Hei,
Olen nuori nainen Kymenlaaksosta ja haluaisin ystäviä nimenomaan biposta kärsivistä nuorista ihmisistä.
Vaikea masennusvaihe juuri menossa, ja olen sellainen ihminen joka ei avaudu kenellekkään, paitsi psyk.hoitajalleni, joka hänkin on vaihtumassa.
Onko muut sellaisia, että "minä pärjään" tai "en halua vaivata ketään"-asenteella? Itselläni on aina ollut tapana, ja se suoraan sanoen vituttaa. Paras ystävänikään eikä avomieheni tiedä juuri mitään sisällä mylläävästä masenuksesta, ahdistuksesta ja pakko-ajatuksista. Mitä nyt on paljon paljon herkempi kuin normaalisti.
Tuntuu, ettei kenelläkään tutuista/kavereista ole kyseistä sairautta. Toki, mistä sitä voisi tietää aina, mutta haluaisin kovasti juttelukaveria kenestä tahansa kaksisuuntaista sairastavasta. Olisi joku, joka oikeasti ymmärtää.
Laita alle viestiä, niin vaihdetaan s-posti osoitteita? :)
Yksinäisyys kalvaa
8
300
Vastaukset
- nainen4
Hei,
Olisi kiva tutustua toiseen ihmiseen joka sairastaa myös
tätä sairautta. Itse olen nuori nainen uudeltamaalta.
:)Moi.mulla ollu tauti jo kauan.eipä Ole ollut ketään kenen kanssa jutella [email protected] p pienellä aloita sinä
- YksinäinenBipo
Laita viestiä spostiini [email protected] jos haluat! Olisi mukava jutella.
- ihmettelenpä
miten sul voi olla avomies kenelle et voi puhuu sun tunteista?
- Juuh
Itellä just tuore diagnoosi ja aika rankka masennus kausi päällä. Itellä kanssa varsinkin tekis hyvää jutella jonkun kanssa. Ettei nää seinät tunnu kaatuvan päälle.
- mommy90
Sain dg:n toukokuussa. Juuri loppui se vihellysvaihe, ja väsymys on aivan kamala, ihan kun ei olis nukkunu kuukauteen.. Tai nii, eihän sitä ookkaan. Juttuseura ois paikallaan, kun en muita bipoja tunne. Ja kymenlaaksossa (ainakin kotkassa) alkaa ryhmät vasta syyskuussa, jos oikein muistan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312