eli olen menossa sote-alalle tuonne kouluun, ja mietinkin et onko siellä ollenkaan esim. syys/joulu/hiihtolomia?? vai miten nuo menee? jos joku osaisi vastata :)
OAMK loma-ajat??
3
3141
Vastaukset
- jhfkjdsfsfhlahfskf
Ammattikorkeakouluissa ei yleensä pidetä lomia, monestikkin viikonloppuna joutuu tulla kouluun (mutta silloin tosiaan saa vapaapäivän viikolle). Joululoma on muistaakseni kolme päivää ja syyslomia ja hiihtolomia ei ole ollenkaan. Sellaista se on korkeakouluissa. Kesälomakin taisi olla ihan kaksi viikkoa, ainakin tuolla OAMK:ssa
- 14 + 19
Riippuu vähän, mitä opiskelet. Syys ja hiihtolomat ovat yleensä opetuksetonta aikaa, jotta opettajat saavat lomailla, mutta jos satut silloin olemaan harjoittelussa niin paska nakki. Ja noita harjoitteluita kyllä ainakin meillä tuli myös noille lomaviikoille välillä. Vaikka harjoittelua ei olisikaan niin silloin on tarkoitus tehdä kyllä itsenäisiä tehtäviä, mutta tietysti jos ne tekee joskus muulloin, on silloin enemmän vapaata aikaa. Jouluna on yleensä enemmän lomaa muistuttava aika, joka alkaa ainakin muutaman päivän ennen jouluaattoa ja loppuu yleensä pian uuden vuoden jälkeen. Tietysti jos itsensä homma tuohon aikaan harjoitteluun, ei vapaata ole. On myös mahdollista, että opettajat keksivät silloin kasata hirveästi jotain itsenäisiä tehtäviä taas, jolloin joulunpyhät kuluvat rattoisasti niitä vääntäen.
- Kysy opolta
Eikö siellä nettisivuilla ole aikatauluja? Omassa koulussa ainakin syysloma on merkitty itsenäisen työn viikoksi. Kesälukukausi on myös jos tahtoo kesällä opiskella. Eli periaatteessa lomia ei ole ollenkaan.
Meillä on myös 3 viikon ns. joululoma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241