Otsikossahan se tuli. Olen täällä pitkään asunut, mutta vihaan teitä ihan saatanasti. Pori on Suomen juntein kaupunki.
Porilaiset ovat mulkkuja
123
3630
Vastaukset
- tepasux
Tepa! Lähdes takaisin sinne Unajaan ja rauhoitu.
- Kakskyt3
Tepa_h - valtatie 2 menee suoraan Harjavaltaan, tai lyhyen kiertoliittymän kautta!
- Hanee homo..
Tepa ota se mulkku pois suustasi??
- yaania
Hanee homo.. kirjoitti:
Ja lopeta heti se pieriminen.
Mulkku suussas pieret. - Anonyymi
Hanee homo.. kirjoitti:
No vittu ku se on sun suussas.
- tervemenoa vaan
Muuta jonnekin missä on pridekulkue joka päivä.
- kaappihomppelille...
Juntti, ota kantaa asiaan älä asian vierestä. Eli älä tuo omia fobioitasi esille asiassa, joka ei mitenkään liity asiaan. Tule kaapista ulos vaan älä pelkää, paha juttu olla tollanen ja vielä kaapissa. Tollaset pilaa kaikkien maineen, typerykset.
- homot lappiin
kaappihomppelille... kirjoitti:
Juntti, ota kantaa asiaan älä asian vierestä. Eli älä tuo omia fobioitasi esille asiassa, joka ei mitenkään liity asiaan. Tule kaapista ulos vaan älä pelkää, paha juttu olla tollanen ja vielä kaapissa. Tollaset pilaa kaikkien maineen, typerykset.
Homot voi mennä vaikka lappiin jänkhälle vetämään kulkueitaan.Ketään ei kiinnosta tepa eikä hänen kulkueensa joten hei hei.
- Hillasuon helmi
Tässä asiassa liityn kanssasi samaan veneeseen ....PORI on paska paikka en ikinä muuttais asumaan sinne ja jos Pori olis ainoa kaupunki suomessa niin asuisin vaikka erämaassa pienessä nätissä mökissä hillasuon keskellä.
- uusmuuttaja
Mä taas olen just muuttamassa Poriin. Mitä vikaa Porissa on? Onko mahdollista vastata ihan asiallisesti...
- Siskoni mun
Mulla itsellä ei ole kokemusta mutta siskollani on ...mutta en viitsi kaikkee tänne pistää mutta sen verran voin sanoa että pelastin oman siskon pahalta....niin siitä saakka olen vihannut Poria ....Suippokorvat asuu sielä.....jos luet lehtiä niin ymmärrät mun kantani kyllä.... niin ei tarvitse alkaa mitää erikoista kirjottamaan ...mutta se on kaikkien oma asia missä tykkää asua ...mutta itse en muuta mieltäni tässä asiassa.
- Patakanuuna
Siskoni mun kirjoitti:
Mulla itsellä ei ole kokemusta mutta siskollani on ...mutta en viitsi kaikkee tänne pistää mutta sen verran voin sanoa että pelastin oman siskon pahalta....niin siitä saakka olen vihannut Poria ....Suippokorvat asuu sielä.....jos luet lehtiä niin ymmärrät mun kantani kyllä.... niin ei tarvitse alkaa mitää erikoista kirjottamaan ...mutta se on kaikkien oma asia missä tykkää asua ...mutta itse en muuta mieltäni tässä asiassa.
Suippokorvat on kylläkin raumalaisia
- naukuva pata
Patakanuuna kirjoitti:
Eiks porilaisista sanotaan .....et miks niitä porilaisia sanotaan suippokorviksi ?? kun porilaisille on näytetty pienenä et missä Rauma on ....hah ha ja pieni lisäys vielä että ässät on syvältä sieltä....
- Anonyymi
Patakanuuna kirjoitti:
Kyllä ne on porilaiset,ja vielä lievästi sanottuna.
- Anonyymi
Porissa on yksi eetos: mua ei kukaan määrää. Samoilla on koulut käymättä ja alko-ongelma. Vaikka olis tavallinen, niin on kuitenkin rujo. Geeneistä tulee työläiskasvot. Suippoposket, tatuoinnit, kehityshäiriöt. Maisemasta tulee vaihtoehdottomuus, sulkeutuneisuus ja ulkomaailman olemattomuus. Sisällissodan ajalta tulee kovat oikeistokeinot ja herrakulttuuri. Juopot polttaa ensin auton ja talon, sitten vasta aukoo päätään. Ison rappioväestön tasapainoksi Poriin on sijoitettu lähinnä pelkkiä sossuja.
- Anonyymi
Pori on ihan hyvä paikka asua pitää vaan olla yhteisillä pelisäännöillä eli fiksut pärjää.
