Yrittäjä tarvitsee monenlaiseen hommaan apua ympäri suomen.
Kerro itsestäsi, kuka olet mistäpäin ja mitä osaat, miten paljon voisit tehdä sekä tietysti mahdollinen palkkatoiveesi. Otan yhteyttä jos tarpeet ja tarjoukset osuu yksiin!
[email protected]
Apulaisia haetaan
3
271
Vastaukset 3
- tietoa, please
Kerro sinä vähän lisää mitä työtä tarjolla, minkälaisia työntekijöitä haet ja muutakin saa kertoa.
- älä ole tyhmä
eiköhän tuossa riittävän hyvin ilmene ilmoittajan sähköpostiosoite joten hän varmaan kertoo sitten ihan itse asiasta enemmän sähköpostitse kun laitat sinne viestiä
- Kova Laki
älä ole tyhmä kirjoitti:
eiköhän tuossa riittävän hyvin ilmene ilmoittajan sähköpostiosoite joten hän varmaan kertoo sitten ihan itse asiasta enemmän sähköpostitse kun laitat sinne viestiä
Sinä itse olet tyhmä (oletko aloituksen yrittäjä?) . Taitaa olla kyse jostakin hämärähommasta tai aikuisviihteestä vai onko peräti ihmiskauppa kyseessä? Tässä herää epäilys vaikka mistä kun ilmoitus on mitä epämääräisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???301157- 106953
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha611912- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70666
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666