Ihan vain päättivät ystävättäriensä kanssa käydä Kokkolan Raxissa syömässä lounaan mutta hänelle kävi hieman huonommin kuin olisi osannut arvata nimittäin. alle kolmen tunnin kuluessa iskivät massiiviset vatsaoireet.
En tässä ala satuilemaan sen enempää kuin, että tuo syöminen ei aiheuttanut muille mitään oireita vain ainoastaan hänelle, joita olivat massiivinen oksentelu ja tarpeet tulivat housuihin ennen kuin kerkesi pytylle. Tätä painajaista jatkui yli kaksi viikkoa, koska hän ei suostunut menemään lääkäriin.
Lopulta tein hätäilmoituksen ensisapuun ja vein hänet sinne väkisin, jossa päiviteltiin, että olisi pitänyt tulla heti, koska nyt on liian myöhäistä selvittää kamalan mahapöpön aiheuttajaa.Tapauksesta viisastuneena haluaisin kysyä teiltä arvoisat palstalaiset onko teillä kokemuksia moisesta?
RAX oli vaimolleni SHOKKI!
70
8532
Vastaukset
- ripuli, my ass
ei ole, eikä varmaan sullakaan. taidat olla saman alan yrittäjä. ei kukaan voi olla kahta viikkoa ripulissa kahta viikkoa, henki menisi. aika surkea kilpailijan panettelu yritys.... häpeä
- Ruuben Killer
Tiätsä mä en välitä hittookaan sun skeidapaska kommentistas, josta ei piittaa kukaan muukaan mut sillonku Tehtaankadul oli sen poltetun kauppakoulun kyljes se Kokkolan suosituin grilli nii mä sain kerran niitten makkatasämpylästä ruumsmatoja ja makasin kaks viikkoo teholla, et anna sympatias hemmolle äläkä vit'tu aina nau*u siinä ja tää jätkä lähtee ny kamujen kans Kiltaan satanan pelle!
- sisar hento valkoinen
Ripuli voi kestää helpostikin kaksi viikkoa. Viruksen ku vatsaansa saa niin tauti voi olla todella raju ja kestää sen kaksikin viikkoa.
Eli aloittaja tuskin valehtelee tuossa asiassa. Itselläni on läheinen ollut nyt yli kaksi viikkoa ripulitaudissa ja labra kertoi syyksi pelkän voimakkaan virustartunnan. - Mieti vähän
Mitäpä, jos häpeäisit itse nm. "ripuli, my ass". Sairastuin muutama vuosi sitten ruokamyrkytykseen ja suolistotulehdukseen, kun olin syönyt kermaleivoksen, joka oli alkanut pilaantua. Pahoinvointi ja oksentelu kestivät "vain" muutamia päivä, mutta ripulointi lakkasi vasta noin kuukauden kuluttua. Ehkä ei kannattaisi irvailla sen verran kamalasta taudista on kyse.
- EVIRA PAIKALLE
Mieti vähän kirjoitti:
Mitäpä, jos häpeäisit itse nm. "ripuli, my ass". Sairastuin muutama vuosi sitten ruokamyrkytykseen ja suolistotulehdukseen, kun olin syönyt kermaleivoksen, joka oli alkanut pilaantua. Pahoinvointi ja oksentelu kestivät "vain" muutamia päivä, mutta ripulointi lakkasi vasta noin kuukauden kuluttua. Ehkä ei kannattaisi irvailla sen verran kamalasta taudista on kyse.
PAIKKA KIINNI HETI JA EVIRAN TERVEYSTARKASTAJAT PAIKALLE!!!!!!
sIELLÄ VOI OLLA HUONOSTA KÄSIENPESUHYGIENIASTA JOHTUEN ULOSTEISTA TULEVA TAPPAVA Escherichia coli O157:H7.
bAKTEERI LAKKAUTTAA MUNUAISTEN JA PIKKUHILJAA KAIKKIEN ELINTOIMINTOJEN TOIMIMISEN.
