Yhdyntätekniikka

rkfkdkkdkdkd

Naiset aina joskus jaksavat keljuilla miehille siitä että he eivät osaa käyttää "sitä" oikein. Tarkentakaa hieman kiitos, niin saatte ehkä parempaa seksiä. Voin hieman valaista omaa tekniikkaani. Pidän kikkelin yhdynnässä (ainakin lähetyssaarnaajassa) useimmiten syvällä enkä ota sitä hirveästi ulos. Eli en tee "pitkiä" vetoja. Yhdynnässä ei siis kuulu sitä "läts läts" ääntä. Takaa päin pantaessa olen taas pakotettu tekemään niitä pitkiä vetoja. Onko tämä hieronta-tyylini hyvä? Eli pidän penikseni pohjassa ja se liike on juuri niin syvää kuin minun ja naisen alavatsa(makkarat) joustaa. Häpykumpumme siis ovat jatkuvasti kiinni toisissaan.

8

907

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja jos se litinä kuuluu niin on varmaan jännä ääni.

• Miksei naiset vastaa asialliseen kysymykseen? Olen itsekin puinut samaa juttua toisinaan ja joskus kun olen kysynyt naiselta sopivaa asentoa/tahtia, he eivät ole kovin halukkaita puhumaan siitä, vastaavat vain, että ihan hyvältä tuntuu näinkin. Miksi se on niin herkkä aihe, kertokaa daamit, että me miehet voisimme edes yrittää löytää tyydytyksen myös teille. Onhan se tietysti yksillöllistä, mutta sais niinku keskiarvion aiheesta :)

• nainen vasta nnmmnm

Mä voin vastata. Mulle oikea tekniikka tarkoittaa, että mies osaa antaa suuseksiä eli siten hoitaa mulle orgasmin, tai että osaa tehdä sen sormilla ja löytää g-pisteen. Sekä että mies osaa suudella vartaloa, kaulaa, niskaa kiihottavasti, laittaa kielen korvaan ehkä, osaa kosketella tai puristella vartaloa miehekkään kiihottavasti.

Yhdynnällä ei ole mulle mitään väliä siinä mielessä, etten muutenkaan saa siitä nauintoa tai voi saada orkkua niin. Se tuntuu vähän siltä, kuin polvea silittäisi, ei sen seksikkäämmältä. Naisissa on eroja, mutta yli puolet ovat kai tällaisia kuin minä, eli saavat orgasmin ja nautinnon vain koskemalla klitorista ulkopäin, ei sisältä päin.

Kun nyt yhdyntää nyt tulee kuitenkin harrastettua, niin siinä on mielestäni parasta, jos mies ottaa kunnon, ehkä jopa rajuin ottein takaapäin niin, että makaan vatsallani. Se tuntuu henkisesti kivalta, että mies ikäänkuin ottaa. Keran mies otti mun käsistä kiinni ja laittoi ne pääni yläpuolelle, se oli mahtavaa, toivoisin että tekisi niin uudestaankin.

Mutta huom! Nämä esimerkkini toimivat vain naisille, jotka tykkää rajummasta, osalle se on turn off. Kysy ja kuulostele mistä tyttöystäväsi tykkää. Mä siis kammoan silmiin tuijottelua tai suutelua kesken seksin, mutta jotkut toiset varmaan tykkää, nämä ovat yksilöllisiä juttuja.

• Seksiä..

Hyvä kysymys, miksi ei vastata. Kai Suominaiset ovat häveliäitä.
      Monestikin naiset saattavat ajatella että seksi joko onnistuu tai ei,
      ei vitsitä opettaa. Tärkeintä ainakin on minulle että kemiat kohtaa.

Hyväilen omaa klitoristani seksin aikana, joten saan avopuolisoni
      kanssa aina orgasmin. Hän työntelee milloin mitenkin, mutta kiusaa
      välillä lopettamalla työntelyn hetkeksi jos huomaa että olen saamassa
      orgasmin. Mutta ainakin minulla parhaiten pimpsaa hieroo hitaat työnnöt
      ja ''lyhyet työnnöt'' eli kyrpää ei vedetä paljon pois pesästä. Ja myös
      yhdistelmät, välillä vähän nopeammin ja enemmän kyrpää ulos
      ja sitten taas hitaasti ja vain vähän kyrvän ulosvetoa.
      Seksimme on kerassa loistavaa ja aina joka päivä
      teen aloitteen... ;)

Niin ja saan kyllä rajummassakin seksissä
      ja rajussa työntelyssä orgasmin jos hieron itseäni samalla,
      mutta se ei mielestäni tunnu niin hyvältä silloin. Rauhallisuus
      on valttia ja ihanaa on myös jos mies nuolee orgasmiin.

• Seksiä...

Niin ja lisäys että kaikki naiset eivät pysty antautumaan tilanteeseen
        täysillä vaan kainostelevat, silloin rentous häviää. Naisen täytyy
        voida luottaa mieheen ja siksipä useinkin tarvitaan useampi
        seksikerta naisen kanssa että he kykenevät olemaan täysin
        rentoutuneita ja unohtaa muuta turhat ajatukset. Tietysti
        löytyy naisia jotka voivat heittäytyä täysille seksiin
        mukaan vaikka ventovieraan kanssa. He ovat sinut
        itsensä kanssa. Kyllä kiimainen nainen yleensä
        sanoo mitä tahtoo ja hankkii itselleen orgasmin.

• Mimouska3

Mutta jos kertoo yhden tekniikan toimivuudesta, niin sitten miehet kuvittelee, että mikään muu tai vaihtelu ei kelpaa naiselle?

Itselläni yhdistyy tekniikkaan se, miten mies lämmittelee minut, miten puhuu, jotta voin sanoa, että "osaa käyttää sitä oikein". Itse tykkään erityisesti lujaa naimisesta. Mieshän ei sellaista jaksa kauaa kerrallaan, mutta siitä irtoaa varmasti orgasmi.

• Milla-42

Minä pidän siitä, että ollaan miehen kanssa kyljellään kasvotusten. Miehellä jalat suorana, minulla päällimmäinen jalka miehen lantion päällä. Mies työntelee pitkiä hitaita, välillä vähän nopeampia ja lyhyitä. Tämä asento tosin vaatii vähän pidemmän kalun, mutta on ihan taivaallinen nautinto kun kalun varsi hieroo myös klittaa liukuessaan pitkin pillun huulia sisään.

Aika moni nainen ei pysty laukeamaan pelkällä yhdynnällä ja tökkimisellä, vaan laukeaminen vaatii myös klitoriksen kiihottamisen tavalla tai toisella, eli opetelkaa todella hyvin sormi- ja suutaidot. Klitorista kiihottaessa huolehtikaa miehet että kädet on lämpimät, kynnet lyhyet, sormenpäät pehmeät ja KOSTUTETUT. Jos ensimmäisenä lätkäisee kylmän, kuivan ja karhean sormen kiihottumattomalle klitorikselle, niin saa aikaan pelkkää ärtymystä.

Se noista tekniikoista, tärkein juttu on kuitenkin muistaa kiihottaa se tärkein sukupuolielin eli aivot. Jos et saa naisen ajatuksia ja mieltä mukaan seksiin, niin turha on pillunkaan kanssa räpeltää. Silloin kun saatte herätettyä naisen täyden halun ja kiiman, niin kaikki on mahdollista :D

• Miss Marilyn

Käytä lantiota! Ei pelkkää ees-taas, vaan pyörittele, syvällä, huulilla, hitaasti, nopeasti.. Tunnustele miltä susta tuntuu, ja yritä seurata mikä naisesta tuntuu hyvältä.
      Jos vaan on samaa mekaanista jyystöä, siihen turtuu nopeasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe