Ajattelimme mallorcaa ensi loman kohteeksi , mutta pähkäilen kumpi paikka olisi parempi meille. Tyttäret ovat 12 ja 13 v . Rakastamme kaikki shoppailua , rannalla löhöilyä ja syömistä tunnelmallisissa mukavissa ravintoloissa. Emme kaipaa mitään mieletöntä bile paikkaa ,mutta paikka ei saa olla myöskään ihan kuollut . Mietin,että onko palma nova täynnä pelkkiä nuoria bilettäjiä ja alcudia taas lapsiperheille ,joissa ihan pieniä lapsia. Päivät vietämme uima-altaalla tai rannalla ja illemmalla tykkäämme kierrellä ja katella kauppoja,putiikkeja ja shoppailla vaatteita ,kenkiä ja laukkuja. Käydä syömässä ja istua mukavissa rantabaareissa/ kahviloissa. Kumpaa paikkaa ehdottaisitte meille tai olisiko jokin toinen kohde espanjassa kenties vielä parempi ? aikaisemmin olemme käyneet paljon Turkissa ja Kreikassa. Nyt haluaisi tutustua Espanjaan .
Alcudia vai Palma Nova
3
353
Vastaukset
- Mallorcafani
Suosittelisin Palma Novaa. Alcudia on paljolti sellaisten lapsiperheiden suosiossa joilla pieniä lapsia. Palma Novasta pääsee tosi kivasti bussilla Palman kaupunkiin missä hyvät shoppailumahdollisuudet ja ihania katukahviloita. Menkääpä sitten joku ilta istumaan Paseo Maritimolle, todella upeita veneitä ka kansainvälinen ilmapiiri.
- 997
Palma Novassa on paljon keski-ikäisiä brittejä ja jopa eläkeläisiä, joten ei se pelkästään nuorison paikka ole. Itse asiassa nuoriso viihtyy paremmin viereisessä Magaluffissa. Hienohiekkaisia rantoja riittää.
- Shoppailijat
Kiitos vastauksista :) palma nova siis seuraava kohteemme
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984