OLI DOKUMENTTI JOSSA PIKKUPOIKA OLI AIVAN SIINÄ JA SIINÄ ETTEI KUOLLUT.
- 5757476
Usealla henkilöllä ylensyönti tekee moisen reaktion
- Vastalause.....
Höpö höpö ylensyönnistä seuraa monille parin viikon ummetus ja silloin parafiiniöljy on poikaa kossusnapsin kanssa.
- hurja hommeli
2 viikon mahataudin , oho
- Kälävikkö
Miksä te heti ilikutte jollekki jolla on jotain tärkiää kerrottavaa asiasta ? Mää oon itse saanu pahan mahataudin siellä P-sillankadulla ja kö kävin toivuttuani huutamassa niin Irakkilainen talutti puolinelssonilla ulos!!!!!
- Syö Vaasassa nami
Älä mene repimään turpaasi paikallisille mamukokeille voit saada vaikka päähän ja mitä tulee raximme hygieniaan niin roskapöntöt ovat aina täynnä ja pöydät pyyhkimättä eikä tämä liene siellä asioiville uutta,, öhöm.
- ikävä kyllä
Kyseessä saattaisi olla äkillisesti puhkeava elintasopaksusuolentulehdus, jota erilaisilla hienommilakin termellä kutsutaan. Pitkäaikainen veriripuli, voimakas vatsakipu ja oksentelu vittaisi hyvinkin tähän suolistotautiin.
- Vieno-Kalevi
Kyllä kokeet kannattaa ottaa myöhemminkin, kyseessä voi olla esim. salmonella tai kampylo. En oikein usko, että ensiavussa on käyty. Em. taudeista nimittäin voi tulla ikäviä jälkitauteja.
- Järkyttynyt AVIOMIES
Kyllä kuule käytiin yöllä kahden jälkeen ja piti soittaa ovikelloa, että pääsimme sisään. Kokeita otettiin ja kaliumarvot oli niin matalat, että makasi tiputuksessa 4 tuntia mutta pääsimme sitten kotiin reseptin kanssa ja se jälkitauti iski muutaman päivän päästä mihin tuli vielä antibiootti kuuri. Sairaalasta muuten tuli viikolla lappu, jossa eivät tienneet mahataudin aiheuttajaa mikä on tosi kumma juttu :(
- Sokka irti?
Järkyttynyt AVIOMIES kirjoitti:
Kyllä kuule käytiin yöllä kahden jälkeen ja piti soittaa ovikelloa, että pääsimme sisään. Kokeita otettiin ja kaliumarvot oli niin matalat, että makasi tiputuksessa 4 tuntia mutta pääsimme sitten kotiin reseptin kanssa ja se jälkitauti iski muutaman päivän päästä mihin tuli vielä antibiootti kuuri. Sairaalasta muuten tuli viikolla lappu, jossa eivät tienneet mahataudin aiheuttajaa mikä on tosi kumma juttu :(
Mun mielestä sanoit tehnees hätäilmoituksen ensiapuun? Miksi ovikelloa piti soittaa?
Meilläpäin tehdään hätäilmoitus hätäkeskukseen toiselle puolen Suomea. - Yökkönen
Sokka irti? kirjoitti:
Mun mielestä sanoit tehnees hätäilmoituksen ensiapuun? Miksi ovikelloa piti soittaa?
Meilläpäin tehdään hätäilmoitus hätäkeskukseen toiselle puolen Suomea.Meillon Kokkolas yhteispäivystyksen ovet lukos yöaikaan ja siellon ovikello mitä rimpautetaan nii hoitsu tulee avaan. Sinne soitetaan ens, et nyt on tällanen hätä ja hoitsu sit päättää saako tulla vai ei jaku lupa heltiää nii mennään vaa oven taate rimputtelemaan ja jos ei kukaan tuu nii sit vaa soitetaan siihen samaan numeroon ja sanotaan, et se oon mää täällä oven takana kuka varas ajan ja johan aukenee ovet meille. Mitäs tuumit valottikos tää sepustus asiaa sulle?
