Kokemuksia kotkansiiven talveenkestävyydestä parvekkeella ruukkukukkana? Entä kuunlilja? Pukinjuuri? Kannattaako kokeilla? Pitääkö ruukun olla reilun kokoinen ja multaa paljon?
Varjoparveke
5
152
Vastaukset
- Lycka till !
En tulisi heti mieleen kokeilla ko. kasveja yli talven parvekkeella talven yli.
Vaatii sitäpaitsi aikaisempaa kokemusta/tietämystä kasvien maailmasta paljon.
Edes se koulun kasvioppi olis hyvä olla tuttu.
Jos joku tällaista kysyy se tarkoittaa ettei kokemusta ole juuri ollenkaan kasveista.
Tietämättömyyden paljastaa mm. kysymys "pitääkö ruukun olla reilun kokoinen ja multaa paljon".
Ei hajuakaan asian ytimestä.
Samalla vaivalla kun tapat ne kasvit talvella parveekkeellesi kaikista yrityksistäsi huolimatta, hankit helpommin keväällä ihan uudet.- Kysseeleepi
Kiitos vastauksesta. Aion kuitenkin kokeilla kotkansiivellä ja kuunliljalla. Sittenpähän vasta kokenut kaiken tietää. Heijssan ensi kevääseen ;)
- 15+15
onnea kokeiluille ! luulen, että ei ole niin lajista kii, talven yli purkissa on vaikea pitää elossa mitä vaan kasvia. kerroppa kevväämmällä kuin kävi !
- Kysseeleepi
Kevätkokemuksia: Kallioimarre näyttää nyt hyvältä ruukussa. Tulppaanit lykkäävät lehtiään kovaa vauhtia. Samoin tien varresta otettu rönsyilevä ruusukelehtinen kasvi. Nimi on nyt selvityksen alla, kun kerran näköjään lähti kasvamaan. Oikeen mukavan näköinen rikkaruoho. Kotkansiipi vielä lepotilassa. Tietenkin.
Isotalvikki näyttää myös parveketalvensa jälkeen oikein hyvältä :)
Kuunliljasta odottelen elonmerkkejä.
Toissapäivänä näin ensimmäiset leskenlehdet.- Kysseeleepi
Rönsykasvin nimi löytyikin helposti: Maahumala, näkyy kukkivan upean sinisin kukin. Niitä ja kesää odotellessa! :) Kasvupaikka: Tienvarret ja joutomaat ja nyt vielä parvekeruukkukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827