mies osaa suudella vartaloa, kaulaa, niskaa kiihottavasti, laittaa kielen korvaan ehkä, osaa kosketella tai puristella vartaloa miehekkään kiihottavasti.
Yhdynnällä ei ole mulle mitään väliä siinä mielessä, etten muutenkaan saa siitä nauintoa tai voi saada orkkua niin. Se tuntuu vähän siltä, kuin polvea silittäisi, ei sen seksikkäämmältä. Naisissa on eroja, mutta yli puolet ovat kai tällaisia kuin minä, eli saavat orgasmin ja nautinnon vain koskemalla klitorista ulkopäin, ei sisältä päin.
Kun nyt yhdyntää nyt tulee kuitenkin harrastettua, niin siinä on mielestäni parasta, jos mies ottaa kunnon, ehkä jopa rajuin ottein takaapäin niin, että makaan vatsallani. Se tuntuu henkisesti kivalta, että mies ikäänkuin ottaa. Keran mies otti mun käsistä kiinni ja laittoi ne pääni yläpuolelle, se oli mahtavaa, toivoisin että tekisi niin uudestaankin.
Mutta huom! Nämä esimerkkini toimivat vain naisille, jotka tykkää rajummasta, osalle se on turn off. Kysy ja kuulostele mistä tyttöystäväsi tykkää. Mä siis kammoan silmiin tuijottelua tai suutelua kesken seksin, mutta jotkut toiset varmaan tykkää, nämä ovat yksilöllisiä juttuja.
- Seksiä..
Hyvä kysymys, miksi ei vastata. Kai Suominaiset ovat häveliäitä.
Monestikin naiset saattavat ajatella että seksi joko onnistuu tai ei,
ei vitsitä opettaa. Tärkeintä ainakin on minulle että kemiat kohtaa.
Hyväilen omaa klitoristani seksin aikana, joten saan avopuolisoni
kanssa aina orgasmin. Hän työntelee milloin mitenkin, mutta kiusaa
välillä lopettamalla työntelyn hetkeksi jos huomaa että olen saamassa
orgasmin. Mutta ainakin minulla parhaiten pimpsaa hieroo hitaat työnnöt
ja ''lyhyet työnnöt'' eli kyrpää ei vedetä paljon pois pesästä. Ja myös
yhdistelmät, välillä vähän nopeammin ja enemmän kyrpää ulos
ja sitten taas hitaasti ja vain vähän kyrvän ulosvetoa.
Seksimme on kerassa loistavaa ja aina joka päivä
teen aloitteen... ;)
Niin ja saan kyllä rajummassakin seksissä
ja rajussa työntelyssä orgasmin jos hieron itseäni samalla,
mutta se ei mielestäni tunnu niin hyvältä silloin. Rauhallisuus
on valttia ja ihanaa on myös jos mies nuolee orgasmiin.- Seksiä...
Niin ja lisäys että kaikki naiset eivät pysty antautumaan tilanteeseen
täysillä vaan kainostelevat, silloin rentous häviää. Naisen täytyy
voida luottaa mieheen ja siksipä useinkin tarvitaan useampi
seksikerta naisen kanssa että he kykenevät olemaan täysin
rentoutuneita ja unohtaa muuta turhat ajatukset. Tietysti
löytyy naisia jotka voivat heittäytyä täysille seksiin
mukaan vaikka ventovieraan kanssa. He ovat sinut
itsensä kanssa. Kyllä kiimainen nainen yleensä
sanoo mitä tahtoo ja hankkii itselleen orgasmin.
- Mimouska3
Mutta jos kertoo yhden tekniikan toimivuudesta, niin sitten miehet kuvittelee, että mikään muu tai vaihtelu ei kelpaa naiselle?
Itselläni yhdistyy tekniikkaan se, miten mies lämmittelee minut, miten puhuu, jotta voin sanoa, että "osaa käyttää sitä oikein". Itse tykkään erityisesti lujaa naimisesta. Mieshän ei sellaista jaksa kauaa kerrallaan, mutta siitä irtoaa varmasti orgasmi. - Milla-42
Minä pidän siitä, että ollaan miehen kanssa kyljellään kasvotusten. Miehellä jalat suorana, minulla päällimmäinen jalka miehen lantion päällä. Mies työntelee pitkiä hitaita, välillä vähän nopeampia ja lyhyitä. Tämä asento tosin vaatii vähän pidemmän kalun, mutta on ihan taivaallinen nautinto kun kalun varsi hieroo myös klittaa liukuessaan pitkin pillun huulia sisään.
Aika moni nainen ei pysty laukeamaan pelkällä yhdynnällä ja tökkimisellä, vaan laukeaminen vaatii myös klitoriksen kiihottamisen tavalla tai toisella, eli opetelkaa todella hyvin sormi- ja suutaidot. Klitorista kiihottaessa huolehtikaa miehet että kädet on lämpimät, kynnet lyhyet, sormenpäät pehmeät ja KOSTUTETUT. Jos ensimmäisenä lätkäisee kylmän, kuivan ja karhean sormen kiihottumattomalle klitorikselle, niin saa aikaan pelkkää ärtymystä.
Se noista tekniikoista, tärkein juttu on kuitenkin muistaa kiihottaa se tärkein sukupuolielin eli aivot. Jos et saa naisen ajatuksia ja mieltä mukaan seksiin, niin turha on pillunkaan kanssa räpeltää. Silloin kun saatte herätettyä naisen täyden halun ja kiiman, niin kaikki on mahdollista :D - Miss Marilyn
Käytä lantiota! Ei pelkkää ees-taas, vaan pyörittele, syvällä, huulilla, hitaasti, nopeasti.. Tunnustele miltä susta tuntuu, ja yritä seurata mikä naisesta tuntuu hyvältä.
Jos vaan on samaa mekaanista jyystöä, siihen turtuu nopeasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2075160Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy464830Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022759Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352358- 651992
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121861- 671804
- 2081694
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1731302Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.2541021