Käsijarru on heikko, on ollut jo vuosia. Aiemmin piti vaihtaa kengät ja rummut jotta se alkoi toiminaan jollakin tavalla. Nyt on taas tosi heikko, vaihdoin kengät ja jarrukaapelit, edelleen heikko, tilasin uudet rummut vaihdan ensiviikolla kun saan ne. Mutta ajattelin kysyä, onko tuo tyyppivika, eli onko muilla kokemuksia moisesta.
Olen tenyt tuontyyppisiä remontteja omiin ja muiden autoihin, kaikkiin merkkeihin, mutta en ole ennen tavannut nuin sitkasta ongelmaa. Systeemi on yksinkertainen, mutta silti ongelmia. Sääsdöt on myös kohdallaan, eli kohtuu tiukille säädetty.
Toyota caraina E käsijarru ongelma
tojo93
3
136
Vastaukset
- a(2)
Mihinasti kahva nousee?
- tojo93
Se nousee puoleeen väliin, olen säätänyt sen välillä myös alemmas. Se otaa kiinni ja jarruttqa jotenki, mutta kun vetää niin ylös kuin jaksaa niin jarrutusteho on sama ja kahvassa olisi varaa nousta reilusti ylemmäs.
- Retuperän Wihtori
Oletko tehnyt säädön niin, että ensin käsijarruvaijeri löysätään sen jälkeen säädetään jarrukengät välillä aina jarru poljinta painamalla, lopuksi käsijarruvaijeri 3-4 napsaukseen. Ja onhan kässärikahva kunnolla kiinni korissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841