Törmäsin kylttiin, jossa oli kielletty menemästä Soljostensuon alueelle jostain toukokuusta heinäkuun puoleen väliin. Siisti laminoitu lappu, mutta ei mitään viittausta lapun alkuperään.
Minusta liikkumista voidaan rajoittaa vain rajavyöhykkeellä. Miten tuollaiseen lappuun pitäisi suhtautua. Olisin kerännyt siitä suolta hillaa.
Liikkumiskielto
4
107
Vastaukset
- onneton...
Lisään vielä, jotta kyllä minä siinä reuna-alueen rämeellä vähän kesäsin hillaa. Valkoinen avolava pysähtyi ja sieltä meuhkattiin vaimolle jotain, jotta pitäisi katsoa kartasta.
Miten tätä maata pitäisi elää? - yhjteispelillä sovus
Tarviiko sitä aina olla sormi pystyssä "oikeuksiaan" peräämässä. Voi kait muuallekin mennä, jos kerta on lappu, niin voi sitä noudattaakkin.
- huono ihminen
Olisi siinä lapussa voinut olla kunnolla tietoa. Kyse on Seitsemisen luonnonpuiston järjestyssäännöstä. Kun ihminen johonkin pysähtyy ja on joku villi lappu, on vaikutus raivoa nostattava.
Jos lapussa olisi edes maininta Seitsemisen alueen järjestyssäännöstä ja yhteystiedot, asia olisi sekunnissa selvä. Nykyinen lapsellinen esitys saattaa lentää risukkoon ja sitten ei ole mitään lappua. - Paskiaiset paskaan
Ne jotka ovat osallistuneet suon ojitukseen tai turvetuotantoon menköön sinne paskaiselle pilatulle entiselle suolle nykyiselle paskaturvemaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066