Hei, kannattaako mennä häämatkalle sellaiseen hienoon kivilinnaan, joka on n. 100 m meren pinnasta vuoristolla, isolla tontilla Pohjois-Vietnamissa. Linna on itse viiden tähden hotellin kaltainen, täydellinen palvelu, kuitenkin vain kokki, siivooja paikalla joka päivä klo 1300-1600 tekemässä ruokaa ja siivoamassa ja jättävät ihmiset omaan rauhaan. Viikkovuokra vain 1000 €. Siihen kuuluu oma moottorivene, Etelä-Kiinan meri edessä. Linna käsittää 500 m2, oma rauha, uima-allas, ei näköpiirissä naapureita. Tuttu on kuullut tästä linnasta ja mietimme kuumeisesti sitä. Äänestäkää
Kivilinnassa häämatkan ajaksi
Häämatka
2
822
Vastaukset
- tytti
Menkää ihmeessä jos vähänkään haluatte. Häämatkan tulee olla ikimuistoinen, ja mikäs sen romanttisempaa kuin viettää romanttinen loma oman kullan kanssa romanttisessa ympäristössä.
- Kissa
Kuulostaa kivalta, mutta tuhannella eurolla elää Vietnamissa kaksi kuukautta, tai kaksi ihmistä ainakin kuukauden - vieläpä ihan mukavasti! Mielestäni on hulluutta maksaa tuollaista hintaa jostain "linnasta".
Mitä muuta tekemistä alueella on? Vaikka olettekin vastanaineita, teitä saattaa kiinnostaa tehdä jotain muutakin kuin ihailla toisianne (ja Etelä-Kiinan merta.... ;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939