- Anonyymi
Pori on homojen mekka, ei terve ihminen siellä
viihdy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porissa on yksi eetos: mua ei kukaan määrää. Samoilla on koulut käymättä ja alko-ongelma. Vaikka olis tavallinen, niin on kuitenkin rujo. Geeneistä tulee työläiskasvot. Suippoposket, tatuoinnit, kehityshäiriöt. Maisemasta tulee vaihtoehdottomuus, sulkeutuneisuus ja ulkomaailman olemattomuus. Sisällissodan ajalta tulee kovat oikeistokeinot ja herrakulttuuri. Juopot polttaa ensin auton ja talon, sitten vasta aukoo päätään. Ison rappioväestön tasapainoksi Poriin on sijoitettu lähinnä pelkkiä sossuja.
Ovat syntyneet sossu eläteiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porilaisten ulkonäöstä ja murteesta tulee
mieleen virolaiset kehitysvammaiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat syntyneet sossu eläteiksi
Sossuthan täällä valtaa pitää.
- Viikkarin Vili
Voi rassukoita.
- mää oo Porist
"" Porin (Björneborg) onni oli, ettei Helsingin (Helsingfors) perustaminen Kustaa Vaasan käskystä vuonna 1550 täysin tyhjentänyt Porvoota, Tammisaarta, Raumaa ja Ulvilaa, joiden porvarit määrättiin muuttamaan tähän uuteen rannikkokaupunkiin.""
Semmosta se on. Helsinkiläiset ovat meidän jälkeläisiämme.- Tätä mieltä
No siinähän on paljon järkeä. Porvarit, homot ym. paskasakki lähti Helsinkiin ja tänne jäi kunnon duunarimiehet. Siksi porilaiset ovat niin hyviä tyyppejä.
- Anonyymi
Tätä mieltä kirjoitti:
No siinähän on paljon järkeä. Porvarit, homot ym. paskasakki lähti Helsinkiin ja tänne jäi kunnon duunarimiehet. Siksi porilaiset ovat niin hyviä tyyppejä.
Luuseri on näiden kohdalla oikea sana,
eikä duunari. Yleensä hyvät tyypit lähtee
porista ja kuona aines jää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuseri on näiden kohdalla oikea sana,
eikä duunari. Yleensä hyvät tyypit lähtee
porista ja kuona aines jää.Tuo on totta, nuoret lähtee yliopistoihin Turkuun ja Tampereelle, tänne jää kouluttamattomat ja vanhukset.
- Porispede
Pori on hyvä paikka joka suhteessa. Joku raumalainen homo poikkeaa aina joskus avaamassa tämän kaltaisia keskusteluja...
- Minä vaan
Sisäänpäin lämpenevää sakkia. Muualta muuttanutta tuijotetaanpitkin nenänvartta. Jos aloitat keskustelun, sua pidetään kajahtaneena.
- pienilisä
Samoin prototyyppiporilaiset tonkivat yksityisasiat pienintä yksityiskohtaa myöten. Onnistuvat myös aiheuttamaan avioeron kysymättä asianomaisilta lupaa.
Porissa on seisova liikennekulttuuri: yksi auto pystyy luomaan vartin seisokin, vaikka autokoulujen hintatasosta Porissa pitäisi olla maan paras ajo-opetus.
Pitäisi ehdottomasti saada perustuslakiin pykälä, joka velvoittaisi porilaisen asumaan muutaman vuoden eri paikkakunnalla. - Anonyymi
Pitää täysin paikkansa.
- Pjörnepori
Olen asunut Porissa reilut 8 vuotta. Olen hyvin rauhallinen ja mukava ihminen, enkä ole koskaan esimerkiksi joutunut tappeluun Porissa (tai muuallakaan), mutta toissailtaisen kaveritapaamisen jälkeen öisessä taksijonossa provosoiduin nuoren pariskunnan kanssa kiivaaseen sanaharkkaan hyvin pienestä asiasta. Sorruin siis Porilaisen stereotyypin mukaiseen käytökseen.
Syvin anteeksipyyntöni tuolle pariskunnalle. - uusmuuttaja
Jos juuri porilaiset on niin mulkkuja, niin millä tavalla? Mikä Porissa on vikana?
Onko palvelut huonot?
Puuttuuko jotain tähdellistä?
Käyttyvätkö porilaiset jotenkin eri tavalla kuin jonkun muun kaupungin asukkaat?
Just katsoin ylen julkaisemasta tilastosta, että Porissa ei ole sen enempää väkivaltaa kuin muissakaan saman kokoisissa kaupungeissa. Väkivaltaisempia paikkoja löytyi paljon pikkupaikkakunnilta Itä- ja Pohjois-Suomesta.
Ole hyvä ja perustele myös väittämäsi, kiitos!- Tattarast
No, kun ne on vaan mulkkuja. Ei sitä tarvii perustella.
- Tätä mieltä
Nimimerkki uusmuuttaja sinun kaltaisesi muualta tulevat rasittavat kyselijät ja muut turhat tyypit ovat ne, jotka Poria ovat pilaamassa. Ei tänne kaivata mitään Itä-Suomen ja Lapin mongoloideja. Pohjanmaalaiset ja suomenruotsalaiset ovat OK, pienellä varauksella myös turkulaiset (kunhan eivät ole homoja). Muut voisivat pysyä poissa Porista muuten kuin turisteina.
- Anonyymi
Tätä mieltä kirjoitti:
Nimimerkki uusmuuttaja sinun kaltaisesi muualta tulevat rasittavat kyselijät ja muut turhat tyypit ovat ne, jotka Poria ovat pilaamassa. Ei tänne kaivata mitään Itä-Suomen ja Lapin mongoloideja. Pohjanmaalaiset ja suomenruotsalaiset ovat OK, pienellä varauksella myös turkulaiset (kunhan eivät ole homoja). Muut voisivat pysyä poissa Porista muuten kuin turisteina.
Pori on sisäsiittola ja täten myös geeni perimä
on siellä päin persettä. Suurimmat mutaatiot
tulevat juurikin porista. - Anonyymi
Tattarast kirjoitti:
No, kun ne on vaan mulkkuja. Ei sitä tarvii perustella.
No hyvä perusteluhan toi on, ne on tosiaan
idiootti mulkkuja täysin kornia ja naurettavaa
luuseri uhoaja porukkaa, muutamama hyvä
tyyppi löytyy mutta vain muutama. - Anonyymi
Tätä mieltä kirjoitti:
Niin, mutta te porilaisethan olette hintti
porukkaa varsinkin sinä. Eikös Turkulais
homojen vierailu porissa olisi mieluisa
tapahtuma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä perusteluhan toi on, ne on tosiaan
idiootti mulkkuja täysin kornia ja naurettavaa
luuseri uhoaja porukkaa, muutamama hyvä
tyyppi löytyy mutta vain muutama.Tylsä mielinen kaupunki missä käy aika pitkäksi.Väki on tylsää, mielenkiinnotonta
ja mitään sanomatonta porukkaa, siis
täysin tylsä takapajula. Eikä varmastikaan
miksikään muuksi tule koskaan muuttumaan.
Tylsä ja pitkäveteinen paikka. - Anonyymi
Tätä mieltä kirjoitti:
Mikä olet haukkumaan Suomalaisia mongoloideiksi vitun porilais paska.
- Kesävaiva
Ainakin keskusairaalan päivystyksessä asiat sujuivat aivan joutuisasti ja mitään valittamista ei Porissa ole muutenkaan ollut.
- sinep
Täällä on huono palvelu ja ihmiset ikäviä. Vastaantulijoilla suu oudossa vittuilmeessä. En ymmärrä. Kun tervehdit kadun toisella puolella asuvaa niin pää painetaan alas. Ihme sakkia. Pori on kaunis kaupunki kuin paratiisi. Huonoa on vain ihmiset. Joitain mukaviakin on, mutta ne ovat todella harvassa. Oikea punaniskojen tuppukylä. Porispere oli kyllä ihan parasta.
- Syökää Pori
Kannattaa syödä porilainen nälkäänsä, niin päästään heistä nopeammin eroon
- Anonyymi
Tiedän sen vittuilmeen. Porilainen pitää muita oletusarvoisesti jotain hirveää virhettä tekemässä.
- porinflikka
Jokaisessa kaupungissa on niin mukavia kuin tympeitäkin tyyppejä. Eiköhän se metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
Itse olen asunut monta vuotta porissa, eikä minulla ole mitään valittamista. Myös turussa ja tampereella olen törmännyt mukaviin ja tympeisiin tyyppeihin.
Nätti ja rauhallinen pikkukaupunki, ei valittamista. - limanulska
Porilaisilla ei varmaan ole mitään valittamista itsestään, eivät näe omaa napaansa pidemmälle, mutta Porissa käyneenä aistin ilmapiirin, se on ihan erillainen kuin esim. Tampereella. Kestää, että pääsee ns. sisäpiiriin aika kauan, niinkuin edellä jo jossain mainittiin, niin Porilaiset on sisäänpäin lämpeävää porukkaa ja sen olen huomannut. Ulkopaikkakuntalaista katsotaan hieman sivusta joka kerta.
- Kokemäen Uuno
Meidän koirallakin (joka sentään elää vaistojen varassa) nousee aina karvat pystyyn jo Nakkilan kohdalla, kun poria lähestytään. Ei sille mahda mitään, vaikka olen kuinka koittanut uskotella, ettei porilaisissa mitään erikoista ole. Katsoo vaan sen näköisenä, että taas puhut potaskaa.
- Viisas koirasi
Kokemäen Uuno kirjoitti:
Meidän koirallakin (joka sentään elää vaistojen varassa) nousee aina karvat pystyyn jo Nakkilan kohdalla, kun poria lähestytään. Ei sille mahda mitään, vaikka olen kuinka koittanut uskotella, ettei porilaisissa mitään erikoista ole. Katsoo vaan sen näköisenä, että taas puhut potaskaa.
Sinulla on viisas koira!
- Anonyymi
Tampere on siitä viksu kaupunki että, siellä
ei porilaisuutta siedetä. Hyvä Tampere.
