Kyllä täytyy rohkea olla

hoog64

Kyllä täytyy rohkee olla jos ostaa uuden Mitsubishin.Autohan on japsien tekeleistä se kaikkein surkein jopa Nissanikin on parempi vaikka sekin on auton irvikuva.Pelkkää muovia ja kuttaperkkaahan Mitsu on ollut aina.Kultaisella 80 luvullakin noihin ei uskaltanut edes nojata tai lommo tuli ja öljyähän ne söi kun simo hilloo

12

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitsu EVO....

      Perskeles kun tuli ostettua Mitsun EVO autoliikkeestä 8000km ajettuna.....Keräilijä myi......
      Virheliike sinänsä, Kun kaikki työkaverit haluaa koeajaa sitä jokapäivä.
      Ja ne työkaverit sanoo ihan jotain muuta, Kuin sinä faktattomine sepustuksines.........

      SULLAHAN ON KOKEMUSTA!........
      Tai sitten ei...........

    • bemarintappaja.....

      Persaukinaisilla on kokemusta netistä saadulla "Tiedolla". ei käytännön kokemusta.....
      Työttömänä on nääs aikaa puhua pazkaa.......

    • suurkiitos idolille

      Onneksi on teitä hienoja ja tietäviä ihmisiä jakamassa tietoa meille surkimuksille, nyt olen paljon viisaampi ja varmempi ihminen.

    • ei enään koskaan asx

      Mitsubishi ASX kokemuksia . Onneksi sain tuon lelun vaihdettua qashqaihin. Kyllä parani kaikki vaivat.

    • mitsu EVO....

      Mä kirjoittelinkin mitsu EVO: sta, kuten aikaisempi selvitys sen kertoo........

      • hoog

        Evo tai asx samaa paskaa kaikki tyyni


    • Muuttuneet ajat

      "Kyllä täytyy rohkee olla jos ostaa uuden Mitsubishin.Autohan on japsien tekeleistä se kaikkein surkein "

      Japsien parhaina vuosina ostamisen syynähän oli useimmiten se, että suht. halvalla sai yllättävänkin kestävän auton. Joka ei ollut mikään kummoinen ajaa. Mutta imago ylitti sossumaiden tekeleiden imagon.

      Kuten uutisista tiedetään, laatu on japseilla horjunut. Hintaetua ei ole mitenkään. Jos ei nyt satunnaisesti jotain mallikohtaista joskus.

      Ei silti, toki voi ostaa japsikärryn. Pitää vain tutkia ostoksensa valistuneesti ja miettiä hintaa. Selvittää tosiaankin todellinen kestävyys, eikä mainoslauseiden ja uskontunnustusten sisältämää. Mihinkään yleiseen mainioon japsikestävyyteen ei enää kannata luottaa. Japseilla voi olla kestäviä autoja tai sitten ei. Aina kannattaa tutkia tapauskohtaisesti.

      • Uusi Qashqai

        Yksilöitähän autot ovat. Talvella luin eräästä Savossa ilmestyvästä ilmaislehdestä jutun jossa haastateltiin pettynyttä uuden Qashqain ostajaa. Auto viettänyt korjaamolla useita viikkoja ja silti eivät saa vikaa kuntoon. Vikana on mystinen käynnistymättömyys ja auton toimimattomuus kovilla pakkasilla. Omistaja haluaisi purkaa kaupan mutta liike ei suostu.
        Artikkelin mukaan sama vika vaivaa jopa satoja muitakin Qashqain omistajia.


      • Sitä esiintyy
        Uusi Qashqai kirjoitti:

        Yksilöitähän autot ovat. Talvella luin eräästä Savossa ilmestyvästä ilmaislehdestä jutun jossa haastateltiin pettynyttä uuden Qashqain ostajaa. Auto viettänyt korjaamolla useita viikkoja ja silti eivät saa vikaa kuntoon. Vikana on mystinen käynnistymättömyys ja auton toimimattomuus kovilla pakkasilla. Omistaja haluaisi purkaa kaupan mutta liike ei suostu.
        Artikkelin mukaan sama vika vaivaa jopa satoja muitakin Qashqain omistajia.

        Niin ne tulivat vikoilut japsiautoihinkin. Pääsyynä sähköviat mutta myös muu high-tech-vikoilu. Tojotallakin mainetta täristeltiin ekaksi sähköjen vuoksi kun Amerikassa oli ongelmia. Joutuivat sitten kovan kinaamisen jälkeen tunnustamaan ja ottamaan autoja takaisinkutsuilla. Sen jälkeen on tullut vielä muutama takaisinkutsu. Montako kaikkiaan?

        Voi olla, että joku päivä saadaan taas pitävämpi ote laatuun. Mutta se onnistuu lähinnä sitä kautta, että asiakkaat vaativat sitä laatua, eivätkä päästä kauppureita helpoilla selityksillä. Että distanssia ja joku Päälykäinen apuun.


    • Mazdan omistaja.

      No, sanokaas nyt sitten minkälainen auto on riittävän hyvä, jos kerta
      Japanilaiset on ihan paskoja.

      • GrandePuntoClub

        Mazda on varmaan ihan hyvä. Lieneekö nykyiset niin ruosteherkkiä kuin kymmenen vuotta sitten?
        Itselläni Grande Punto jolla olen ajanut nyt yli 60 000 km ja pian 2,5 vuotta. Erinomaisesti toiminut. Sain suht edullisesti tämän vaikka olikin lähes uusi, joten arvonalennuskaan ei varmaankaan ole hirmuinen euroissa jos ajelenkin tällä vielä jokusen vuoden. Nyt voisi vielä saada vaihdossakin melko hyvin, ainakin keväällä pariin hintatarjoukseen olin tyytyväinen. Mutta mitäpä tuota hyvää vielä vaihtamaan!


      • gulag
        GrandePuntoClub kirjoitti:

        Mazda on varmaan ihan hyvä. Lieneekö nykyiset niin ruosteherkkiä kuin kymmenen vuotta sitten?
        Itselläni Grande Punto jolla olen ajanut nyt yli 60 000 km ja pian 2,5 vuotta. Erinomaisesti toiminut. Sain suht edullisesti tämän vaikka olikin lähes uusi, joten arvonalennuskaan ei varmaankaan ole hirmuinen euroissa jos ajelenkin tällä vielä jokusen vuoden. Nyt voisi vielä saada vaihdossakin melko hyvin, ainakin keväällä pariin hintatarjoukseen olin tyytyväinen. Mutta mitäpä tuota hyvää vielä vaihtamaan!

        Ei sitä Puntoa ainakaan tsunamissa vettyneeseen japsiin kannata vaihtaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe