tyttöystävä Filippiineiltä, miten ?

Ei Löydy !

Niin, onhan muutama filippiinotyttö mua komakasikin sanonut, mutta...

kun nämä tytöt tuntuvat olevan niin järkyttävän ujoja, niin tutustuminen pysähtyy siihen.

Eli, miten näiden ujostelijoiden kanssa oikein pääsee eteenpäin, vai löytyykö jostain vähemmän ujoja tapauksia ?

Niin, ja haussa olisi nainen, joka haluaa naimisiin, mutta ei halua lapsia.

Toivottavaa olisi myös, että nainen haluaa suhteessa hellyyttä ja rakkautta eikä ole ns. rahan perässä juoksija !

Niin, ja yh -äiti ei myöskään ole se, mitä olen hakemassa.

Voi vain ihmetellä, että kun ulkomaalaisen kanssa ovat aivan järkyttävän ujoja, niin miksi sen filippiiniläispoikaystävän kanssa kuitenkin harrastetaan seksiä (ilman ehkäisyä) ja tuloksena on ensin vauva, ja sitten loppuelämä yh -öitinä, kun suhde hajoaa ?

Eli mikä saa filippiinotytön rohkaistumaan jopa seksiin filippiinopoikaystävän kanssa kun ulkomaalaisen kanssa ilmeisesti jopa hellä halaus pelottaa nöitä tyttöjä ???

7

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danao

      Ei ne mitään ujoja ole, kulttuuri sen tekee. Ei hellyydenosoituksia julkisilla paikoilla, saattaja ym. Alussa näin mutta muuttuu nopeasti, kun suhteessa mennään pidemmälle ja vakiintuu.
      Nämä yh-äitien(single mother) lapset, tunnen muutamia ovat aviossa olevien miesten siittämiä!

      • höpön pöööö

        "Nämä yh-äitien(single mother) lapset, tunnen muutamia ovat aviossa olevien miesten siittämiä!"

        No eikä ole, joku on ja joku ei. Herranpieksut mitä hörinää. Vielä tänä päivänä Suomenmaasta löytyy aloittajan ja sinun kaltaisten mielipiteitä, kuinkahan monta uusioperhettä tässä maassa mahtaakan olla. Filippiineillä on todella paljon yh äitejä, 90 % nuorina 18 - 24 välillä sattunut vahinko poikaystävän kanssa, ja poikaystävä lähtenyt lipettiin, thats it. maa jossa ei ole abortti laillinen selittää homman, ja kodarin ostaminenki on ujoa puuhaa.

        Se onko vaimosi ollut lapseton ilman sinua tai peräti neitsyt ei takaa suhteenne onnellisuutta tai kestoa millään tavoin, sitävastoin asenteenne toiseen voikin olla se ratkaiseva juttu.

        Filippiineillä ei pussailla ja halailla julkisilla paikoilla, tällöin et osoita kunnioitusta ja maa on kosndervatiivinen.


      • korjaus edellisee
        höpön pöööö kirjoitti:

        "Nämä yh-äitien(single mother) lapset, tunnen muutamia ovat aviossa olevien miesten siittämiä!"

        No eikä ole, joku on ja joku ei. Herranpieksut mitä hörinää. Vielä tänä päivänä Suomenmaasta löytyy aloittajan ja sinun kaltaisten mielipiteitä, kuinkahan monta uusioperhettä tässä maassa mahtaakan olla. Filippiineillä on todella paljon yh äitejä, 90 % nuorina 18 - 24 välillä sattunut vahinko poikaystävän kanssa, ja poikaystävä lähtenyt lipettiin, thats it. maa jossa ei ole abortti laillinen selittää homman, ja kodarin ostaminenki on ujoa puuhaa.

        Se onko vaimosi ollut lapseton ilman sinua tai peräti neitsyt ei takaa suhteenne onnellisuutta tai kestoa millään tavoin, sitävastoin asenteenne toiseen voikin olla se ratkaiseva juttu.

        Filippiineillä ei pussailla ja halailla julkisilla paikoilla, tällöin et osoita kunnioitusta ja maa on kosndervatiivinen.

        konservatiivinen.


    • phil_guy

      kyllä niitä vähemmän ujojakin löytyy. Ite vedin jokin aika johtopäätökset että mitä korkeampi koulutus, ajatusmaailma on ehkä hieman enemmän vapaampi, tai mistä minä tiedän ) Oma gf on myöskin hieman ujo tietyissä asioissa tai ehkä pikemminkin haluaa että mies ikäänkuin vie kuin tanssiessa :)

    • Danao

      Turhaan alat täällä parkumaan ja osoittelemaan, koska nämä naiset jotka MINÄ TUNNEN OVAT AVIOSSA OLEVIEN MIESTEN SIITTÄMIÄ!
      En mitenkään yleistänyt. Tiedän nämä miehetkin ja kuinka suku on heitä ripittänyt.

    • 14+12

      Ainaki oma Filippiiniläinen tyttöystäväni alkuun oli hyvin ujo, mutta ei se haitannut, kun en itsekkään ole mikään rohkea. Eikä meillä ollut mihinkään kiire. Alkuun muutaman viikon olimme pelkästään ystäviä ja sekin aika oli tosi hauskaa ja omallatavalla sitäki aikaa kaipaa, pikkuhiljaa suhteemme syveni. Hän on upea ja erikoinen luonne ja myöhemmin osoittautui että hän ei ole ujo ollenkaan. Mitä enemmän tutustuin, sen enemmän rakastuin, hän on hyvin fiksu nainen ja hassu, voisi sanoa että grazy. Hänellä on laatikko täynnä stipendejä ja mitalleja millä opiskelunsa rahoitti. Nyt myöhemmin hän suorastaan on vaatinut hellyyttää julkisella paikalla.

      Ainiin, alkuun kun tapailimme hänellä oli chaperon mukana, mutta mikäs siinä, mukava hänen ystävänsäkkin oli.

    • ajatuksia väsyneenä

      Vaaditko itse ehkä liikaa?Käsittääkseni filipinat pitävät lapsista ja heistä voi olla todella OUTOA,jos joku ei halua lapsia.Toisaalta,miksi nainen jolla on lapsi tai enemmänkin ei kelpaa?
      Nuorena kannattaa pitää hauskaa ja kun on tarpeeksi reissannut,voi tulla mieleen perheenkin perustaminen.Siihen kuuluu monista asioista luopuminen,ulkomaalaista naista joutuu elättämään aikansa ja varmaan filippiina haluaa lähettää rahaa sukulaisilleen.Ei ehkä pääse moneen vuoteen matkustamaan mutta kun oikean naisen löytää,sitä viihtyy paljon paremmin kotimaassakin!

      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe