En uskalla kertoa tunteista.

ihastunut2

Olen ihastunut erääseen naiseen, mutta en uskalla kertoa tunteistani hänelle. Pelkään, että hän ei tunne samoin minua kohtaa ja tulen nolatuksi. Olen nuorempana muutaman kerran myös ihastunut, mutta silloinkaan en ole uskaltanut kertoa tunteistani. Monet kerrat olen meinannut kertoa, mutta en ole edes kännis uskaltanut avata suutani ja harmittaa todella kovasti ja vielä välilläkin mietin millainen elämäni olisi, jos olisin vain uskaltanut avaa suuni. Monet kerrat olen öisin itkenyt ihastuksieni perään, kun joku toinen heidät sitten vei.

32

8988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama juttu mutta

ajattelen sit, et tyydyn niihin joille uskallan avata suuni ja itseäni voin vaan syyttää

• Eikösniin?

Torjutuksi tulemisen pelko on ikävää, mutta olisiko niistä tunteista helpompi kertoa, vaikka puhelimessa tai sähköpostilla?

• Testaa!

Luin joskus jostain, että ennen varsinaista Kysymystä voi tehdä testaavia kysymyksiä. Testikysymyksillä saattaa saada vähän vihiä, mihin suuntaan toisen ajatukset ovat kallellaan.

Eräs mies kysyi minulta kerran hymyillen (käsi olkapäälläni), että lähdetkös mukaan traktoria koeajamaan. En lähtenyt, mutta hymyiltiin siinä molemmat. Huumorilla selvitetty tapaus on jäänyt kivana mieleen.

• Et kuole siihen

Lähtökohtaisesti miehen ei kannata kertoa tunteistaan vaan tehdä aloite.
      Ne ovat kaksi eri asiaa.

Tunteiden kertominen on moka koska se lataa aika kovat odotusarvot naiselle jonka tulee reagoida niihin ja suurimmalla osalla naisista ei ole siihen kanttia ellei nainen ole täysin rakastunut sinuun jo valmiiksi joka on äärimmäisen epätodennäköistä.

Sinun siis pitää kertoa kiinnostuksestasi ja pyytää häntä treffeille EI kertoa tunteistasi.

Treffeille pyytäminen ei ole mikään iso juttu ja maailmanloppu kenellekään. Pakkeja tulee varmasti kenelle tahansa ajan kuluessa.

Tulet huomaamaan kuinka helpottunut olo on jälkeenpäin kun miehenä teit jotain asialle etkä jäädyt vain odottelemaan jotain tapahtuvaksi koska naisethan eivät aloitteita tee vaan ovat juuri niitä kuormat housussa odottelijoita.

Sinun tulee olla rohkea ja kokeilla jonka jälkeen voit siirtyä eteenpäin elämässäsi jos ei käy onni.
      Aluksi se voi satuttaa, mutta on se järkevämpää kuin tuo haaveilu sekä jälkikäteen katumus kun ei osoittanut kiinnostusta riittävän ajoissa ja joku toinen vei tytön/naisen.

Ajoitus tosin noissa hommissa voi mennä muutenkin pieleen joten ei pidä ottaa niin vakavasti.
      Naisellakin on siinä oma vastuunsa joten turha hakata päätä seinään yksin jos ei onnistu.

Valitettavan suuri osa naisista ei tunnista hyvää miestä ja heille sopivaa kumppania vaikka se joka päivä oleskelisi vastatusten vieressä.

He ovat ailahteleviin tunteisiin perustuvia olentoja joiden järjen juoksua ei kannata alkaa pähkäilemään vaan toimia.

• citynainen

Toisen ihmisen varaan ei kannata elämäänsä nojata.

Yksilönä mennään ja toinen siinä vierellä on sitä plussaa tai miinusta. Mielummin plussaa.

• eräs miäs vaan

Kyllä se tunteiden kertominenkin on parempi juttu kun ei mitään. Vähän vaikea tilanne sekin, jos koet jota kuta kohtaan hyvin voimakkaasti ja pyydät treffeille ja tämä suostuukin, mutta sitten ilta menee omasta mielestäsi hyvin mutta toinen on eri mieltä eikä halua enää tavata. Toki sekin tuntuu pahalta jos kertoo tunteistaan, mutta toinen tyrmää tai ei sano mitään. Liian vähän rakkautta jää antamatta ja saamatta tässä kylmässä nykymaailmassa.

Itse jätin aikoinaan kaikki ihastumiset kertomatta. Nämä tytöt tosin vaikuttivat vihaavan minua ja pyörivät eri kaveriporukoissakin eli varmaan naurut olisin vain saanut. Katkera en ole mistään enkä ikävöi ketään heistä. Lähinnä harvoin miestiskelen, että mitäköhän jos silloin olis uskaltanu... Yhdellä on kumppanikin, toivottavasti on onnellinen hänen kanssaan, heille toivotan kaikkea hyvää.

• harkitsevainen40+

eräälle miehelle vaan, samaa mieltä olen. kerro vaan tunteistasi, mutta ottakaa miehet huomioon, että jos se tulee naiselle yllätyksenä, niin ei välttämättä osaa heti reakoida. Minulle kävi ainakin niin, että mies kertoi tosi avoimesti ajatuksista/tunteista ihastumisesta minuun. Asia tuli niin yllättäen,että en osannut reakoida, menin ihan lukkoon, hymyilin vaan tai heitin jotain huumorijuttua. Sitten sattumoisin puolen vuoden tauko kohtaamisessa. Nyt hän ei puhu siihen sävyyn ollenkaan ja ei tunnu enää niin kiinnostuneelta, mutta minua kiinnostaisi tavata häntä jossakin ihan kahdestaan ja jutella, tehdä jotakin yhdessä muuta kuin missä merkeissä yleensä tapaamme. Mietin, että jos vielä nään, niin rohkenenko pyytämään johonkin kanssani?? Nämä jutut vievät joskus aikansa.

• aivan eli ei kannata tehä mitää vitun alotteita ym paskaa..

• redheadJ

Se on pelottavaa kohdata ihastus, koska siinä on aina riskinsä tulla torjutuksi.

Toisaalta, oon ite koittanut ajatella niin, että ihastuminen on hieno tunne ja ei ole omalla vastuullani, miten toinen siihen reagoi. Eikä se ole itseltä pois, jos toinen ei tykkää, ei se tunne tuu katoamaan mihinkään. Se on olemassa ilman vastakaikuakin. Ei ole mitään syytä hävetä itseään.

• Ujo 69

Voisitko tehdä aloitteen ihan kaveripohjalta ja katsoa, onko nainen kuinka kiinnostunut susta? Kyllä se lopullinenkin tunne selviää aikanaan.
      Ujona naisena en itse uskalla tehdä aloitetta (sama pelko kuin sulla).
      Olisihan se ihanaa jos joku mies olisi kiinnostunut musta ja tulisi vaikka kaverina juttelemaan... :)

• kuumies123

Lahdessa?

• Ujo 69
        kuumies123 kirjoitti:

Lahdessa?

En :/ ;)

• deefg

lahdessa :))

• tilanne on mikä on

Et menettänyt mitään.

• anna beib tulta

voisitko viellä yrittää, vaikka eihän tämä ole viellä edes alkanut kunnolla ;)

• fddhhomo

Ylä-asteella koulun jälkeen menin yhen tytön luo hetken mielijohteesta kertomaan tunteistani hänelle. Noh, kaikkihan rämähtivät nauruun ja muijallakin oli semmonen wtf ilme. Juoksin itkien kotiin enkä oo sen koomin uskaltanut kellekään ihastukselle kertoa tunteistani.

• 00ll000

okei, voi harmi. mutta se oli yläasteella se :D, eiköhän ihminen vanhetessaan kasva vähän aikuisemmaksi =)
      Tuskin enää naurais

• nainen.

Älä kerro tunteista. Vaan kysy kiinnostaisiko toista lähteä jonnekin, minne nainen ja sinä haluaisit mennä (ei sellainen missä nainen jännittää). Ja tutustu vähän enemmän, voitteko tavata lisää. Huomaat eleistä sitten kiinnostaako toista, jos lähteekin. Ja jonakin eri ajankohtana voi kysyä kiinnostaako enemmän vai oliko siinä. Jos nainen osoittaa kiinnostusta jo kysyessäsi eka kerran, se on parempi merkki kuin täysi kylmyys taas voi olla huono - onko innokas lainkaan, jätetääkö väliin. Tai jos tutustuessa nainen kiinnostuu. Sellainen ystävällinen vastaus pitäisi olla, ja vapaa nainen.

Itse tiedän heti kiinnostaako mies enemmän vai ei, voi vaikka heti multa kysyä. Ja se voi näkyä mokailuna jos kiinnostaa, kompastun portaissa, tavarat lentää tai kaadan vahingossa vesilasin miehen päälle. Okei ehkä liioittelin, mokat voivat olla pienempiäkin.

• nainen.

Kerro tunteista vasta sitten jos homma kosahtaa Lopullisesti metsään (ei vaan mikään pieni tauko), jos kehtaat. Tai sitten kun olette jo tutustuneet enemmän ja enemmän, ja nainen näyttää rakastuneelta. Tai olisko vaan kertomatta jonkin aikaa vielä? Ellei toinenkin sano. Kannattaa muotoilla se niin, ettei toinen karkaa seuraavalla bussilla palaamatta koskaan.
        Kiinnostusta voi herättää eri tavoilla, kysy viisailta miehiltä miten. Vaikka joskus se vaan on joko tai, vaikka mitä tekis. Ei yritä liikaa, ei liian vähän.

• Anonyymi

Mä oon ihastunu mun luokkalaiseen, mut en uskalla kertoo sitä sille. Oon pyytäny sitä meille pelaa, ja se mun muistaakseni suostu. Paljon myöhemmi Eino pyys mua niille pelaa, mut oli menoja😢. Meidän katseet kohtaa aika usein, ja se juttelee mulle. Tuntuu ku se ois ihastunu muhun, mut ei uskalla kertoo sitä. Mitä mä voin tehä?

• Anonyymi

On voinut käsittää tuon, että sulla oli menoja, torjunnaksi. Pydä häntä taas johonkin sinä vuorostasi.

• Hei olen 11v poika joka on ihastunut erääseen tyttöön mutta en uskalla kertoa sitä hänelle :( ei multa löydy pokkaa. Olen aika varma että hän pitää minusta samalla lailla kuin minä hänestä mutta en mä vaan uskalla kertoo. voitteko PLZ auttaa :)

• Anonyymi

Näin 11-vuotiaan pojan äitinä kirjoitan tähän kuten poikaanikin neuvon. Olette lapsia vielä, vaikkakin teini-ikä nostaa jo päätään. Pitäkää hauskaa kavereina, sydän surut ehtii hankkia myöhemmin. Pyydät tyttöä vaikka luistelemaan, hiihtämään, puistoon kaveripiirissä. Siinä hengailun ohessa kyllä käy ne syvemmät Tunteet esille lumipesujen tuoksinassa. Elä lapsuutta täysillä ja pidä erittäin hyvät välit vanhempiisi, jotta voit kertoa heille kaiken mahdollisen maan ja taivaan väliltä. Toivotan sinulle ihanaa, tunteikasta matkaa aikuisuuteen kasvamisessa💙🤍🥰

• Anonyymi

Kahdesti jo tehnyt saman virheen ja kolmannen kohdalla et vieläkään osaa ryhdistäytyä?

• Anonyymi

Mulla on ihastus mut en uskalla kertoa vaikka luulen et se tietää???

• Anonyymi

Niin mullakin. Se on paha jos kumpikin on ihastunut, mutta ei uskalla tehdä mitään.

• Anonyymi

Älä vain Reettaan haksahda

• Anonyymi

Tutustu ees niihin naisiin vähä paremin et näät edes että oliko ne tunteet vain sun omia unelmia ja siinä ei muu kuule auta kun lähteä viettään aikaa kiinostavan naisen kanssa...
      Toivon et löydät aitoutta tässäkin ajassa....
      Semoista et tyyppi on sitä mitä on ja että maltatvtustua häneen etkä ihastu johonkin mielikuvaan tai odotuksern tai omaan kuvitelmaasi hänrstä tai nasista yleensä.

Joilakin homma lipsuu nopsaankin erotiikan. puolelle toiset vasn vietyää aikaa muuten toisieen tutustuen...
      Teknolokia on oma lunkunsa mut suosittelen
      Muuta tekemistä ja kirjaimelista näkemistä ja tapaamista ja yhdessä tekemistä mieluumin kun treffi palveluita viestittelyä ja muuta semmoista.....
      Helppoa ratkasua missä mitää vaivaa ei tarvi nähä ei ole...
      Tekemään siis...

Tunteita ei kannata möläyttää heti ...
      Vaan oottaa hiukan pidenpään sillä...
      Pikatunteiussa vaanii isoinmat pettymykset...
      Vaikka siinon myös suuri roihu...

Joskus kohde voi säikähtää...
      Tai jopa suuttua...
      Yhtä suuri pettymys on se jos on niin luuseri ettei yskalla sanoa että tykkää...

Minulla on yks semoinen kokemus missä en kertonut mutta tilanne oli semoinen että kohde oli varattu.
      Sen moraalin pitää suu kiinni siinä tapauksessa ymärtää varmas kaikki...

Osasta josta oon tykänny on tullu jotain...
      Osa on ollu pettymyksiä mut niistäkin on selvinny eteenpäin...

Kauheampaa olis jos en koskaan uskaltasi elää kun pelkään... Ja haluaisin konroloida kaikkea...
      Sinäkin voit oppia itsestäsi oli se lopputulos kumpi vain...
      Sisäistä se et rakkaus on rohkeiden laji
      Ja mikään ei oo yhtä epävarmaa kun rakkauden lopputulema ...

Pelkäät oikeastaa juuri sitä arvaamatonta ja seikkaulua mihin voisit joutua mihin ei voi täysin itse vaikuttaa... Mut muista kaikkea ei voi hallita.
      Onnea silti matkaan sydämmen tielle ❤️

• Anonyymi

Kerran se kirpaisee. Lopputulostahan ei voi etukäteen tietää eikä arvailla. 🍩🤴

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3295
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe