Paikkaliput Sveitsin juniin

Marlee59

Olisiko kenellä tietoa tai neuvoa kuinka saa tilattua paikkalippuja Sveitsin juniin sekä Italian juniin.

Tätä kyselee 5 omatoimimatkaajaa, varhaiskeski-ikäistä aktiivista syksyllä lomailemaan lähtevää naista

3

265

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lienee useita tapoja, suoraan netistä junayhtiön nettisivuilta, VR:ltä (tällainen kansainvälinen palvelu oli tarjolla Helsingin asemalla ainakin ennen muinoin) ja matkatoimistosta. Sveitsin junayhtiö: http://www.sbb.ch/home.html (en tiedä onko muita), Italia: http://www.fsitaliane.it/ (Italian valtion rautatiet).

• marlee59

Kiitos nopeasta vastauksesta! Selvittelen asiaan antamiltasi sivuilta. Olen kyllä yrittänyt aiemmin junayhtiöiden sivuilta ja matkaliput onnistuu, mutta ne paikkaliput ei! Mitä arvelet, onko paikkaliput edes tarpeen?

• marlee59 kirjoitti:

Kiitos nopeasta vastauksesta! Selvittelen asiaan antamiltasi sivuilta. Olen kyllä yrittänyt aiemmin junayhtiöiden sivuilta ja matkaliput onnistuu, mutta ne paikkaliput ei! Mitä arvelet, onko paikkaliput edes tarpeen?

Mainitsemiani sivuja en ole itse käyttänyt, Saksan Deutsche Bahnin sivuja sen sijaan olen ja ne toimivat moiteettomasti myös paikkalippujen osalta. Luulisi, että junan kohdalla olisi maininta pakollisesta paikkalipusta. Saksassa ne eivät ainakaan ICE-junissa (InterCity Express) näytä olevan pakollisia, toki matkustusmukavuutta ne lisäävät ainakin mitemmällä matkalla, kun tietää, että voi rauhassa istua paikalla määräasemalle saakka. Myös Portugalissa olen ostanut sekä matka- että paikkaliput ongelmitta netistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      134
      1447
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1308
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      81
      776
    4. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      28
      717
    5. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      11
      710
    6. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      19
      565
    7. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      35
      560
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      553
    9. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      549
    10. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      519
    Aihe