- Yksittäinen tapaus
En ole koke nut vastaavaa, minusta siellä käy paljon asiakkaita siten elintarvikkeiden vaihtuvuus on suuri. Mitähän hän söi aamupalaksi tai muistikortille pestä kätensä ennen ruokailua, sillä yksittäisen ruokamyrkytyksen aiheuttajaa pitää etsi sellaisesta ruuasta mitä vain hän nautti. . . Kuumalla ilmalla ruoka pilaantuu nopeasti. . .
- Feikki-lääkäri
Sanoisin että ylensyönti plus että raxin ruuat erittäin rasvaisia niin että jonkinlainen sappikohtaus oli vaimollasi.
- OletTodellakinFeikki
Sappikohtauksen oireet ovat kylläkin tyystin erilaiset.
- Dr Kildare
Ajatukseni seisovista pöydista on siinä mielessä ikävä, että joku pöpöä kantava syömäri saattaa yskäistä vahingossa limpin johonkin kohtaan annoslaaria ja se joka sen siitä sitten kauhoo on väittämättä valmis tapaus iltasella enpoon muiden porskutellessa kotona onnellisena iltapalaa. Olen ollut vastaavassa tilanteessa ruotsinlaivalla ja äkillisen rajut vatsaoireet ilmenivät korkeine kuumeineen parissa tunnissa kestäen useita päiviä.
- >ZXRElk
Minun vaimoni tuli raskaaksi kun söi makkarissa.C¤C
- MäckMeisseli
Tarkoitatko siellä takahuoneen siivouskomerossa vai noin vain asiakkaana autokaistalla kaverin bimmerin takapenkillä?
- Kono*Kokki
Kuulostaa aika pahalta ruokamyrkytykseltä siinä olisi tullut hakeutua heti ensimmäisen vuorokauden aikana lääkäriin eritenäytteet mukana niin mahataudin aiheuttajasta olisi ehkä saatu selvyys pikaista paranemista sinne kuitenkin.
- Kohtalontoveri.
Mulle tuli kerran vastaavanlaiset oireet syötyäni tietämättäni pilaantuneita pähkinöitä. Ripuloin lähes kolme viikkoa putkeen ja kun homma lopulta laantui se oli kuin olisin saanut lottovoiton. Tsemppiä vaimollesi!!!
- Aijjaaaa...
Voiko pähkinätkin pilaantua? :O
- Kohtalontoveri.
Aijjaaaa... kirjoitti:
Voiko pähkinätkin pilaantua? :O
Voivat. Sain hirveän vatsataudin pilaantuneista cashew-pähkinöistä. En syö niitä enää ikinä.
- Ylke
RAXin ruoka on kammottavaa. Edes tomaatteja eivät viitti pilkkoa. Harvan kerran kun käynyt niin saa myös kestää näitä ikuisia lapsiperheitä. Pitäisi rakentaa lapsiperheille oma ruokailupaikka autoparkkihalliin, voivat siellä huudattaa ja juoksuttaa kakaroitaan ihan olan takaa.
- lapset ravintolaan
No voi hellanlettas. Ylke on nähnyt ravintolassa lapsiperheen. Oletko itse ollut koskaan lapsi? Teilläkö ulkona syöminen tarkoitti autotallia?
Mitenhän ajattelit, että lasta opetetaan käyttäytymään ravintolassa oikein, jos koskaan ei sinne viedä? - Sepi9
Ylkelle vastaan, että taidat ollataas niitä lasten vihaajia.millon ne oppii ulkona syöntiä.jos ei pienenä vanhempien kanssa,kyllä sitä voi olla ääntä, ja mekastusta, mutta ei se ole koskaan häirinnyt,lapset mukaan, se on hyvä.jos menee herho lasten takia,suosittelen menoa yksin korpeen, tervemenoa,
- Ei koskaan enään...
Itse en menee koskaan enään kokkolan Raxiin, siellä oli raakoja pizzoja ja kun sanoin kassalla siitä niin eivät välittäneet mitään. Todella huonon paikka.
