Hei,
Olen nuori nainen Kymenlaaksosta ja haluaisin ystäviä nimenomaan biposta kärsivistä nuorista ihmisistä.
Vaikea masennusvaihe juuri menossa, ja olen sellainen ihminen joka ei avaudu kenellekkään, paitsi psyk.hoitajalleni, joka hänkin on vaihtumassa.
Onko muut sellaisia, että "minä pärjään" tai "en halua vaivata ketään"-asenteella? Itselläni on aina ollut tapana, ja se suoraan sanoen vituttaa. Paras ystävänikään eikä avomieheni tiedä juuri mitään sisällä mylläävästä masenuksesta, ahdistuksesta ja pakko-ajatuksista. Mitä nyt on paljon paljon herkempi kuin normaalisti.
Tuntuu, ettei kenelläkään tutuista/kavereista ole kyseistä sairautta. Toki, mistä sitä voisi tietää aina, mutta haluaisin kovasti juttelukaveria kenestä tahansa kaksisuuntaista sairastavasta. Olisi joku, joka oikeasti ymmärtää.
Laita alle viestiä, niin vaihdetaan s-posti osoitteita? :)
Yksinäisyys kalvaa
8
303
Vastaukset
- nainen4
Hei,
Olisi kiva tutustua toiseen ihmiseen joka sairastaa myös
tätä sairautta. Itse olen nuori nainen uudeltamaalta.
:)Moi.mulla ollu tauti jo kauan.eipä Ole ollut ketään kenen kanssa jutella [email protected] p pienellä aloita sinä
- YksinäinenBipo
Laita viestiä spostiini [email protected] jos haluat! Olisi mukava jutella.
- ihmettelenpä
miten sul voi olla avomies kenelle et voi puhuu sun tunteista?
- Juuh
Itellä just tuore diagnoosi ja aika rankka masennus kausi päällä. Itellä kanssa varsinkin tekis hyvää jutella jonkun kanssa. Ettei nää seinät tunnu kaatuvan päälle.
- mommy90
Sain dg:n toukokuussa. Juuri loppui se vihellysvaihe, ja väsymys on aivan kamala, ihan kun ei olis nukkunu kuukauteen.. Tai nii, eihän sitä ookkaan. Juttuseura ois paikallaan, kun en muita bipoja tunne. Ja kymenlaaksossa (ainakin kotkassa) alkaa ryhmät vasta syyskuussa, jos oikein muistan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311519- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112588- 1621924
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131378Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954