- pirun poika
""Täällä on huono palvelu ja ihmiset ikäviä. Vastaantulijoilla suu oudossa vittuilmeessä. En ymmärrä. Kun tervehdit kadun toisella puolella asuvaa niin pää painetaan alas. Ihme sakkia. Pori on kaunis kaupunki kuin paratiisi. Huonoa o... ""
Mistäs hemmetist sää tierät et ne o porilaisii , ko toisel puolel käppäilee. Ne voi hyvi ol vaik Tattarast. O vaa kyläilemäs naapuris. Mitä hemmettii morjestelet. Ei kukkaa oo pyytäny. Et sää meist sillai kavereit saa. Mää oonki ihmetelly kuka hemmeti luppakorva jo viirekymmene metri pääst huutelee ja heiluttellee kässii pitki kattuu. Hulluks muo luultas jos semmosel pöhlöl morjestas . An meijä ol rauhas, ekkä yrit tehr ittees tykö. Äläkä ainaska hissis, se o viimine paikka. Tääl ei muit puol tuttui morjestet, ko yht ihmist ja se o Harri. Mut Harri onki iha mukava. Entäs sää ? Tattaraa takasi !- Tattaraa ittelles
Edellä oleva on jonkun suistomaan rämemajavan mongerrusta. Eihän ihminen voi tuollaista edes lukea.
- Anonyymi
Tattaraa ittelles kirjoitti:
Edellä oleva on jonkun suistomaan rämemajavan mongerrusta. Eihän ihminen voi tuollaista edes lukea.
Joo,tulkkia tarvittais.
- Asiaa.
Noooh... kai pitää ajatella niin että tämä on hyvä palsta niille joita Pori ei ole kohdellut kovin hyvin, niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Oikeesti huvittavaa valitusta :)
- aloittaja tesomalle
Muuttakaa vaikka tesomalle vollottamaan hemmetin koliikkilapset.
- Arvuutellaan
Kysymys: mitä ovat vitun mulkut?
Vastaus: porilaisia.- protot
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4521702
Prototyyppiporilaiset ovat psykopaatteja ja sosiopaatteja. He tuntevat lähimmäistensä yksityisasiat paremmin kuin omat asiansa, joten heillä on puutteellinen sanavarasto.
He eivät silti osaa ajaa autolla Forssaa kauemmaksi, vaikka hintatasosta päätellen Porissa on maan paras ajo-opetus, vaan vaihtavat Autokeitaalla bussiin. Pelkkä Stockmannilla piipahtaminen tekee heistä maailman kansalaisia, kun käyvät Helsingissä. Se on monen vuoden puheenaihe hautaan asti.
Prototyyppiporilaiset syövät mielikuvetuksetonta ruokaa: nahkiaisia.
- kotona opittua
Pallomeressä lapset ajautuvat riitaan siitä kenen vuoro on laskea liukumäestä pallojen sekaan ja eräs pieni haukkuu uusimmalla ja tylyimmillä sanoilla muut :
"ssenkin podilaiset!"
Karmivaa vihapuhetta opetetaan jo kokoomuslapsille kotona näemmä.- pol. ras.
Poliittinen rasismi kuuluu prototyyppiporilaiseen identiteettiin.
- opettelemme hieman
pol. ras. kirjoitti:
Poliittinen rasismi kuuluu prototyyppiporilaiseen identiteettiin.
Rasismi on rotuvihaa, ei syrjintää joka on eri asia.
Rasismisanaa on vain lobattu ja toistettu tarpeeksi kauan jotta siitä saatiin uusi muotisana typerille lampaille kuten sinä.
Race = rotu
Racism =rotuviha - poril. id.sairaus
opettelemme hieman kirjoitti:
Rasismi on rotuvihaa, ei syrjintää joka on eri asia.
Rasismisanaa on vain lobattu ja toistettu tarpeeksi kauan jotta siitä saatiin uusi muotisana typerille lampaille kuten sinä.
Race = rotu
Racism =rotuviha"kaikkea rotuun, ihonväriin, syntyperään tahi kansalliseen tai etniseen alkuperään perustuvaa erottelua, poissulkemista tai etuoikeutta, jonka tarkoituksena tai seurauksena on ihmisoikeuksien ja perusvapauksien tasapuolisen tunnustamisen, nauttimisen tai harjoittamisen mitätöiminen tai rajoittaminen poliittisella, taloudellisella, sosiaalisella, sivistyksellisellä tai jollakin muulla julkisen elämän alalla"
Rasismi on siis perustuslain toisen luvun (ihmisoikeuksien) vastaista toimintaa. Perustuslain rikkominen on rikos, joten prototyyppiporilaisten identiteettisairaus on oppimisvaikeudet. - ihan tiedoksi vain
poril. id.sairaus kirjoitti:
"kaikkea rotuun, ihonväriin, syntyperään tahi kansalliseen tai etniseen alkuperään perustuvaa erottelua, poissulkemista tai etuoikeutta, jonka tarkoituksena tai seurauksena on ihmisoikeuksien ja perusvapauksien tasapuolisen tunnustamisen, nauttimisen tai harjoittamisen mitätöiminen tai rajoittaminen poliittisella, taloudellisella, sosiaalisella, sivistyksellisellä tai jollakin muulla julkisen elämän alalla"
Rasismi on siis perustuslain toisen luvun (ihmisoikeuksien) vastaista toimintaa. Perustuslain rikkominen on rikos, joten prototyyppiporilaisten identiteettisairaus on oppimisvaikeudet.Tuo teksti on jostain wikipediasta kopioitu jonne kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa ilman minkäänlaista valvontaa.
Alunperin rasismisana tulee englanninkielen sanasta racism, joka tarkoittaa kylläkin rotuvihaa ja race tarkoittaa rotua.
Wikipedian tiedot ovat liirumlaarumia.Minäkin voin käydä täsmentämässä sinne omia "faktojani" jos tekee mieli parin vinkkupullon jälkeen.
Kuten aiemmin mainittu, rasismin käsitettä on sittemmin laajennettu propagandatarkoituksessa valtionjohtomme toimesta ja sanaa lobattu laajalti mediassa kaltaistesi lampaiden hämäämiseksi.
Aiemmin syrjintää tarkoitti sana syrjintä.
Ikäsyrjintä, on nykyään ikärasismi, näin esimerkkinä. Ja vieläkään ikä ei ole rotu..
Tutkihan englanti/suomi sanakirjasta sanat rasismi ja rotu. - haukkujalle
ihan tiedoksi vain kirjoitti:
Tuo teksti on jostain wikipediasta kopioitu jonne kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa ilman minkäänlaista valvontaa.
Alunperin rasismisana tulee englanninkielen sanasta racism, joka tarkoittaa kylläkin rotuvihaa ja race tarkoittaa rotua.
Wikipedian tiedot ovat liirumlaarumia.Minäkin voin käydä täsmentämässä sinne omia "faktojani" jos tekee mieli parin vinkkupullon jälkeen.
Kuten aiemmin mainittu, rasismin käsitettä on sittemmin laajennettu propagandatarkoituksessa valtionjohtomme toimesta ja sanaa lobattu laajalti mediassa kaltaistesi lampaiden hämäämiseksi.
Aiemmin syrjintää tarkoitti sana syrjintä.
Ikäsyrjintä, on nykyään ikärasismi, näin esimerkkinä. Ja vieläkään ikä ei ole rotu..
Tutkihan englanti/suomi sanakirjasta sanat rasismi ja rotu.Joka toista haukkuu, sen napa ja pe**e paukkuu.
- bingobango400
Noni, kerrotko jotain uutta? Suosittelen myös, että tulet kokeilemaan asumista Nokialla, jossa meininki muuten samanlaista kuin Porissa (=kytätään, kiukutellaan, vittuillaan jne.). Erona satakuntalaiseen kansanluonteeseen on hämäläisen hitauden korostuminen varsinaissuomalaiseen vittumaisuuteen verrattuna.
- uusmuuttaja
Ennemmin minä tämän ketjun perusteella huolestun niistä kirjoittajista, jotka eivät ole niitä parjattuja porilaisia....
Ihan totta, onko tuolle mulkku-väitteelle yhtään asiallista perustetta? - antipori
Itsekkään en törmännytö yhtä junttiin ihmisiin kun porilaiset... Ajelevat mopoautoilla ja juovat energiajuomia, hyvä tulevaisuus porille.. täynnä juntteja
- rauma on kamala
raumalaisilla ei ole varaa ostaa mopoautoja tai edes energiajuomaa.raumalla syödään vain heinää ja juodaan virtsaa, siksi porukka on aivan sekaisin siellä.
- Raumalainen ?
Ajelevat mopoilla ja juovat energia juomaa :) Kuka idiootti kirjoittaa ko. kommentteja ?
- Poria ...rrkele
En ol yhtään oikeasti ikävää ihmistä tavannut Porissa, enkä edes koko länsirannikolla. Kaikista tylyimmät ja tympeimmät tulevat keskisuomen ja helsingin alueelta. Siellä vasta onkin mulkkuja ja vatipäitä.
- A-siantuntija
Maakuntiemme ja kaupunkiemme ihmiset, kouluarvosana 4-10.
Kouvola 5
Loimaa 5
Forssa 5
Savonlinna 51/2
Etelä-Savo 5 1/2
Helsinki 5 1/2 (junantuomat)
Vantaa 6-
Joensuu 6
Hamina 6
Turku 6
Rauma 6
Mikkeli 6
Espoo 6 1/2
Tampere 7-
Jyväskylä 7
Oulu 7
Pori 7 1/2
Kotka 7 1/2
Pohjois-Karjala 7 1/2
Ilomantsi 8
Lappeenranta 8
Pohjois-Savo 8
Helsinki 8 1/2 (paljasjalkaiset)
Lappi (Kemi, Roi, etc) 9
Lappalaiset ja paljasjalkaiset stadilaiset on parhaita. Kovia tekee töitä eikä tuu aika pitkäks niitten kanssa. Kaikkein viheliäisimmät jyrpäotsat tulee etelä-Savo - Kouvola -akselilta. Laiskoja, petollisia juntteja. Forssalaiset ja loimaalaiset on kanssa ihan paskasakkia. Turkulaiset ja raumalaiset on sosiaalisesti vammasia nyhveröitä. Vantaalaiset on white trashia.
Porilaiset on useimpiin suomalaisiin verrattuna ihan ok. Pahin vika on junttius. Toisaalta jos porilaiset olis fiksuja, ne ei asuis Porissa. Ne asuis jossain kivemmassa paikassa. Poria ei silloin ois.- Voihan nenä
siiderit loppu ja tenoxit myös. Voisitko myydä minulle. Yhteystietoni löydät sivan ilmoitustaululta.
- porinidentiteetti
Junttiuden lisäksi porilaiseen identiteettiin kuuluu kateus, keuhkotauti ja yliuteliaisuus yksityisasioihin muiden satakuntalaisuuden piirteiden lisäksi:
http://www.ristoryti.fi/doc/KULJIN-TIETANI.pdf (sivut 5-6/6)
- because i can
ooks mä nyt ainoo joka on samaa mieltä tepa_h:n kaa?
- a patiantuntija
Kukaan ei ole erotellut muista ""paljasjalkaisia helsinkiläisiä." Eikä erotellut muista heidän arvosanojaan.
- idyllinen Pori
http://is12.snstatic.fi/img/978/1288448324728.jpeg
Näistä helsinkiläisistä suurin osa on jo vanhuksia, joiden todistukset arvosanoineen ovat jo hävinneet Helsingin arkistoista. - SudeettiPorilaine
Vihtut helsinkissä mitään paljasjalkasia ole. Kaikki junantuomia pönttövuoren tunnelin takaa.
- sivusta seurannut
Porilaiset yrittävät parantaa alemmuuden tunnettaan kilpailemalla raumalaisten kanssa, he mielestään nostavat itsensä samalle tasolle kuin raumalaisetkin ovat, alkamalla sanailemaan, joka heiltä hämäläisinä tökkii pahasti, kaikki vitsinsäkin ovat kopioineet raumalaisilta, muuttaen niitä. Samaa kyllä harrastavat helsinkiin muuttaneet savolaiset, ja muut metsäkulmien alkuasukkaat, jotka kertoilevat Turku herjojaan, nämä oireet huvittavat niin raumalaisia kuin turkulaisiakin, koska heidän itsetuntonsa on samaa luokkaa kuin ruotsalaisillakin, kuten myös ulkonäkönsäkin, eli ei mitään pallopäitä, vaan varsinaisia suomalaisia.
- Ou jee...
Porilainen alemmuuden tunne ... mitä se on ? Olen Porista enkä todellakaan tunne alemmuuden tunnetta ketään kohtaan, varsinkaan raumalaisia kohtaan. Naurettavaa ( todennäköisesti raumalaista ) nassutusta koko keskustelu !
- äiti tuu pyyhkii
Muuta vittu sinne Raumal jos se saatana on niin hyvä paikka,kasva aikuseksi ja lakkaa tuo itku..
- Porilainen mies
Lueppas tuo kirjoittamani osio "Porilainen sielunmaisema (ULKOPAIKKAKUNTAILAISILLE) " ."vihaan teitä ihan saatanasti" hyvä sait juuri hymyn huulilleni toivon hartaasti että tulevaisuudessakin voin pilata elämääsi ilahdutappas minua ja kerro kai masennuit syvästi vieraillessasi suomen jalokivessä kaikkein hienoimmassa kaupungissa mitä tämä maa kantaa päällään?
- 13+3
Poriko Suomen jalokivi? Pori on Suomen häpeäpilkku, varsinainen persereikä!
Ps. http://www.suomen-persereika.net/
- Raum o ain raum
Pori on ihan parasta. Rauma on Suomen persläpi numero 1. Niin ja raumalaiset voisivat kommentoida ihan oman aneemisen palstansa kirjoituksia, siistiytyisi porinkin palsta kummasti.
- myötähäpeä
tämä porilaisten rauma-viha on niin huvittavaa. porilaiset kompensoivat olematonta itsetuntoaan haukkumalla raumalaisia.
- noormarkun håmå
myötähäpeä kirjoitti:
tämä porilaisten rauma-viha on niin huvittavaa. porilaiset kompensoivat olematonta itsetuntoaan haukkumalla raumalaisia.
Ja mitähän sinä kompensoit haukkumalla porilaisia?
- Anonyymi
myötähäpeä kirjoitti:
Jep, Raumalaiset naureskelee porilaisille,
ei niiden vitseille, vaan hemmetin moiselle
typeryydelle, minkä näkee jo suoraan
näiden happamasta naamasta. Todella
paskaa syönneen näköstä porukkaa.
- Hurriboy
Vittu mie kyll näit teit viell !!! FUCK YUO FINNS
- Beenis
Mieluummin olen kunnon mulkku kuin rypistynyt nahkanöpö kuten aloittaja.
- Anonyymi
Jos olet porilainen, niin silloin olet tosiaan
pelkkä nahka nöpö, jonkun mulkku perseesäs
- Poliitikko_N
Porilainen on päältä kova ja sisältä pehmeä kuin kananmuna. En moiti. Porilaisen arviointi ja manipulointi on helppoa.
- Anonyymi
Porilaiset esittävät yleensä jotain muuta kuin
ovat, pelkkä surkea mulkkumaisuus on ainoastaan
aitoa tämän rämekansan parissa.
- EI.Haisemista
Porilaset syä AINNA hoddokei ja Hanpurilasia. Ja sitten neet pierreskelee.
Haisevat!- jalisäksi
Ja nahkiaisia silmästä kiinni ottamalla.
- Anonyymi
Porilaiset ovat vain pieniä pippeleitä, eihän niitä edes huomaa. kuuluu vain uhoaminen.
- Anonyymi
Tämä pitää ihan täysin paikkansa.
- Anonyymi
Jaa-a, ei tuolla kantahämäläisenä ole mitään ongelmia ollut käydessä. Ehkä olisi eri juttu jos puhuisin itäsuomea ja mentaliteetti olisi vastaava. Tiedä häntä.
t: yksi juntti - Anonyymi
Porilaisilla on vittunaama, joka vihjaa, että toiset ihmiset ovat oletusarvoisesti tekemässä jotain kauheaa virhettä.
- Anonyymi
Tepa, vieläkö sun muijas pieree kun sitä pannaan porukalla?
- Anonyymi
Ei, piereskeleks sää ku sua pannaan perseeseen
porukalla?
- Anonyymi
Jäi epäselväksi mistä päin itse olet lähtöisin
- Anonyymi
En ainakaan perseestä, niin ku te porilaiset.
- Anonyymi
Olet täysin oikeassa
- Anonyymi
äärimmäisen tasokas ketju. SItten vielä ihmetellään, että ihmiset voivat pahoin.
- Anonyymi
Olen tähän saakka ollut Porilainen alusta saakka mutta ensivuonna tapahtuu muutto Porista pois. Tätäkin roskakaupunkia sain sietää liiankin pitkään. Ei vain sen takia että ihmiset ovat aivan hirveitä tässä kaupungissa vaan täällä kukkii myös työttömyys.
- Anonyymi
Kiva kun kävit. So long
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun kävit. So long
ja paas ny kuitenki tulle toistekki
kyl tääl iha kivvaa o ko tottuu vaa
- Anonyymi
Onhan Pori taantuva savupiippukaupunki jossa keskusta kuolee ituhippi-ifrologian seurauksena. Seinäjoki on samaa kokoluokkaa kuin Pori joten käykääpäs ottamassa mallia.
- Anonyymi
Ottamassa mallia mistä???
- Anonyymi
Aloittaja on täysin oikeassa. Vartuin Porissa ja huomasin tämän jo lapsena. Porissa ihmiset ovat paljon ilkeämpiä ja vaikeampia kuin muualla. Aina kun olin lapsena vanhempien kanssa reissussa muualla Suomessa, ihmiset olivat ihan erilaisia. Mitä ihmettä?
Vasta myöhemmin olen ymmärtänyt, mistä tämä johtuu. Eivät ihmiset ole muualla erilaisia vaan porilaiset ovat erilaisia kuin kaikkialla muualla. Havainto tietysti vahvistui iän ja koulunkäynnin myötä. Siellä tutustui hyvin oman ikäluokan edustajiin.
Ja siihen, kuinka porilaiseen sosiaaliseen kanssakäymiseen kuuluu kateus, kyräily, toisten asioista juoruilu ja muiden haukkuminen sekä itsensä korostaminen. Tarpeen tullen aletaan haastaa riitaa ja uhkailla väkivallalla. Kukaan ei saa olla eri mieltä porilaisen kanssa.
Lukioiässä olin täysin kypsä tämän junttikylän meininkiin. Onneksi pääsin muualle opiskelemaan ja samalla vanhat piirit jäivät Poriin. Niistä vanhoista Poriin jääneistä kavereista ei tullut mitään. En kyllä ihmettele.
Pori tosiaan on sellainen vanha teollisuuskaupunki. Teollisuus ja työpaikat lähti, katkerat juntit jäi.- Anonyymi
Ouugeeii, että semmonen tapaus. No onneksi on vapaus valita ja kuntavaalit tulossa voiden äänestää taas jonkun sortin tuttiritarin hoitamaan, Porin kaupungin asioita.
- Anonyymi
Itellä oli joskus työkaverina henkilö, kuka oli Porista kotoisin. Ei hänkään mitenkään lämpimästi vanhasta kotikaupungistaan puhunut. Lyhyesti sanottuna piti sitä täytenä persläpenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itellä oli joskus työkaverina henkilö, kuka oli Porista kotoisin. Ei hänkään mitenkään lämpimästi vanhasta kotikaupungistaan puhunut. Lyhyesti sanottuna piti sitä täytenä persläpenä.
Porissa pitkään asuneet ja sieltä pois muuttaneet ovat monesti sitä mieltä, että Pori on persläpi. Siksi ovat sieltä lähteneetkin. Osa pyrkii jopa vaikenemaan asiasta koska häpeää porilaisuuttaan niin paljon.
Porissa koko ikänsä asuneiden paikallisten mielestä Pori on maailman paras paikka ja kaikkialla muualla asuvat ja muualta tulleet ovat outoja. Tai jostain syystä kateellisia(?) porilaisille. Sen kun vielä tietäisi, että mistä muka.
Voisi sanoa, että porilaisilla on myös tosi rajoittunut maailmankuva. Kun koko ikä asutaan Porissa muiden samanlaisten kanssa tutustumatta muun maailman menoon, lopputuloksena on tosi kapeakatseinen ilmapiiri.
Ja mitä tulee Poriin suuntautuvaan muuttoliikkeeseen muualta. Sitä tapahtuu kovin vähän. Jos joku muualta muuttaa Poriin, usein hän tajuaa tehneensä virheen ja muuttaa pian pois. Syynä on se, että paikalliset pitävät jopa naapurikunnasta muuttanutta muukalaisena, johon ei haluta tutustua. Tämän "muukalaisen" tekemisiä sitten kyräillään ja hänen asioita koitetaan paikallisten toimesta sabotoida parhaan mukaan.
- Anonyymi
Pitäisikö siis porin päiväkin nimetä uudelleen mulkunpäiväksi?
- Anonyymi
Nimi voisi olla: Narsistien Päivä
- Anonyymi
Olisi osuva ja kuvaava nimi. Minulle ei tule sanasta Pori mieleen mitään positiivista. Liian kauan aikanaan jouduin asumaan siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi osuva ja kuvaava nimi. Minulle ei tule sanasta Pori mieleen mitään positiivista. Liian kauan aikanaan jouduin asumaan siellä.
Pidä sitä lohtunasi, sen olevan ainoa ongelma elämässäsi. Älä kuitenkaan jätä lääkkeitä ottamatta,. Tai no, varoitus taisi kylläkin tulla turhan myöhään.
- Anonyymi
En ymmärrä miten kukaan suostuu asumaan vapaaehtoisesti Porissa. Tietysti se on hyvä muun Suomen kannalta, että porilaiset pysyvät Porissa.
Jouduin viettämään lapsuuden Porissa ja sekin oli ihan liikaa. Voi Jeesus mikä paikka.- Anonyymi
Hip hallelujaa ja silloinko aloit äänestää persuja ja samoihin aikoihin lääkäri diagnosoi sinulla olevan paranormaali skitsofrenia:D
- Anonyymi
Menny menee...
- Anonyymi
Ei toi ominaisuus porilaisesta katoa, vaikka poistuis Porista, ois asunut vuosia muualla.
- Anonyymi
Jotain Porissa on selittämätöntä. Tiedä monia jotka ovat eripuolilta Suomea Poriin tulleet opiskelemaan, töihin tai puolison löydettyä täältä. Monikin sanonut tulleensa vain käymään, joka onkin muuttunut jäämiseksi jopa hautaan saakka Käppärä tai Uudessaniityssä. Ei se sen kummempaa tieksää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain Porissa on selittämätöntä. Tiedä monia jotka ovat eripuolilta Suomea Poriin tulleet opiskelemaan, töihin tai puolison löydettyä täältä. Monikin sanonut tulleensa vain käymään, joka onkin muuttunut jäämiseksi jopa hautaan saakka Käppärä tai Uudessaniityssä. Ei se sen kummempaa tieksää.
Minä olen kuullut vain muualta muuttaneista, jotka ovat tulleet Poriin töiden, opiskelun tai puolison perässä. Pian huomaavat, että porilaiset ovat ikävää sakkia ja alkavat katua tänne muuttamista. Pian sitten palaavat sinne mistä tulivat.
Hiljattain Satakunnan Kansassa oli juttukin muualta tulleista korkeakouluopiskelijoista, jotka eivät viihdy Porissa. Etenkin siksi, että porilaiset ovat juntteja.
Anu Saagim myös totesi Porista osuvasti aikanaan. - Anonyymi
Kyllä kai voisit vastata, kun nii perkeleesti porilaisia arvostelet.
- Anonyymi
Positiivisuutta, postiivisuutta!
- Anonyymi
Porissa asuneena voin sanoa, ettei mulkumpaa väkeä ole missään. Porissa et voi luottaa kehenkään, kaikki on kieroja ja pettävät toisensa heti tilaisuuden tullen. Kaverit kusettaa toisiaan, ja esittää silti kaveria.
- Anonyymi
Juurikin näin on.
- Anonyymi
Se on porilaista positiivisuutta, kilpailukin on sellasta että levitetään saman alan yrittäjästä perättömiä juttuja jotta itse saisi kaikki hommat.
Kallujen epäsosiaalisten apinoiden kaupunki, katsokaa myös poliitikkoja, lähes jokainen täysi sosiopaatti narsisti.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1363925- 851925
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151801Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541422Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi531400Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1311337VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu981292- 701176
- 691043
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1141033