- Kassi Alman Tytär
Niin noh makuasioist ei voi kiistellä mutta syön määki aina raflojen piffit verisinä lähes raakana mikäs sen parempaa. Ookko muuten maistanu tar tar piffiä mää oon ja kyllä lähti madot amusella liikkeelle hyi vali.
- On kokemusta...
Ikävä tapaus. Toivottavasti vaimosi voi jo paremmin. Minullakin on kokemusta samantyyppisestä tapauksesta, kun tilaamani pizzan päällä ollut juusto olikin pilaantunutta ja aiheutti todella voimakasoireisen ruokamyrkytyksen.
- Kantapään kaultta
Kannattaa tilata aina aurajuustopitsoja, koska sen home sisältää luonnon omia antibiootteja ja muista välttää simpukoita niin makoisia, kun ovatkin mutta ne vasta helposti pilaantuvatkin siellä takahuoneiden tunkkaisessa kuumuudessa.
- Kotikokki
Vaimolla shokki ja aviomies jäkyttynyt! Olipa dramaattinen tapaus. Eipä satu moiset tapaukset kohdalleni,kun en harrasta moista roskaruoka kulttuuria.
- eldomooro
Raxin keittiöt ovat äärinmäisen paskaisia.Kurkatkaa keittiöön ja taatusti ette syö niisä baareissa.
- Yök joo
Kerran ollaan paikallisessa raxissa käyty eikä toiste mennä. Kyllä ruoka oli ihan ok, mutta siellä oli niin likaista! Pöydät tahmeat, istuimet aivan rasvassa ja klönteissä, roskikset täynnä ja pahinta olivat ne lapsiperheet, joiden muksut juoksi ja huusi ympäri "salia" ja käpälöivät lähes kaikkea ruokaa mitä oli tarjolla. En sitten viittiny ees hakea lisää pizzaa koska rähmäkäpäläpentu otteli paloja käsiinsä ja pani takas alustalle. Yäk. Sehän ei tietty oo paikan vika vaan vanhempien. Se siis kertoo paikan tasosta. En oo muualla tällaiseen sotkuun ja metelöintiin törmänny.
- Kuolemankourissa
Nyt on mätäkuu kohta puolessa välissä ja einesten kylmäketjusta tulee pitää jatkuvaa huolta, koska viivästely voi johtaa kohtalokkaisiin seurauksiin. Varsinkin pizzerioissa vaaralistalla ovat keittiössä liian pitkään tiskillä muhineet katkaravut ja muut meren herkut. Syö yksi mätä katkarapu niin olet valmis sairaalaan tämän olen saanut huomata asioituani paikallisessa pitseriassa mutta onneksi otin annoksen mukaan kotiin ja jätin siitä palan pakkaseen niin ruokamyrkytykseni aiheuttaja selvisi. Ei muuten ollut mitään kivaa käydä kuukausia myöhemmiln vatsalaukun tähystyksessä se oli melkoinen kuolinkamppailu.
- NO NIIN
Miten tuo RAXin mollaaminen onnistu,laitoin HALPA-HALLIN lohesta kirjoituksen,josta sain ruokamyrkytyksen,eipä julkaistu,????TOTUUDEN SAA SANOA!!!
- EämänVonkaMies
No mää muistan sen sun saitin säähän käskit ihmisten olla käymätä syömässä siellä se oli ilkeesti vongattu. Tuohan vaan kysäs onks muille sattunu tuolla vahinkoo eikä näköjään oo niin asihan on kunnossa oli sitte kymää pitsaa tai ei niinkö mulle siellä kävi mutta toisella kertaa se oli taas lämmintä ja makoisaa ja ens kerralla tietty taas kylmää vaan sitä tää,,, elämä on.
- ikävä tapaus
Vähän kartan varsinkin kuumaan aikaan lounas-ja pikaruokapaikkoja. Niitä pyöritetään lian vähällä henkilökunnalla. Sama henkilö juoksee kassan ja tiskien väliä. Ottaa rahaa asikkaalta, lisää ruokaa tiskiin...Ei ehdi pestä käsiään välillä..
Likaiset pöydät eivät ole henkilökunnan vika, vaan omistajan, joka ei huolehdi riittävästä henkilökuntamäärästä. Voitto on omistajalle tärkein.
Mutta tämän ketjun aloitustapauksessa on turha nimetä paikkaa, jos alkuperästä ei ole varmuutta, eikä seurueesta muut sairastuneet. Hän on voinut saada pöpön muualtakin.- Ahteri Remontti
Eihän avaaja missään väitä saaneensa Raxsista sitä mahatautia hänhän vain kertoi käymisestään siellä aterialla ja sairastui myöhemmin.
Saa sitä tulla shokki vaikka missä eri paikassa, jos sen jälkeen sairastuu mutta esim minä voisin heti nimetä 4 eri ruokapaikkaa mistä tuli kakkitauti Kokkolassa mutta olen jättänyt asiat sikseen.
Sitäpaitsi täällähän on opettavaista asiaa ravintoloiden siisteyden merkityksestä ruokailijoille ja mielestäni tämä on erittäin hyvä viestiketju. - Jösses sentään
Ahteri Remontti kirjoitti:
Eihän avaaja missään väitä saaneensa Raxsista sitä mahatautia hänhän vain kertoi käymisestään siellä aterialla ja sairastui myöhemmin.
Saa sitä tulla shokki vaikka missä eri paikassa, jos sen jälkeen sairastuu mutta esim minä voisin heti nimetä 4 eri ruokapaikkaa mistä tuli kakkitauti Kokkolassa mutta olen jättänyt asiat sikseen.
Sitäpaitsi täällähän on opettavaista asiaa ravintoloiden siisteyden merkityksestä ruokailijoille ja mielestäni tämä on erittäin hyvä viestiketju.Aloittaja ei edes sairastunut, eikä ollut ko. käynnilläkään mukana. Mahdoitko edes lukea aloitusta?
- Ahteri Remontti
Jösses sentään kirjoitti:
Aloittaja ei edes sairastunut, eikä ollut ko. käynnilläkään mukana. Mahdoitko edes lukea aloitusta?
Voi kurjuus mikä häpea :( Minultahan puuttuu sanoja lauseiden välistä, tuossa piti lukea "väitä vaimon saaneensa" ja "kertoi hänen käymisestään",, voi mitä minä nyt teen passitetaanko minut kenties puheterapeutille pakkohoitoon,, iik,, iik?
- Jösses sentään
Ahteri Remontti kirjoitti:
Voi kurjuus mikä häpea :( Minultahan puuttuu sanoja lauseiden välistä, tuossa piti lukea "väitä vaimon saaneensa" ja "kertoi hänen käymisestään",, voi mitä minä nyt teen passitetaanko minut kenties puheterapeutille pakkohoitoon,, iik,, iik?
Peruskoulusta olisi hyvä aloittaa.
- Yrjö ylensyöjä
Mie tykkään syyä seisovista pöyistä ko saa ahmia yli äyräien ja pitsaa ahmin hulluna raxssissa ko misään muualla sitä ei saa niin palio kerralla ja ei haittaa vaikka maha repee ko retkottaa se muuteskin ja sairaalasa saa hypätä koko aika mis mistäki vaivasta niin mitä sitte vaikka mahatauti iskis siinä se menee samalla vaan eipä oop iskenny eikä iske ko syön alvariinsa maitopöpöbakteereita.
- suntin näkki
paskoja vihanneksia imo
- Ruokamyrkky
Ainoa paikka josta olen joskus muinoin saanut ruokamyrkytyksen Kokkolassa on entisen Citymarketin luona aikoinaan ollut Carrolls.
Hygieenian kannalta pahimpia on varmaan nämä karvakäsi pitseeriat. - ei pelitä
Kun vatsa on jumissa...ABC -noutopöytä auttaa suolen toimintaan...kaffet vetäisin tänäänkin päälle ja juosten päästämään varpusparvi. Kiitos ossuuskaupalle
- Raxua pitsa naamaan
Rax rax ja mahakasvaa
- Syö sääki Kanaa
Toi oli kans hyvä vinkki, varokaa niitä eri lafkojen salaattilaareja misson makaronia ja ituja sun tonnaria sikinsokin niihin prkle voi lähes kuolla näil helteillä.
Ite oon tän oppinu karvaasti monet kerrat, hei sit vasta pakkasil on mun suositus.
- pois pääsin sieltä
Kyllä Kokkola on shokki jokaiselle siellä asuvalle. Ei siihen pizzaa tarvita.
- Lapamato Lissu
Noh noh pientä rajaa kö esim meijän Koivuhakaki on Suomen toisiks suosituin asumalähiö ja Fafosta saa kelpoo pizzaa plus bissee päälle pöpön tappoon.
- Kärpästen herra
Noin yleensä olen tyytyväinen kaupunkimme seisovienpöytien laatutasoon mutta ympärillä pörräävät kärpäset yököttävät henkilökunta voisi puuttua jo asiaan.
- moni todistaa tämän
Pahoinvointia on moni kokenut, kun on Kokkolan läpi mennyt, joko junalla tai autolla. On olo helpottanut heti, kun on Kokkolan raja jäänyt taakse.
- Törnävälläkö nykyään
Sulla näyttää tuota pahaa oloa riittävän!?!?
- EVIRA PAIKALLE!!!
PAIKKA KIINNI HETI JA EVIRAN TERVEYSTARKASTAJAT PAIKALLE!!!!!!
sIELLÄ VOI OLLA HUONOSTA KÄSIENPESUHYGIENIASTA JOHTUEN ULOSTEISTA TULEVA TAPPAVA Escherichia coli O157:H7.
bAKTEERI LAKKAUTTAA MUNUAISTEN JA PIKKUHILJAA KAIKKIEN ELINTOIMINTOJEN TOIMIMISEN.
OLI DOKUMENTTI JOSSA PIKKUPOIKA OLI AIVAN SIINÄ JA SIINÄ ETTEI KUOLLUT.- Koni Kaaleppi
Turhaan siinä möläkkälöit koko ajanhan ne täällä laukkaa maistelemassa raflojen pitsoja ettei täytteenä myyä hevosenlihaa kalana jotta oostapa huoleti.
- pizzeriasibel
kälviän sibelissä on hyvät bitsat
- rax
Keksitty juttu. Miksi ei toisille tullu samanlaisia oireita?? Jos oikeesti olis ollu noin paha niin kukaan ei kestä kahta viikkoa noilla oireilla. Liioiteltu juttu
- Järkyttynyt AVIOMIES
Voi hyvät hyssykät vieläkö täällä puidaan vaimoni sairaalareissua ei siinä mitään mutta älä ala syyttämään minua valehtelijaksi asia oli juuri niin kuin kuvailin sitäpaitsi vaimoni toipuminen kesti kuukauden ja antibioottikuureja peräjälkeen vasta sen jälkeen hän toipui ennalleen. Nyt kaikki on hyvin hän on käynyt siskojensa kanssa kokeilemassa Raxia uudelleen eikä kuollut siihen, joten siitä on hyvä jatkaa ja mitä noihin aiempiin spekulaatioihin tulee niin samat eväät söimme aamulla kahvia, pari paahtoleipää juustolla ja meetwustilla ja mitä siihen sappikohtaukseen tulee ei ole ollut vaimolla koko sappea vuosiin ei, että sellainen tapaus tällä kertaa moi.
- Hygienia kuntoon
Voi hyvät hyssykät vieläkö täällä puidaan vaimoni sairaalareissua ei siinä mitään mutta älä ala syyttämään minua valehtelijaksi asia oli juuri niin kuin kuvailin sitäpaitsi vaimoni toipuminen kesti kuukauden ja antibioottikuureja peräjälkeen vasta sen jälkeen hän toipui ennalleen. Nyt kaikki on hyvin hän on käynyt siskojensa kanssa kokeilemassa Raxia uudelleen eikä kuollut siihen, joten siitä on hyvä jatkaa ja mitä noihin aiempiin spekulaatioihin tulee niin samat eväät söimme aamulla kahvia, pari paahtoleipää juustolla ja meetwustilla ja mitä siihen sappikohtaukseen tulee ei ole ollut vaimolla koko sappea vuosiin ei, että sellainen tapaus tällä kertaa moi.
Ettei olis vaan akkas maistanut suklaapojun suklaatikkua suklaaaukkoon dippaamisen jälkeen ja namihan maistuu paremmalta ilman kääreitä joten se siitä hygieniasta?
- Canceler
Oletko ajatellut, että voisi ollavakavaakin,aikoinaan anopilla oli vastaavat oireet, ja kuoli vatsasyöpään,oli levinnyt maksaan haimaan,jne,kannattaa mennä tutkimuksiin,
- Kohtuus
Ollaan syöty rax ruokaa niin kauan kun rax on ollut kokkolassa,ja ei koskaan ole tullut mitään mahatauteja, ym.eihän se voi olla pilaantunutta, kun tuodaan kuuma paistettu pitsa, kanankoipi,lihapulla,nakki,lasange,valkosipuliperunat,ym,kyllä še on ollut hänen oma sairaus ,ja luulee että ræx ruokæ sen æiheutti, älkää syökö liikaa, ähkykši, syökää normaali annos,niin on hyvä tunne mahassa,jajuomaksi maito,tai vesi. Ei hapollinen limsa, se sekoittaa varmasti mahan.
- mahatoimii
Nyt kipin kapin kaikki raxiin,siellä on jenkkiviikot:)
- Kokkolankovinkingi
mahatoimii kirjoitti:
Nyt kipin kapin kaikki raxiin,siellä on jenkkiviikot:)
Jenkkilä on perseestä! Etelä olis aikoinaan voittaa sodan niin siellä olis asiat mallillaan ja mustia näkis ilmankin kahleita työskentelemässä!
- Perhepizzajacokis
Ihme kakanjauhantaa taas. Vaikuttaa täysin feikiltä tarinalta, motiiveita voi vain arvailla. Ruokamyrkytys tulee kylläkin liki kaikille pilaantunutta ruokaa syöneille. Miksi siis sotkea Raxi tähän kun kerran vaan "rouvalle" tullut heikompi olo? Ja en minä ainakaan jaksais oman eukon sairasteluista täällä jauhaa. Ihmiset on välillä sairaita erinäisistä syistä. piste.
- Don Juan
Etelän kokki dipannut mocca makkaraansa ensin suklaaluukkuun ja sitten maistattanut rouville ja tarjonnut vielä kermakastikkeet päälle niin ihmekkös tuo kun saa makeaa mahan täydeltä?
- voi, voi...
Kyllä tuo vaimosi tarvitsee vähintään kriisiterapiaa tai ehkä psykiatrista hoitoa suljetulla osastolla.
Toivomme, että hän vielä kuntoutuu normaaliin elämään tuon koettelemuksen jälkeen...
Jatkossa kannatta syödä sitten lähikaupasta ostettua karjalanpiirakkaa... ja aamulla kaurapuuroa... - Mummu4
Kävin kerran kurkkaamassa Raxiin, enpä mennyt syömään, enkä mee vastakaan.
- makkaragöran
korv görans avaa kokkolassa
- UlkopaikkakuntalainenMam
2 vuotta sitten söin raxilla. 15 myöhemmin räjähti, mutta onneksi ehdon pytylle.
Taas eilen kävin raxilla, ei räjähtänyt.
Mutta toisaalta pizzoja ei ollut juuri ollenkaan, paikan ainoa työntekijä väitti että taikina loppunut. Vähän epäilin että ehkä hän vaan ei halunnut tehdä lisää pitsoja tunti ennen sulkemista. Kahville ja jätskille ei löytynyt lusikoita mistään, niin piti käyttää sopan ruokalusikka uudestaan. Soppa oli muuten kylmä, salaatti haalea, mutta pitsat ja siivet lämpimiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894