Käsijarru on heikko, on ollut jo vuosia. Aiemmin piti vaihtaa kengät ja rummut jotta se alkoi toiminaan jollakin tavalla. Nyt on taas tosi heikko, vaihdoin kengät ja jarrukaapelit, edelleen heikko, tilasin uudet rummut vaihdan ensiviikolla kun saan ne. Mutta ajattelin kysyä, onko tuo tyyppivika, eli onko muilla kokemuksia moisesta.
Olen tenyt tuontyyppisiä remontteja omiin ja muiden autoihin, kaikkiin merkkeihin, mutta en ole ennen tavannut nuin sitkasta ongelmaa. Systeemi on yksinkertainen, mutta silti ongelmia. Sääsdöt on myös kohdallaan, eli kohtuu tiukille säädetty.
Toyota caraina E käsijarru ongelma
tojo93
3
285
Vastaukset
- a(2)
Mihinasti kahva nousee?
- tojo93
Se nousee puoleeen väliin, olen säätänyt sen välillä myös alemmas. Se otaa kiinni ja jarruttqa jotenki, mutta kun vetää niin ylös kuin jaksaa niin jarrutusteho on sama ja kahvassa olisi varaa nousta reilusti ylemmäs.
- Retuperän Wihtori
Oletko tehnyt säädön niin, että ensin käsijarruvaijeri löysätään sen jälkeen säädetään jarrukengät välillä aina jarru poljinta painamalla, lopuksi käsijarruvaijeri 3-4 napsaukseen. Ja onhan kässärikahva kunnolla kiinni korissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 243712
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402712Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532270Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131739Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621231Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194